AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Lurer på litt her nå, gjør en lang historie kort. Blitt nylig sammen med en mann hvor han deler en katt med eksen sin. De har blitt enige at hun slepper katten inn/ut og mater katten mens han er bortreist på jobb. Hun har tilgang til boligen hans. Fant nylig ut at hun har sendt han meldinger nesten hver eneste dag. Veldig harmløse meldinger hvor mesteparten dreier seg om katten. Ellers litt hjelp til trenings veiledning. Hun sender bilde av mat til han og klokke. Diverse ubetydelige ting egentlig, men syns dette er veldig unormalt. Han sier da at de er helt ferdig, men han vil holde en vennskapelig tone mellom hverandre pga katten. Det går helt fint for min del, men å snakke hver eneste dag? Folk som har felles barn snakker ikke sammen hver dag eller sender bilder av barna daglig. Syns dette er respektløs ovenfor meg at han holder kontakt med en ex. Jeg stoler på han, men ikke på henne. Føler hun vil holde daglig kontakt med han slik at han ikke «glemmer» henne og kanskje finner tilbake til hverandre. De ble enige om å gå fra hverandre, men kanskje hun angrer seg litt og vil holde på han. Ble slutt for en del mnd siden. Lurer på hva dere syns om dette? Hadde dere damer godtatt dette fra mannen? Er dette normalt? Anonymkode: caf15...fa1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Hehe daglig kontakt pga delt omsorg for katt? Enten er han fyren alles crazy cat people sin Far eller så er han ikke våknet enda. Wtf, og hvorfor aksepterer DU dette? Er han seriøst såfantastisk og bidrar med SÅ mye at dette er ok ellers? En ting er at du ikke aksepterer det fra ham , men hva hjelper det om han ikke det problemet? Anonymkode: 10c69...9e1 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 ...daglig kontakt med eksem pga KATT? 😂🤣 Anonymkode: e8c97...56a 3
Nymerïa Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Jeg hadde ikke ønsket å være i et slikt forhold og jeg tror ikke det er normalt. Men det er uansett irrelevant. Han ønsker å ha det slik. Jeg klarer ikke helt å se hva du kan gjøre med det. Tar du det opp blir du den sjalu og kontrollerende dama som bestemmer hvem kjæresten får lov å ha kontakt med. Og som stopper katten fra å få besøk på dagene. Jeg tror ikke du kommer ut av dette på noen god måte. 4
Era Vulgaris Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 "Godt samarbeid på grunn av katten"... altså, nå humret jeg for meg selv her. Så naiv kan du vel ikke være, at du tror på det der, TS? 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 De må ha masse kontakt pga en katt? 😂😂😂 Jeg hadde måttet vært tvunget om det blir slutt med samboer pga barnet vårt, men hadde da ikke hatt daglig kontakt 🙄 Kun overleveringer og om det er noe som er viktig angående barnet vårt.. Har ikke så mye annet å tilføye enn at dette var veldig sært og kan umulig stemme dette handler om katten dems. Anonymkode: 3608b...6af 3
Rant Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Supert at de opprettholder en god tone. Det er ikke rart om man er venner. Og de deler jo på katten, så ser ikke noe galt i det. Noen venner snakker man mye med, andre mer sjeldent. Du skriver at det eneste de kommuniserer om er katt, trening og kosthold. Han kan ikke styre hvor mye hun kontakter ham. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 3 hours ago, Rant said: Supert at de opprettholder en god tone. Det er ikke rart om man er venner. Og de deler jo på katten, så ser ikke noe galt i det. Noen venner snakker man mye med, andre mer sjeldent. Du skriver at det eneste de kommuniserer om er katt, trening og kosthold. Han kan ikke styre hvor mye hun kontakter ham. Jeg fant ut av dette for et par dager siden og ble ganske irritert. Planen er at hun kjøper seg et eget sted og tar katten til seg for godt. En så lenge hjelper hun han med katten når han er bortreist på jobb. Det som plaget meg mest er at hun kontakter han selv om han er hjemme. kan vel ikke styre hvor mye hun kontakter han, men har sagt fra at han for svare sent og kort på meldinger. For se om han gjør dette. Anonymkode: caf15...fa1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg fant ut av dette for et par dager siden og ble ganske irritert. Planen er at hun kjøper seg et eget sted og tar katten til seg for godt. En så lenge hjelper hun han med katten når han er bortreist på jobb. Det som plaget meg mest er at hun kontakter han selv om han er hjemme. kan vel ikke styre hvor mye hun kontakter han, men har sagt fra at han for svare sent og kort på meldinger. For se om han gjør dette. Anonymkode: caf15...fa1 Ts Anonymkode: caf15...fa1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 3 hours ago, NymeriaRhoynar said: Jeg hadde ikke ønsket å være i et slikt forhold og jeg tror ikke det er normalt. Men det er uansett irrelevant. Han ønsker å ha det slik. Jeg klarer ikke helt å se hva du kan gjøre med det. Tar du det opp blir du den sjalu og kontrollerende dama som bestemmer hvem kjæresten får lov å ha kontakt med. Og som stopper katten fra å få besøk på dagene. Jeg tror ikke du kommer ut av dette på noen god måte. Jeg tror hun angrer at det ble slutt og holder han på «tråden» slik at hun kan komme tilbake når hun vil. Vi er ikke offisielt sammen, men hun har sett oss på matbutikken den ene gangen. Lite glad ble hun. Anonymkode: caf15...fa1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hehe daglig kontakt pga delt omsorg for katt? Enten er han fyren alles crazy cat people sin Far eller så er han ikke våknet enda. Wtf, og hvorfor aksepterer DU dette? Er han seriøst såfantastisk og bidrar med SÅ mye at dette er ok ellers? En ting er at du ikke aksepterer det fra ham , men hva hjelper det om han ikke det problemet? Anonymkode: 10c69...9e1 Har sagt tydeligst fra at dette liker jeg ikke og aksepterer ikke. For vente og se hva han gjør. Jeg kommer nok til å gå psyko på han når han kommer hjem fra jobb... Anonymkode: caf15...fa1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: ...daglig kontakt med eksem pga KATT? 😂🤣 Anonymkode: e8c97...56a Ja😐 Anonymkode: caf15...fa1
Raven.Writingdesk Skrevet 17. desember 2020 #13 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fant ut av dette for et par dager siden og ble ganske irritert. Planen er at hun kjøper seg et eget sted og tar katten til seg for godt. En så lenge hjelper hun han med katten når han er bortreist på jobb. Det som plaget meg mest er at hun kontakter han selv om han er hjemme. kan vel ikke styre hvor mye hun kontakter han, men har sagt fra at han for svare sent og kort på meldinger. For se om han gjør dette. Anonymkode: caf15...fa1 Jeg kjenner faktisk til noen slike tilfeller, selv så absurd det høres ut som. I flere tilfeller har eksene utviklet et nære vennskap, nesten søskenforhold. Og enkelte kan føle at dette vennskapet faktisk trumfer ett nytt kjærlighetsforhold. Så med det sagt så tror jeg faktisk det genuint er mulig for ekser å ha daglig kontakt uten at det betyr noe mer enn at de er venner. Med det sagt så er det jo helt opp til deg om du vil være sammen med en slik type.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 1 minutt siden, Raven.Writingdesk said: Jeg kjenner faktisk til noen slike tilfeller, selv så absurd det høres ut som. I flere tilfeller har eksene utviklet et nære vennskap, nesten søskenforhold. Og enkelte kan føle at dette vennskapet faktisk trumfer ett nytt kjærlighetsforhold. Så med det sagt så tror jeg faktisk det genuint er mulig for ekser å ha daglig kontakt uten at det betyr noe mer enn at de er venner. Med det sagt så er det jo helt opp til deg om du vil være sammen med en slik type. For meg virker det som hun vil holde kontakten med han i tilfelle hun vil ha han tilbake. Han sier at det er helt slutt og han ikke ønsker henne tilbake, men man vett aldri. De har tross alt vært sammen 4 år og kanskje han forelsker seg på nytt i og med at hun skriver til han hver dag... Anonymkode: caf15...fa1
Hippogriff Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 Om jeg hadde godtatt dette kom ikke bare an på omfanget av kontakten mellom dem, men også arten og innholdet. Det virker jo harmløst nok fra hans side selv om det er ofte. For min del er det rett og slett grenser for hva jeg gidder henge meg opp i og lage drama av. Dessuten, er jeg utrygg pga en annen kvinne veldig tidlig i et forhold medfører det at jeg trekker meg tilbake, heller enn å sette krav om begrenset kontakt osv. Er han mest interessert i en annen, nedlater jeg meg ikke til å kjempe for ham med mindre det er en relasjon jeg allerede har investert mye i. Og det har man jo ikke rukket i veldig ferske forhold. Jeg gidder ikke være et andrevalg som kjemper meg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå