Gå til innhold

Folk som er utro har ikke rett å fortelle andre hva som er rett eller galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Så lenge man ikke klarer å ta riktige valg selv så burde ikke utrofolk fortelle andre hva en burde gjøre i en gitt situasjon. Jeg ser på de som mindreverdige. 

Anonymkode: afecf...090

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen som har erfaring med å velge mellom rett og galt, også de som valgte galt, har noe å bidra med? 

• Liker 3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 00348...7a7

AnonymBruker
Skrevet

Joho det har vi det så! Æddabædda!

Anonymkode: c9f3d...fbd

Skrevet

Hva om du angrer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig tydeligvis, for jeg har ikke brydd meg om et eneste moralsk råd fra min far siden jeg tok ham i utroskap da jeg var 18 år. 

Jeg er i 40 årene nå, men fnyser fremdeles når han skal være moralsk rettlede. Liksom. 

Vi har ellers et godt forhold, men han mistet all rett til å rette noen moralsk pekefinger noen veier i mine øyne. 

Tror det er få som er utro som tenker over at det ikke nødvendigvis er partner, men barn, som oppdager det. Det burde folk tenke på, for det kan påvirker relasjonen enormt. 

Anonymkode: a4623...150

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er enig tydeligvis, for jeg har ikke brydd meg om et eneste moralsk råd fra min far siden jeg tok ham i utroskap da jeg var 18 år. 

Jeg er i 40 årene nå, men fnyser fremdeles når han skal være moralsk rettlede. Liksom. 

Vi har ellers et godt forhold, men han mistet all rett til å rette noen moralsk pekefinger noen veier i mine øyne. 

Tror det er få som er utro som tenker over at det ikke nødvendigvis er partner, men barn, som oppdager det. Det burde folk tenke på, for det kan påvirker relasjonen enormt. 

Anonymkode: a4623...150

Du har skjønt det. Sett og opplevd det ved flere anledninger. Det blir bare dumt når de skal uttale seg. 

Anonymkode: afecf...090

AnonymBruker
Skrevet

Går da an å vite at utroskap er galt selvom man gjør det selv?

Anonymkode: 4cb89...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...