AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Datteren min er 13 år gammel og får fast 100 kr i uken av meg, men jeg føler at det er et voldsomt mas om penger i tillegg til dette. Alt fra småting hun vil ha som sminkegreier og div, penger til å kjøpe julegaver til venninner, ekstra digg til overnattingsbesøk som hun har hver eneste helg og andre greier de finner på at de skal i helgene. Jeg er alenemor i lavtlønnet yrke med ganske begrenset økonomi, men selv om jeg synes hun må tåle at realiteten er at vi ikke har like mye penger som de fleste venninnene hennes, har jeg ikke lyst å være fryktelig urimelig heller. Hva tenker dere og hvordan gjør dere dette selv? Anonymkode: c423d...b2b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 De 900 i mnd skal gå til mat når de er diverse steder som badeland , godteri, butikkturer Anonymkode: 9989b...b44
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Sikkert bra at du tilrettelegger litt at hun får gjort aktiviteter med venner og spist litt med de, men at hun kjøper alt av godis og sminke selv (fordi det ikke er en nødvendighet) Anonymkode: 00763...e30 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Vi kjøper forøvrig inn lørdagsgodt til barnet og betaler for aktiviteter Anonymkode: 9989b...b44 1
Rynnsi Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 100-150 kroner i uka er vell nokk pluss at hun kan få litt ekstra hvis det skulle være noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå