AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Har vært med kjæresten i 2 år og jeg har aldri gjort noe som kan potensielt gjøre han sjalu. Han har en del kvinnelige venner, men jeg har ingen mannlige. Driver ikke å chatter og flørter med andre heller. Jeg lurer på om han tar meg litt for gitt siden han ikke kan si at han elsker meg. Han er kjempesøt og respektfull og oppmerksom og kosete etc. og snakker om fremtidige reiser etc. men kan det hjelpe å prøve å få noen guttevenner som kanskje gjør at han blir litt mer oppmerksom? Anonymkode: 3d23a...447
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Planleggere du å gjøre ham sjalu med vilje? Er du 13? Anonymkode: 8bedf...93d 15
~ m a u d e ~ Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 (endret) Nei finn deg heller en mann som ikke henger med «venninner». Så skal du nok se at han vet hvordan man behandler en kjæreste. Endret 17. desember 2020 av ~ m a u d e ~ 2
Rant Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 ~ m a u d e ~ skrev (1 minutt siden): Nei finn deg heller en ordentlig mann, altså en som ikke henger med damer. Så skal du nok se at han vet hvordan man behandler en kjæreste. En ordentlig mann er en som ikke henger med damer? Totalt uenig. Man kan da være en ordentlig mann og ha venninner. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Rant skrev (2 minutter siden): En ordentlig mann er en som ikke henger med damer? Totalt uenig. Man kan da være en ordentlig mann og ha venninner. Jaha? Anonymkode: 5bff6...235 1
Rant Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jaha? Anonymkode: 5bff6...235 Jaha? Hva slags spørsmål er det? Vil du ha en videre diskusjon, så svar meg uten bruk av anonymfunksjonen. Endret 17. desember 2020 av Rant skrivefeil.
RoH Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 Rant skrev (12 minutter siden): En ordentlig mann er en som ikke henger med damer? Totalt uenig. Man kan da være en ordentlig mann og ha venninner. Ja, og julenissen kommer
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 Rant skrev (2 minutter siden): Jaha? Hva er slags spørsmål er det? Vil du ha en videre diskusjon, så var meg uten bruk av anonymfunksjonen. Det skjønte jeg ikke. Jeg bare lurte på hvordan du kunne hevde at menn som går sammen med kvinner, kan være ordentlige menn. Anonymkode: 5bff6...235
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 RoH skrev (Akkurat nå): Ja, og julenissen kommer Anonymkode: 5bff6...235
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har hatt guttevenner før, men de har vært interessert i noe mer og nå har jeg ingen. Egentlig ønsker jeg det, men unngår det litt når jeg har kjæreste pga det jeg nevnte tidligere. Men kanskje er jeg for forsiktig. Og jeg tenker kanskje hadde han sett på meg litt annerledes om jeg har mannlige venner. Ikke slik at jeg skal ødelegge tillit, men bare få han til bli mer obs. For jeg blir jo slik med han TS Anonymkode: 3d23a...447 1
Rant Skrevet 17. desember 2020 #13 Skrevet 17. desember 2020 RoH skrev (1 minutt siden): Ja, og julenissen kommer Selv om du ikke klarer å være venn med en av motsatt kjønn, vil ikke det si at andre er som deg. Må være problematisk for deg med kvinnelige kolleger, svigerinner og kjæreste/kone av kompiser. Er det ikke kleint å ikke kunne kommunisere med dem? 🙈 4
~ m a u d e ~ Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt guttevenner før, men de har vært interessert i noe mer og nå har jeg ingen. TS Anonymkode: 3d23a...447 Men det er jo nettopp derfor menn og kvinner ikke bør være venner. Det går alltid sånn, spør hvem som helst som har levd en stund. Så i stedet for at du skal få deg mannlige venner og dermed øke dramaet, så burde heller han kutte ut kvinnelige venner. Eller du finne deg en annen kjæreste. 4
Rant Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 ~ m a u d e ~ skrev (Akkurat nå): Men det er jo nettopp derfor menn og kvinner ikke bør være venner. Det går alltid sånn, spør hvem som helst som har levd en stund. Så i stedet for at du skal få deg mannlige venner og dermed øke dramaet, så burde heller han kutte ut kvinnelige venner. Eller du finne deg en annen kjæreste. Jeg har levd en stund. Sikkert lengre enn deg til og med. Og jo, det fungerer. Har også kompiser som er god venn med andre kvinner. Ellers har jeg en venninne som har en kompis som sin bestevenn. Og en annen venninne som har fler mannlig venner enn kvinner. Herregud. Man kan godt ha meninger, men å komme med påstander om hva som fungerer eller ikke for andre blir helt feil. Folk er forskjellig. 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #16 Skrevet 17. desember 2020 Rant skrev (5 minutter siden): Jeg har levd en stund. Sikkert lengre enn deg til og med. Og jo, det fungerer. Har også kompiser som er god venn med andre kvinner. Ellers har jeg en venninne som har en kompis som sin bestevenn. Og en annen venninne som har fler mannlig venner enn kvinner. Herregud. Man kan godt ha meninger, men å komme med påstander om hva som fungerer eller ikke for andre blir helt feil. Folk er forskjellig. Da er dere enten lite attraktive eller lite observante. Anonymkode: 5bff6...235 1
Rant Skrevet 17. desember 2020 #17 Skrevet 17. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er dere enten lite attraktive eller lite observante. Anonymkode: 5bff6...235 Ja helt sikkert. 🙄 Tør du ikke være frekk med profil. Huff da. Endret 17. desember 2020 av Rant 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #18 Skrevet 17. desember 2020 Rant skrev (2 minutter siden): Ja helt sikkert. Du får sette deg på en stein, og gnage på et bein, og HÅPE at noen spør deg om råd, da Anonymkode: 5bff6...235
Rant Skrevet 17. desember 2020 #19 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får sette deg på en stein, og gnage på et bein, og HÅPE at noen spør deg om råd, da Anonymkode: 5bff6...235 Må være vondt å være så usikker at du skriver andre er stygg. Synes synd på deg, jeg. Kanskje du kan ta deg en tur til frisøren, unne deg litt hudpleie, slanke deg... Så hjelper det nok på selvtilliten, slik at du slipper å oppføre deg som en sjalu kontrollfreak. Kanskje du tør å kommentere uten å gjemme deg bak anonymfunksjonen også.
Hannah80 Skrevet 17. desember 2020 #20 Skrevet 17. desember 2020 Dere som ikke tror på at vennskap med motsatt kjønn. kan fungere. Dere skal være glad dere ikke er homofile. Må jo være et slit😃 Da kan dere jo ikke være venn med noen av samme kjønn. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå