AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Del Skrevet 17. desember 2020 Har en trapp hjemme på 13 trinn. Hjelper det på kondisen å løpe opp 10 ganger og jogge ned 10 ganger? Gjorde det i dag og har utrolig dårlig kondis. Så merket 10 var nok. Får også mye seigt slim i halsen som ødelegger en del. Nok til at jeg ikke kan vente 1-2min også begynne på nytt. Anonymkode: 0ff3b...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 17. desember 2020 #2 Del Skrevet 17. desember 2020 om du kjenner deg sliten av det, så funker det nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 17. desember 2020 #3 Del Skrevet 17. desember 2020 Har du astma kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Del Skrevet 17. desember 2020 Ja, det hjelper på kondisen. Anonymkode: be4f9...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 17. desember 2020 #5 Del Skrevet 17. desember 2020 Vær forsiktig med jogging nedover, særlig dersom du er overvektig. Det kan være veldig belastende for knærne. Ellers er svaret Ja, det vil hjelpe på kondisen! Hold ut to måneder og du vil se stor forbedring. Hvor mange ganger i uken tenker du gjøre dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Del Skrevet 17. desember 2020 IDGAF skrev (8 timer siden): Har du astma kanskje? Vet ikke. Har ingen piping. Men husker jeg slet med mye slim da vi hadde gym på skolen. Er jo en del år siden da. Men jeg blir veldig fort andpusten. Synes det er flaut å gå opp bakker (som heller ikke er så bratt) og forsøker å unngå å prate så folk ikke hører hvor sliten jeg er. utakulanini skrev (4 timer siden): Vær forsiktig med jogging nedover, særlig dersom du er overvektig. Det kan være veldig belastende for knærne. Ellers er svaret Ja, det vil hjelpe på kondisen! Hold ut to måneder og du vil se stor forbedring. Hvor mange ganger i uken tenker du gjøre dette? Jeg tenker jo at daglig burde funke, tar jo ikke lang tid. Men realistisk er kanskje 4-5 ganger i uken. Går ellers daglige turer, men det jeg bor er det for det meste flatt. Anonymkode: 0ff3b...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #7 Del Skrevet 18. desember 2020 Det hjelper, men forsvinnende lite sammenlignet med å løpe utendørs. Anonymkode: 903ed...f47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2020 #8 Del Skrevet 18. desember 2020 All bevegelse hjelper på kondis, men det er en fordel å bli sliten og slitt svett. Trappegåing er supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå