Gå til innhold

Hvem er typisk bak profilene på KG? Stereotyp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er tre grupper:

kvinner ca 50 år, barn flyttet ut og de liker godt vin

Kvinner 20 år, babystyret

menn 50+, som liker å diskutere 

Anonymkode: ffc60...375

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uføre utgjør nok en forholdsvis stor andel og. De har naturlig nok mer tid enn de fleste

Anonymkode: 29714...61f

• Liker 15
Skrevet

Det er nok en stor andel her uten utdannelse, alenemor, ufør og overvektige. Det finnes alltid unntak og jeg er et av de.

Jeg er her for å lære andre hvordan de burde leve. En slag online gratis coach. Det vil vel egentlig bety at jeg er blant de som hjelper andre her istedenfor å bli hjulpet.

Hilsen vellykket_riking

Its nice to be important, but its more important to be nice

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, vellyket_riking said:

Det er nok en stor andel her uten utdannelse, alenemor, ufør og overvektige. Det finnes alltid unntak og jeg er et av de.

Jeg er her for å lære andre hvordan de burde leve. En slag online gratis coach. Det vil vel egentlig bety at jeg er blant de som hjelper andre her istedenfor å bli hjulpet.

Hilsen vellykket_riking

Its nice to be important, but its more important to be nice

De som skryter av å være vellykket er stort sett det motsatte, så her tror jeg du heller må være ærlig med oss alle.

Kanskje du føler deg bedre et lite sekund ved å skryte her på Internett, god selvfølelse kanskje. Det går fort over når du innser at livet ikke er så fint som du tror.

Anonymkode: a8803...c0a

• Liker 16
Skrevet

Tror det er mange forskjellige mennesketyper her jeg. Også når det gjelder utdanningsnivået. Men det jeg biter meg merke i er at det er mange rare tråder, det være seg penis størrelse, liker menn små eller store hengepupper. Og andre kategorier som samliv, hva skal jeg gjøre? Skal jeg gå eller bli? Det å sette folk i bås er veldig enkelt, og kan vi rakke ned på noen føler vi oss bedre! Har lurt litt på hvorfor jeg er her, men er vel nysgjerrig som mange andre. 

Anonymkode: adad0...b1e

• Liker 4
Skrevet

Jeg er kvinne 30+ barnestyret. 💁🏼‍♀️

Anonymkode: d79db...058

• Liker 1
Skrevet

Det er mange gjengangere med tydeligvis veldig mye tid til overs. Tror flesteparten er uføretrygdet og kjeder seg, men later som de er vellykkede 😊 Men klart det finnes andre med travlere liv også, som bruker KG til avslapning og avveksling.

Anonymkode: 3f455...677

• Liker 4
Skrevet

Ser for meg mange damer fra Østfold av en eller annen grunn. Sånn i 40-åra, muligens litt trygda. Lenge leve stereotypier.. 

Anonymkode: 82953...dcf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kvinner 20 år babystyret? 

Kvinner 30 år er gjennomsnittlig førstegangsfødende.

Kvinner 20 år forbinder jeg med " typen- vil- ha - anal- må jeg det ? 

Anonymkode: b4089...3e8

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Utifra hvor mange kjendiser som blir hengt ut, hvor mange sutretråder og mannehatet som florerer her inne så vil jeg tippe på: 

Feite, uføretrygda og bitre alenemødre 

• Liker 5
Skrevet

Huffda. Det var ikke småtteri.  Åtte av elleve er i alle fall blå anonyme brukere, kan det se ut til... ;) 

• Liker 9
Skrevet

Jeg tror ikke jeg faller inn under noen av fordommene så langt i tråden. Jeg er kvinne i 40-årene, har store barn som bor hjemme, jeg liker ikke vin og er i lønnet arbeid.

Gjengangerne blant brukerne som utmerker seg for meg er det jeg tror er enslige menn i 20-årene med svært begrenset sosial omgangskrets og livserfaring. Det aner meg at det ikke er så fryktelig mange av disse, men du verden så iherdige de er.

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Er ikke i noen av de gruppene jeg :opplyser:

Skrevet

Mange single bitter menn, typ incel.

Anonymkode: b3633...ad8

• Liker 5
Skrevet
Catalina Culès skrev (2 timer siden):

Er ikke i noen av de gruppene jeg :opplyser:

Men du er nå fortsatt her 24/7.

Anonymkode: d79db...058

• Liker 4
Skrevet

Tror det er forskjellige folk her inne. Bruker kg når jeg kjeder meg på nattevakt. Til vanlig er jeg student og har ikke tid til å diskutere. 

Det er veldig interessant å lese hva folk skriver. Vet at mye er troll, men det sier en del om tankene og følelsene. 

Skrevet
vellyket_riking skrev (På 17.12.2020 den 15.11):

Det er nok en stor andel her uten utdannelse, alenemor, ufør og overvektige.

90% av kvinnene nord for Tromsø.

Anonymkode: c1014...772

• Liker 3
Skrevet

Jeg er uføretrygdet og studerer deltid. Tidlig 30-årene, kvinne. Normalvektig.
Synes det kan være underholdene når jeg ligger i senga og ikke får sove. 

Anonymkode: 184e8...d80

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 14.49):

Jeg er ingen av gruppene. Jeg er her fordi jeg er i Coronafengsel og fordi naboen har baby som hylskriker hele natten lang så da må jeg scrolle og jakte på menn som plager og foreleser for kvinner på kg...

Anonymkode: cf634...92c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...