Gå til innhold

Innleggsåler som gir høyde. Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanker? Altså slike såler man kan legge inn i skoene som gir 2-2.5 cm høyde. Blir det for unormalt? Skoene er allerede 3 cm høye.

Anonymkode: b7fa2...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du oppnå med "falsk" høyde? 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe sko med høyere heler?

Anonymkode: feeaf...328

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke bare kjøpe sko med høyere heler?

Anonymkode: feeaf...328

Jeg mistenker ts er samme person som har laget flere tråder om herresko og spør om hvor mye andre tror de vil bygge i høyden.

Anonymkode: 27f2f...a4a

• Liker 4
Skrevet
Nerine_ skrev (4 timer siden):

Hva vil du oppnå med "falsk" høyde? 

Skjønner hva du sier.

Du mener at om jeg har på sko som gir 6 cm høyde, så blir det unaturlig?

Skrevet

TS er en mann - garantert. Og høyden kommer for en dag om du skal fake den for jenter du er interessert i. Hadde vært sykt turn-off for min del. 

Anonymkode: 3c5a7...0ff

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS er en mann - garantert. Og høyden kommer for en dag om du skal fake den for jenter du er interessert i. Hadde vært sykt turn-off for min del. 

Det er jeg ja :)

Er 188 cm, så høyde min er jo absolutt innafor, men ønsker å være 195cm+. Men blir kanskje litt unaturlig å gå med sko som gir 6-7 cm høyde, eller..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jeg ja :)

Er 188 cm, så høyde min er jo absolutt innafor, men ønsker å være 195cm+. Men blir kanskje litt unaturlig å gå med sko som gir 6-7 cm høyde, eller..?

Why?! Du hadde allerede vært på grensen til for høy for meg som er en gjennomsnittlig jente på 169 cm. Gidder ikke for nakkesleng for å kommunisere med deg liksom. Og for de fleste kvinner så er du langt over høy nok. Alt over naturlig høyde så gjør du deg selv bare mer uattraktiv. (Og rar om du velger innleggssåler)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Why?! Du hadde allerede vært på grensen til for høy for meg som er en gjennomsnittlig jente på 169 cm. Gidder ikke for nakkesleng for å kommunisere med deg liksom. Og for de fleste kvinner så er du langt over høy nok. Alt over naturlig høyde så gjør du deg selv bare mer uattraktiv. (Og rar om du velger innleggssåler)

Godt spm, men føler meg mye mer alpha og kan skille meg ut liksom. 

195 cm er jo for mange damer perfekt høyde, jeg er og fysisk bygd med brede skuldre til å ha den høyden. Men skjønner hva du si er med innlegssåler, plutselig er jeg 6 cm lavere uten skoa.... 😅

Skrevet

Jeg tror ikke på at du er 188 med alle de desperate trådene du starter😂

Du virker å ha massivt mindreverdighetskompleks. 

Anonymkode: 720c4...995

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg tror ikke på at du er 188 med alle de desperate trådene du starter😂

Du virker å ha massivt mindreverdighetskompleks. 

Anonymkode: 720c4...995

Ikke massivt, men har litt for høyden ja. Litt sykt å si, når man er 188.

Jo er det, kan godt sende deg bilde av meg om du vil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner hva du sier.

Du mener at om jeg har på sko som gir 6 cm høyde, så blir det unaturlig?

Unaturlig er en ting, men hva vil du oppnå med det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

195 cm er jo for mange damer perfekt høyde, jeg er og fysisk bygd med brede skuldre til å ha den høyden. Men skjønner hva du si er med innlegssåler, plutselig er jeg 6 cm lavere uten skoa.... 😅

Hvis du vil være "alpha" jobb litt med selvbildet. Er det som er attraktivt. Høy og usikker er ikke sjarmerende. 

Tror du lever i en illusjon om hva damer vil ha. 

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo få bygget opp sko hos en tekniker. A la slik de som har beinlengdeforskjell får på den ene sko. Tekniker skjærer sålen av på langs og kan bygge den opp mange cm. 

Anonymkode: 43202...470

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du vil føle deg mer «alpha»? Der mister jeg tenningen hvertfall. 

Anonymkode: c13ed...2c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 1.35):

Jeg var sammen med en mann på 195, og det var bare slitsomt. Kunne ikke kysse uten at jeg fikk vondt i nakken, og jeg er 174. 195 er for spesielt interesserte eller veldig høye damer, ikke for damer flest.

Du blir ikke alpha av å gå med innleggssåler. Hva når du tar av deg skoene, slutter du å være alpha da? Jeg hadde synes det var veldig spesielt, og ville tenkt at du var fryktelig usikker, og det motsatte av alpha om jeg fant det ut. Og finne det ut ville jeg jo så fort vi satte en fot innendørs.

Jobb med selvtilliten din. Du er mer enn høy nok. 

Anonymkode: e56c9...8d2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...