Gå til innhold

Når ta Fruktus Femina? (babyklister)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli desperat og gått til innkjøp av babyklister. Har eggløsning ca julaften. Bør jeg begynne å ta dette nå eller vente til nærmere eggløsning, evt etter eggløsning? 🤔 

Anonymkode: d35b0...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jo ingen bevist effekt. 

Om man ikke kan bli gravid selv er det hormoner eller prøverør som må til. 

Anonymkode: d9dfe...b4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt unødvendig å skrive dette når det ikke ble spurt om effekten av babyklister. 

Til TS: Jeg startet å ta babyklister tre ganger om dagen fra eggløsning ☺️ Ble for øvrig gravid første prøveperioden med babyklister. Om det var det som gjorde utslaget vil man aldri få vite. Men jeg har troen på det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fullt klar over at det ikke er bevist effekt. Er henvist prøverør da søt ser fint ut med hormoner. Så ja, desp... 

Skrevet
Juss-jenta skrev (45 minutter siden):

Helt unødvendig å skrive dette når det ikke ble spurt om effekten av babyklister. 

Til TS: Jeg startet å ta babyklister tre ganger om dagen fra eggløsning ☺️ Ble for øvrig gravid første prøveperioden med babyklister. Om det var det som gjorde utslaget vil man aldri få vite. Men jeg har troen på det!

Takk ❤️ 

Skrevet
Juss-jenta skrev (1 time siden):

Blir bare vanvittig lei av alle som kaster bort pengene på ting som ikke har noen virkning. 

Hadde det fungert ville jo ethvert legemiddelselskap og lege hevet seg over det, er du ikke enig i det? 

• Liker 2
Skrevet

Vær så snill, ikke kast bort pengene dine på dette. Det er totalt bortkastet og med det sagt kan du ta det akkurat når du vil, for det har INGENTING å si. 

Anonymkode: 2a8a9...858

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Blir bare vanvittig lei av alle som kaster bort pengene på ting som ikke har noen virkning. 

Hadde det fungert ville jo ethvert legemiddelselskap og lege hevet seg over det, er du ikke enig i det? 

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du bryr deg så innmari mye om hva andre folk velger å bruke pengene sine på? Foreslår at du bruker energien din på andre ting enn å være «vanvittig lei» av at voksne mennesker tar selvstendige valg om egen pengebruk. Særlig når det ikke påvirker deg på noen som helst måte.

Jeg har ikke lest meg opp på studier rundt bruk av preparatet, så jeg uttaler meg ikke om noe rundt det. Som jeg skrev over: « Om det var det som gjorde utslaget vil man aldri få vite. Men jeg har troen på det!». 

Skrevet
Juss-jenta skrev (1 minutt siden):

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du bryr deg så innmari mye om hva andre folk velger å bruke pengene sine på? Foreslår at du bruker energien din på andre ting enn å være «vanvittig lei» av at voksne mennesker tar selvstendige valg om egen pengebruk. Særlig når det ikke påvirker deg på noen som helst måte.

Jeg har ikke lest meg opp på studier rundt bruk av preparatet, så jeg uttaler meg ikke om noe rundt det. Som jeg skrev over: « Om det var det som gjorde utslaget vil man aldri få vite. Men jeg har troen på det!». 

I forkant av 8 prøverørsforsøk så leste jeg meg veldig godt opp, også på amerikanske forskningsartikler. 

Så nei, det har ingen effekt. 

Skrevet

Er fullstendig klar over at det ikke er medisinsk bevist at det funker, meeen det har blitt brukt som en urtemedisin, så hvorfor ikke prøve 😊

Jeg har ihvertfall bestilt 😊

Screenshot_20201217-191525__01.jpg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Begynner å bli desperat og gått til innkjøp av babyklister. Har eggløsning ca julaften. Bør jeg begynne å ta dette nå eller vente til nærmere eggløsning, evt etter eggløsning? 🤔 

Du kan ta det når som helst i syklusen, men effekten vil ikke ha noe å si før etter EL. Jeg pleide å ta 10 dråper morgen og kveld. Har forsøkt dette i tre sykluser, og ble gravid i to av dem. 

Skrevet

Bare å begynne å ta dem. Har prøvd det i noen mnd selv.  

anbefaler ivf serum Athen om du sliter med å bli gravid. De hjalp oss etter 3 år!med  Ingen positive graviditetstester... og alle utredninger i Norge var helt perfekte! Og vi prøvde alt!

fra skylling av eggledere, hysteroskopi utredning hos hausken og ingen sa annet enn at alt var egentlig «100% bra»

1 blodprøve til Athen, 3 dager etterpå, begynte på kur, 3 uker etter det, positiv test! Og en gutt som nå er 10 mnd 🥰

Så jeg vet hvordan det er å ønske, så jeg må bare spre ordet!!

uansett masse masse lykke til!

Skrevet
Misanthropis skrev (11 timer siden):

anbefaler ivf serum Athen om du sliter med å bli gravid. De hjalp oss etter 3 år!med  Ingen positive graviditetstester... og alle utredninger i Norge var helt perfekte! Og vi prøvde alt!

fra skylling av eggledere, hysteroskopi utredning hos hausken og ingen sa annet enn at alt var egentlig «100% bra»

1 blodprøve til Athen, 3 dager etterpå, begynte på kur, 3 uker etter det, positiv test! Og en gutt som nå er 10 mnd 🥰

Hva er det?

Prøvd i 1,5 år her uten noe som helst tegn på at noe er galt så begynner å bli tungt dette....😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er det?

Prøvd i 1,5 år her uten noe som helst tegn på at noe er galt så begynner å bli tungt dette....😭

Det er en ivf klinikk i Athen. De er veldig flinke!

https://www.ivfserum.com

Skrevet
Misanthropis skrev (På 17.12.2020 den 22.56):

Hei! Den blodprøven, er det lov å spørre hva du måtte betale for den? 😊 

Så fantastisk at de fant ut av det og du nå har en liten en som resultat av det 🥰💚😊

Anonymkode: 87bf1...c30

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 0.08):

Hei! Den blodprøven, er det lov å spørre hva du måtte betale for den? 😊 

Så fantastisk at de fant ut av det og du nå har en liten en som resultat av det 🥰💚😊

Anonymkode: 87bf1...c30

Ja bare å spørre, vi betalte 3000 ganske nøyaktig, og da tok vi alle prøver som er mulig.

det var jk en liten sum når vi hadde alt klarert for oppstart av ivf. Hadde hatt samtale med sykepleier på hausken og skulle bare hente ut medisin og så starte.

men noe i meg hadde jo ikke troa på at det skulle funke noe bedre... siden «alt bare var så perfekt»  men egget ikke ville feste seg litt engang. 

så derfor som et siste sukk før vi hoppa på ivf karusellen tenkte jeg ja ja vi bare prøver, har ikke noe å tape uansett.

Skrevet
Misanthropis skrev (Akkurat nå):

Ja bare å spørre, vi betalte 3000 ganske nøyaktig, og da tok vi alle prøver som er mulig.

det var jk en liten sum når vi hadde alt klarert for oppstart av ivf. Hadde hatt samtale med sykepleier på hausken og skulle bare hente ut medisin og så starte.

men noe i meg hadde jo ikke troa på at det skulle funke noe bedre... siden «alt bare var så perfekt»  men egget ikke ville feste seg litt engang. 

så derfor som et siste sukk før vi hoppa på ivf karusellen tenkte jeg ja ja vi bare prøver, har ikke noe å tape uansett.

Fikk også kjempegod oppfølging og svar på spørsmål både på telefon og Mail. De legene , noen sv de ihverfall kommer jo også til Norge i vanlige år, og har informasjonsmøter her, mange norske som har får hjelp av dem! 
jeg hørte om det på god morgen Norge.

Skrevet

Du kan jo drikke et glass vann i stedet, det er billigere og har like mye effekt.

Hvorfor gi penger til kvakksalvere som skor seg på folks desperasjon? Synes det er direkte uetisk å selge slike ting! Og ja om du leser på innholdsfortegnelsen og hvordan det lages så er det omtrent bare vann som man da skal blande ut i mer vann.

Anonymkode: 4144f...7cc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du kan jo drikke et glass vann i stedet, det er billigere og har like mye effekt.

Hvorfor gi penger til kvakksalvere som skor seg på folks desperasjon? Synes det er direkte uetisk å selge slike ting! Og ja om du leser på innholdsfortegnelsen og hvordan det lages så er det omtrent bare vann som man da skal blande ut i mer vann.

Anonymkode: 4144f...7cc

Hvorfor så negativ og besserwisser?

All den tid placebo ( og nocebo)  faktisk også er anerkjent i medisinen så faller alt du sier på egen urimelighet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...