AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Tips til en som sliter med bekkenet? Er i uke 25 og skal reise med fly om noen dager! Ca 3 timer med flyreise og 2 timers ventetid på flyplassen. Anonymkode: 245b0...780
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Ikke bli sittende i samme stilling for lenge. Når du har muligheten under selve flyturen, gå litt frem og tilbake. Når du venter på flyplassen, ta deg noen småturer i noen min. Bare slik at du ikke blir sittende for lenge om gangen og bekkenet stivner til. Anonymkode: abfdb...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Tok en 9 timers flytur som ble til 12 i samme uke, og måtte bare gå opp og ned gangene så mye som mulig. Klarte å få midtsetet også og ingen som ville bytte med meg heller, men jeg hadde med sånne varme plaster som hjalp litt, evt en tom varmeflaske som kabinpersonalet kan fylle opp med varmt vann for deg. Ellers er flystrømper et must og drikk masse vann. Anonymkode: 7ce48...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå