Gå til innhold

Fremtiden for forholdet virker dødt, forsette eller bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par i 40 årene.  Bor ikke sammen, har hatt en del problemer i dette forholdet som har vart i 4 år, vært mnd der vi  ikke har hatt noe kontakt, det har vært slutt flere ganger. Min familie liker ikke han og hans familile liker ikke meg.  Det har vært mye skuffelser, avstand og kulde.  Likevel klarer vi ikke gi slipp på hverandre.  Tror vi begge elsker hverandre innerst inne.  Men slik det er nå forventer han at hvis vi skal ha en fremtid må vi bo sammen, og da krever han at jeg selger/leier ut mitt hus. Og finner  en jobb der han bor( en time unna meg ) For han vil ikke selge sitt og flytte til meg, for han mener han har den perfekte plassen å bo. Langt inni skogen, vekk fra folk og vil at vi skal bygge opp huset/plassen hans sammen.(det trengs seriøst mye oppussing)  Før var vi mye sammen, han var hos meg i ukesvis,  og kun hos seg selv et par dager av gangen ,jeg sjelden hos han.  Jeg har jobbene mine i nærområdet hvor jeg bor og jobber mye dag og kveld, så vanskelig for meg å komme til han.  Mens han er uten jobb og kunne være hos meg hele tiden. Etter at ungene mine så hvor vanskelig og trist jeg ble av forholdet med han vil de ikke at han skal komme til meg.  Så derfor må jeg reise til han.  Siden jeg jobber hver dag , pluss annenhver helg og jeg kun mulighet å reise til han annenhver helg et døgn.   Han vil ikke ha det slik og legger press på meg om å gjøre noe med situasjonen.  Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen?    Skal jeg forsette i mine trygge jobber, bo i mitt trygge hus, men risikere at han gjør slutt for det ikke skjer noe fremgang. Eller skal jeg satse alt, finne jobb der han bor , flytte til han , bruke pengene mine å pusse opp hans hus?     Jeg føler jo at jeg elsker han og har jo hatt noen gode stunder med han, og vil ikke ha en annen. 

Anonymkode: 74b04...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør på ungene dine!

Anonymkode: e2b5d...d4e

• Liker 4
Skrevet

Du vet selv at dette er dødfødt. Kom deg ut.

Anonymkode: 05f8a...0fc

• Liker 5
Skrevet

Mange røde flagg. Han her hadde jeg aldri tatt sjansen på å gi opp såpass mye for! Han viser jo kontrollerende adferd.. Og mener du at du skal bruke pengene på oppussing uten at du frå noen eierandel i huset? Løøøøp.

• Liker 3
Skrevet

Et par ting å tenke gjennom: Mente han å selge halvparten av sin eierandel til deg, da? Sånn at du har boliglån på huset som nå er hans, og evt kan kreve det solgt eller å kjøpes ut av avdel og oppussing om det blir slutt?

Er det jobber nær ham du kan søke på? Eventuelt greie pendlerruter på flere tider av døgnet? 

Hva er i veien for at han (som ikke jobber) kan flytte til deg? Da vil dere jo også se hverandre mye mer. Eventuelt at han bor ei uke hos deg og ei uke hjemme osv. 

Anonymkode: 86557...b91

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en dårlig deal. Ungene dine ser det klarere!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...