Gå til innhold

klementiner i butikk, skandale!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert år ser jeg haugevis med klementiner som bare blir mykere og grønnere. Det er helt sikkert noen som er bra, men de ser ekkelt ut og mer en halvparten er grønne. Det friste ikke å begynne å leite. Hvorfor kan ikke ansatte sorte dem i to baljer. de som fortsatt er faste og de som er myke og litt grønne. Halvpris på den siste. Noe må de gjøre, når de hiver så ufattelig mye klementiner hvert år. 

Anonymkode: c7a32...5de

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. 

Anonymkode: f90ca...63c

Skrevet

At de er grønne, betyr vel at de ikke er helt modne?

Anonymkode: 3f970...8f0

• Liker 3
Skrevet

Sånn blir det når folk skal klemme på de i tillegg til at de ristes rundt på reisen til butikken. Ikke noe å gjøre med, om det ikke blir forbud mot å klemme på de og det legges på en prisøkning for å sikre bedre beskyttelse under transport. 

Anonymkode: 70cef...185

• Liker 1
Skrevet

Føler ikke det har vært sånn i Tørndelag, men om dere opplever det slik så er det kanskje Korona som lager unormalitet? I tillegg til det så har det jo ikke akkurat vært vanlige tempraturer. Tipper endel bønder i sørlige land har slitt med både avling, produksjon, transport til riktig tid, handel i hjemlandet og flere andre ting. Tror vi skal være forsiktige med å klage for mye i år på slike ting jeg, da det er mye som ikke skjer som normalt akkurat nå.

Anonymkode: 092a6...60b

• Liker 1
Skrevet

Klementiner koster nå 14 kr kiloen . 
Får håpe du klarer deg . 

Anonymkode: 17132...792

• Liker 2
Skrevet

Folk får la være å klemme på de! De ansatte har nok å gjøre om de ikke skal gå å kjenne på hver enkelt klementin og sortere dem. 

Anonymkode: b0103...1d1

Skrevet

Det er vel satsumas som er grønne og det er helt normalt og har ikke noe med modenheten å gjøre.

Anonymkode: 530cc...cef

Skrevet

I de butikkene jeg bruker ser klementinene helt fine ut, og smaker bra også 😊

Anonymkode: cf8c2...d9b

Skrevet

De blir ikke grønnere nei, frukt blir mindre grønne etter hvert som de modner.

Anonymkode: 29655...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...