AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Penger er ikke noe problem. Anonymkode: b7500...7cf
Slitenmamma Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Vel det kommer ann på hva du vil gjøre. Mot rynker kan det være aktuelt med Botox, filler, og andre hud behandlinger. Da snakker man vel 10000-15000kr alt ettersom hva du vil gjøre. Når det kommer til huden så er det ett helt univers av behandlinger. Ville dog også dratt til hudlege for å få retinol for vedlikehold. Filler i leppene fra ca 4000-5000kr
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 43? Og store lepper!? Ikke gjør det! Gå til en flink kosmetisk sykepleier. Få anbefalinger fra bekjente. Tenker du kommer langt med 10000 i første omgang. Anonymkode: e90c0...6d9 15
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 43, da har du vel ikke noe særlig med rynker og hvorfor ønske store lepper? Jeg er 50 og har bare smilerynker, dvs. de kommer frem når jeg smiler, ikke er det mye heller. Vet ikke helt om jeg tror dette er seriøst. Anonymkode: 0561f...495 11
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 Uff så tacky😅 Jeg skjønner rynkene, men leppene ser ikke bra ut på noen. Invester heller i en personlig trener og ekstra sunn mat. Anonymkode: f5f38...c7d 23
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 For å se yngre og mer attraktiv ut kan du ta botox/fillers i rynkene og forstørre leppene med fillers. Det er viktigere å fjerne de nasalabiale linjene enn smilerynker og rynker i pannen. Restylane skinbooster og prophilo er behandlinger som gir yngre hud. Fettransplantasjon til ansiktet og hendene er også foryngende da man mister volum med årene. Man kan også gjøre ansiktsløft og halsløft for et yngre utseende. Brystløft er nyttig hvis brystene henger, og fettransplantasjon fra midjen og til rumpa gir en ung timeglassfasong. Kirurgi på øyelokk/poser under øynene er også en mulighet. Ellers er det lurt å holde seg slank, kle seg i endel stramme klær, ikke ha kort hår, unngå grått hår og bleke tennene. Alt dette blir selvfølgelig veldig dyrt, men ville bare komme med noen ideer om hva du kan gjøre. Anonymkode: 2df8b...7a4 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Stopp verden, jeg vil av! Hilsen naturlig dame på snart 41. Anonymkode: d5ae0...832 33
axillea Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Du bør gå til en ordentlig klinikk og få en konsultasjonstime. De kan hjelpe deg med å finne ut hva du faktisk trenger, og ikke minst de kan gi deg råd rundt hvilke behandlinger som gir de beste resultatene og hva som til slutt faktisk ser best ut. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 Jeg ville ikke gjort for mye om jeg var deg, men: - Ta botox i sinnarynken, om du har det (mellom øynene) - Løfte øyenbrynene litt om du har tunge øyelokk, tror det kan gjøres med botox - Ikke store lepper, det ser tacky ut, men du kan gjøre leppene rynkefri ved å ha bittelitt filler i de - Ta filler i de nasolabiale linjene (fra nese til munn), om de er fremtredende - Få en pen frisyre, kanskje extensions? - Få lysere striper, har hørt at lysere hår ser yngre ut. Bare det ikke blir platina bondt. - Begynn å trene jevnlig - Drikk mye vann og spis mye salat, hvitt kjøtt og fisk - Gjør ansiktsyoga, google det - Smil og være glad Men for all del, IKKE for mye botox og filler for du kan ende opp med å se eldre ut om du overdriver. Tro meg. Tok for mye botox i pannen og fikk skikkelig tunge bryn og tunge øyelokk. Det så ikke bra ut... Og botox forsvinner ikke før det har gått 4 mnd minst. Så begynn forsiktig! Anonymkode: 292bf...0af 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 Legg på deg 20 kg. Vips så har du fylt ut rynkene! 😁 Hilsen dame 43 som i følge kollega umulig kan være mer enn 32 år 😅 Anonymkode: d0203...924 11
Brunello Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 Nebb på middelaldrende kvinner er (om mulig) styggere enn på unge jenter. Nebb er for ender (og andre fugler) 20
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 Hvorfor ønsker du å se yngre ut? Og når så du sist en yngre (enn deg) dame som var pen og elegant med store lepper? Kjøp deg heller pene klær. Pt kanskje? God frisør. Og lær deg forskjellen på og og å, du er for gammel til å skrive feil. Ønsker du en ny mann som vil ha deg pga leppene? Anonymkode: f0c79...a5c 9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #13 Skrevet 25. desember 2020 Jeg forstår til dels at du ønsker en forandring når du er i den situasjonen du er, men tror ikke at å endre utseendet kraftig vil gjøre det noe bedre. Hva med en tur til frisør eller en spadag med en venninne? Begynne å trene? Store lepper og stivt ansikt ser bare dumt ut. Jeg tar botox pga migrene hver 3 måned på sykehuset, og jeg ser ikke bra ut. Jeg får jo ikke rynket pannen, så mimikken har blitt veldig pussig, og det er jo menneskers mimikk som gjør dem sjarmerende. Et ansikt uten bevegelse er bare trist. Anonymkode: 145b4...378 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 Pengene dine kan du brenne opp for min del, men hvis du på ramme alvor tror at det er mulig å betale for å se yngre ut tar du skammelig feil. Faktisk har jeg til dags dato aldri tatt noen med botoxansikt for å være yngre enn de er, men heller eldre. Man ser bare merkelig og desperat ut, men ikke yngre. Et yngre ansikt og et eldre med botox ser på ingen måte like ut, så jeg forstår ikke helt hvor kvinners (og noen få menns) vrangforestillinger om at de vil se yngre eller penere ut med ekstern hjelp kommer fra. Det kan sammenlignes med å påstå at jorda er flat, selv om alle som er ved sine fulle fem kan se at den er rund. Andenebb er greit på ender, personlig har jeg ingen andefetish. Tror ikke det er så mange andre med en så rar fetish heller. Anonymkode: 517b7...dae 12
Skyblue7 Skrevet 28. desember 2020 #15 Skrevet 28. desember 2020 Litt Botox i panna og litt fillers i leppene gjør underverker. Men alt med måte! Jeg har begge deler, og blir ofte tatt for å være en del år yngre enn jeg er 😊 Jeg har 0,5 ml restylane og litt i panna. 3
Pia Sofia Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 Det som kommer til å gjøre deg yngre er trening og kosthold. Det andre får deg bare til å se ubestemmelig gammel ut. Hvis du absolutt ikke klarer la være, burde du holde deg til en svak botox i panna, alt annet er krise. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 Slitenmamma skrev (På 17.12.2020 den 13.45): Vel det kommer ann på hva du vil gjøre. Mot rynker kan det være aktuelt med Botox, filler, og andre hud behandlinger. Da snakker man vel 10000-15000kr alt ettersom hva du vil gjøre. Når det kommer til huden så er det ett helt univers av behandlinger. Ville dog også dratt til hudlege for å få retinol for vedlikehold. Filler i leppene fra ca 4000-5000kr 4-5k for filler i leppene??😂 Jeg betaler 1900 hos en anerkjent lege på beste vest Anonymkode: b1249...61f 3
Slitenmamma Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 4-5k for filler i leppene??😂 Jeg betaler 1900 hos en anerkjent lege på beste vest Anonymkode: b1249...61f Jøss, det var billig. 2500 for 0.5 mm er det billigste jeg har sett det her jeg bor. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #19 Skrevet 1. januar 2021 Ville unngått leppefillers, men lip blush (leppetatovering) kan brukes til å gi illusjonen av større lepper uten at man får nebb. Man velger bare en naturlig farge:) Google lip blush så får du se en del før/etter-bilder. det beste er nok å gå til en velrenommert salong/sykehus og få en vurdering. Tear through er kanskje mest effektivt for noen, men ikle nødvendigvis deg 😊 hadde jeg hatt uendelig budsjett ville jeg gitt meg selv nye og hvite tenner, og hatt hyppige salongbehandlinger på hud+heftigere produkter. Ville nok også tatt lip blush og litt botox. Brynene mine er helt katastrofe, men syns det virker helt lotteri å ta microblading/powder brows etc, halvparten og vel så det blir jo helt drag Queens. Anonymkode: 780c8...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #20 Skrevet 1. januar 2021 Uff. Dette er absolutt ikke hva jeg ville funnet attraktivt om jeg var på jakt etter ny dame i den aldersklassen. Vil du se yngre ut? Begynn å trene (bort med kjerringkiloene), gjør tiltak på garderoben (bort med kjerringklærne) og gro langt hår (bort med kjerringfrisyren). Det kan utgjøre en helt enorm forskjell, og ser mye bedre ut enn div. kirurgiske inngrep. Anonymkode: fad3b...c5f 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå