Isola Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Litt usikker på dette, og lurte om noen av dere kunne hjelpe meg... Hvem er det som oppbevarer ringene våre i kirken? Har hans forlover begge, eller har forloverene en ring hver? Tusen takk for hjelpen!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 ringene våre skal festes på en nydelig pute som niesen min skal bære oppover kirkegulvet,og evnt gi til oss undervielsen når ringene skal sittes på?,er det ikkesånn de gjør det?
Impala Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Hos oss skal min kommende manns forlover ha begge ringene.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Min kjære hadde selv med ringene og de ble lagt på alterringen før sermonien startet.
Coria Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Spør presten hvordan han vil ha det. Hos oss hadde min manns forlover ringene.
smilepia Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 Mannens forlover hadde begge ringene i vårt bryllup.
Mistyen Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 Det var min manns forlover som hadde våre også.
aline Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 i det bryllupet jeg var forlover i, var det brudgommens forlover som hadde begge ringene.
tommeline Skrevet 9. august 2005 #11 Skrevet 9. august 2005 Min kjære hadde selv med ringene og de ble lagt på alterringen før sermonien startet. ← Sånn hadde vi det og. Presten holdt esken med ringer for oss da vi skulle sette dem på.
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2005 #12 Skrevet 9. august 2005 Jeg hadde kjøpt en nydelig ringpute, men min kjære mann ville så gjerne at hans forlover skulle betros den oppgaven, så det var han som passet på dem for oss. Vi fikk ringene levert i en nydelig treboks fra Thune, som for øvrig var mye mer elegant enn den blondeputa.......
Isola Skrevet 9. august 2005 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2005 Tusen takk for alle svar! Vi fikk også med en flott treboks til ringene, så da bruker vi nok den. Skal høre med presten når vi skal på samtale med han, for å være på den sikre siden.
-TeddyToria- Skrevet 9. august 2005 #14 Skrevet 9. august 2005 Vi hadde tenkt på boksen, og at hans forlover kanskje skulle ha den. Men så fikk vi tak i en nydelig spesialsydd pute da, som ringene skal legges på. Denne puten kommer min ene forlover til å ta med seg opp til alteret, der den blir liggende ved alteringen. Presten henter den så frem når vi skal sette på ringene!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #15 Skrevet 9. august 2005 Wilhelminah, vår datter, skal bære disse på ringpute Men er litt usikker på hva som skjer når hun har, forhåpentligvis , fått de opp kirkegulvet... Blir nok min eller hans forlover som tar de imot tenker jeg.
Wildrose Skrevet 10. august 2005 #17 Skrevet 10. august 2005 Mannen min sin forlover hadde også begge ringene våre. Men det er vel åpnet for variasjoner der vil jeg tro.
Annie78 Skrevet 10. august 2005 #18 Skrevet 10. august 2005 Mannens forlover hadde begge ringene i vårt bryllup. ← :enig_anim:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå