Gå til innhold

Hvem har ringene i kirken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:vinke:

Litt usikker på dette, og lurte om noen av dere kunne hjelpe meg... :sjenert:

Hvem er det som oppbevarer ringene våre i kirken?

Har hans forlover begge, eller har forloverene en ring hver?

Tusen takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min manns forlover hadde begge våre ringer.

Skrevet

ringene våre skal festes på en nydelig pute som niesen min skal bære oppover kirkegulvet,og evnt gi til oss undervielsen når ringene skal sittes på?,er det ikkesånn de gjør det?

Skrevet

Hos oss skal min kommende manns forlover ha begge ringene.

Gjest gjest1
Skrevet

Min kjære hadde selv med ringene og de ble lagt på alterringen før sermonien startet.

Skrevet

Spør presten hvordan han vil ha det. Hos oss hadde min manns forlover ringene.

Skrevet

Mannens forlover hadde begge ringene i vårt bryllup.

Skrevet

Min mann`s forlover hadde våre ringer :)

Skrevet

Det var min manns forlover som hadde våre også.

Skrevet

i det bryllupet jeg var forlover i, var det brudgommens forlover som hadde begge ringene.

Skrevet
Min kjære hadde selv med ringene og de ble lagt på alterringen før sermonien startet.

Sånn hadde vi det og. Presten holdt esken med ringer for oss da vi skulle sette dem på.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde kjøpt en nydelig ringpute, men min kjære mann ville så gjerne at hans forlover skulle betros den oppgaven, så det var han som passet på dem for oss. Vi fikk ringene levert i en nydelig treboks fra Thune, som for øvrig var mye mer elegant enn den blondeputa....... :ler:

Skrevet

Tusen takk for alle svar! :kyss:

Vi fikk også med en flott treboks til ringene, så da bruker vi nok den.

Skal høre med presten når vi skal på samtale med han, for å være på den sikre siden.

:vinke:

Skrevet

Vi hadde tenkt på boksen, og at hans forlover kanskje skulle ha den. Men så fikk vi tak i en nydelig spesialsydd pute da, som ringene skal legges på. Denne puten kommer min ene forlover til å ta med seg opp til alteret, der den blir liggende ved alteringen. Presten henter den så frem når vi skal sette på ringene! ;)

Skrevet

Wilhelminah, vår datter, skal bære disse på ringpute :) Men er litt usikker på hva som skjer når hun har, forhåpentligvis ;) , fått de opp kirkegulvet... Blir nok min eller hans forlover som tar de imot tenker jeg.

Skrevet

Mannen min sin forlover hadde også begge ringene våre. Men det er vel åpnet for variasjoner der vil jeg tro.

Skrevet
Mannens forlover hadde begge ringene i vårt bryllup.

:enig_anim:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...