SoWhat? Skrevet 17. desember 2020 #1 Del Skrevet 17. desember 2020 Konen til broren min lager utrolig god potetsalat. Jeg får stadig et glass og to. Det jeg bruker det til er på ristet brød med servelat eller falukorv under. Jeg kan ha det til stekte karbonader. Hva bruker dere det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Del Skrevet 17. desember 2020 Jeg bruker potetsalat til grillmat og spekemat. Anonymkode: 6f14b...39c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Del Skrevet 17. desember 2020 Spekeskinke, potetsalat og flatbrød Anonymkode: 69dc9...a0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Del Skrevet 17. desember 2020 Til roastbeef, karbonader, grillmat, spekemat. Anonymkode: 686d3...557 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 17. desember 2020 #5 Del Skrevet 17. desember 2020 Jeg spiser det alene om den er skikkelig digg. Men ellers har vi det til pølser, spekemat, brødmat, grillmat og fisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 17. desember 2020 #6 Del Skrevet 17. desember 2020 Hel, ovnsbakt laks. Men potetsalaten må være hjemmelaget, og velkrydret med diverse urter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Del Skrevet 17. desember 2020 Jeg spiser det egentlig kun på sommeren, til grillmat. Anonymkode: db35f...1e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2020 #8 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) Grillmat av ymse slag. Spekekjøtt og -fisk. Til stekt flesk. Med sinnamarinert stekt kylling på grov baguette er det veldig godt. Endret 17. desember 2020 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #9 Del Skrevet 17. desember 2020 Jeg pleier aldri å lage eller kjøpe potetsalat, men det hender jeg spiser litt til grillmat eller spekemat når jeg er hos andre. Det er jo helt greit på smak, men jeg bare foretrekker annet tilbehør hvis jeg kan velge 😊 Anonymkode: 7139d...075 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #10 Del Skrevet 17. desember 2020 Jeg er så glad i potetsalat (må være hjemmelaget, egen oppskrift etter bestemor) at jeg spiser den til hva som helst 🙈 Anonymkode: e2cbb...722 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #11 Del Skrevet 17. desember 2020 Grillet kylling, pølser, spekemat, helstekt bacon med honning, roastbiff, fisk, tja, helt sikkert mer. Anonymkode: fad80...fd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 17. desember 2020 #12 Del Skrevet 17. desember 2020 Spekemat eller grillmat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 17. desember 2020 #13 Del Skrevet 17. desember 2020 Jerry Lee skrev (25 minutter siden): Grillmat av ymse slag. Spekekjøtt og -fisk. Til stekt flesk. Med sinnamarinert stekt kylling på grov baguette er det veldig godt. Sinnamarinert? Er det sterkt? Nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2020 #14 Del Skrevet 17. desember 2020 Rant skrev (7 minutter siden): Sinnamarinert? Er det sterkt? Nam!! Ja. Bruker krydderet Chili Explosion og Piripiri i blanding med smeltet smør med gressløk og rå gul løk i. Ligger i kjøla natta over + litt. Liker ikke oljer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 17. desember 2020 #15 Del Skrevet 17. desember 2020 Just now, Jerry Lee said: Ja. Bruker krydderet Chili Explosion og Piripiri i blanding med smeltet smør med gressløk og rå gul løk i. Ligger i kjøla natta over + litt. Liker ikke oljer. Du steker gressløk?? Forsiktig da, antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 17. desember 2020 #16 Del Skrevet 17. desember 2020 Jerry Lee skrev (1 minutt siden): Ja. Bruker krydderet Chili Explosion og Piripiri i blanding med smeltet smør med gressløk og rå gul løk i. Ligger i kjøla natta over + litt. Liker ikke oljer. Digger når det er ekstra spicy. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2020 #17 Del Skrevet 17. desember 2020 T-Rex skrev (3 minutter siden): Du steker gressløk?? Forsiktig da, antar jeg. Nei, da. Den ligger nykuttet og frisk i marinaden. Litt blir nok med i senere steking, men det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2020 #18 Del Skrevet 17. desember 2020 Rant skrev (4 minutter siden): Digger når det er ekstra spicy. 😄 Den...kyllingen...blir litt sinna, men potetsalaten mildner litt og smaker fortreffelig sammen på baguette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2020 #19 Del Skrevet 17. desember 2020 Lillemorbare skrev (57 minutter siden): Jeg spiser det alene om den er skikkelig digg. Kan jeg og gjøre.. de med biter, ikke bare tynne sørper. Med litt pepper på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. desember 2020 #20 Del Skrevet 17. desember 2020 Potetsalat er veldig godt til røkt og salt svinekjøtt, som juleskinke og bayonneskinke, eller sommerkoteletter for den del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå