Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært fra hverandre i tre år og han er nå blitt sammen igjen med dama han var utro med. Eller i følge han da, og han skryter av dette til meg. Gjør så ufattelig vondt for de to gikk sånn bak ryggen min at alt blusser litt opp igjen nå. Han sender meg feks melding og skryter av gaver hun har gitt ham. Er dette vanlig? Det ødelegger samarbeidet vårt som egentlig har fungert greit til nå mtp ungene. Kjenner jeg blir så utrolig utmattet siden det aldri tar slutt.

Anonymkode: 9ee85...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det må være lov av deg å si fra til ham, så lenge du gjør det på en "hyggelig" måte (selv om du tenker styggere ting enn du sier til ham). At det er flott at han har det bra og at du ønsker ham det beste, men at du gjerne vil at han holder samtalene relevante til barna og samarbeidet - eller at du er såpass ærlig at du sier du gjerne vil slippe å høre om det som såret deg og at du håper han unner deg også og ha det fint (gjennom å ikke måtte dras gjennom det samme vonde om og om igjen).

Noen vil kanskje si at du blottstiller deg eller at du skal ignorere ham, jeg tenker at hvis målet hans er å gjøre deg sjalu, så er det sikkert mer skuffende for ham at du er grei og romslig, enn om du blir smålig eller spiller spillet hans. Men det er mine tanker rundt det:)

Anonymkode: 9f287...a24

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, akkurat, men det er jo forbanna usympatisk.

Hadde det vært meg, så hadde jeg antageligvis tatt han på det, direkte.

«Jeg ser at du og Pernille har tatt opp kontakten og har det bra sammen. Det er fint at dere to har det bra, og jeg håper forholdet er til gagn for barna våre.

Som du sikkert forstår, så er ikke jeg den rette personen å skryte til, verken av Pernille eller forholdet mellom dere. Setter pris på at du tar hensyn fra nå av.»

• Liker 7
Skrevet

"Vi er ikke venner, så hvorfor sender du dette til meg? Vi er foreldre sammen, that's it. Vi har dialog om ting som gjelder barna. Alt annet får du bruke vennene dine til"

Anonymkode: ac0a7...c5a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sender meg feks melding og skryter av gaver hun har gitt ham

"Og dette forteller du meg fordi?"

Det virker som om han skryter nettopp fordi han vil ha en reaksjon. Da kan du faktisk ikke gi han reaksjonen han er ute etter, for da kommer han i hvert fall ikke til å stoppe.

Hvis han ikke gir seg foreslår jeg at du begynner å bombardere han tilbake med den mest uinteressante informasjonen du kan tenke deg. Skikkelig god dag mann økseskaft meldinger.

• Liker 3
Skrevet

Så utrolig barnslig.

Du får si at du ønsker kun fokus på barna. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har vært fra hverandre i tre år og han er nå blitt sammen igjen med dama han var utro med. Eller i følge han da, og han skryter av dette til meg. Gjør så ufattelig vondt for de to gikk sånn bak ryggen min at alt blusser litt opp igjen nå. Han sender meg feks melding og skryter av gaver hun har gitt ham. Er dette vanlig? Det ødelegger samarbeidet vårt som egentlig har fungert greit til nå mtp ungene. Kjenner jeg blir så utrolig utmattet siden det aldri tar slutt.

Anonymkode: 9ee85...735

Hvorfor gjør han dette? Har dere hatt noen uenigheter mtp barna?

Anonymkode: 93efb...2df

Skrevet

Han prøver vel å vise at han attraktiv for andre selv om det er over mellom dere, virker som han ikke er over deg, barnslig. Bare ignorer han. Om du føler for svare bare si, så hyggelig da. Og gi slipp på det etterpå. 

Anonymkode: e8e71...aeb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

"Vi er ikke venner, så hvorfor sender du dette til meg? Vi er foreldre sammen, that's it. Vi har dialog om ting som gjelder barna. Alt annet får du bruke vennene dine til"

Anonymkode: ac0a7...c5a

Send idioten dette

Anonymkode: 8a569...06c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...