Gå til innhold

Boikott leveringsselskapet "helt hjem"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet klær fra H&M, og på siden til H&M står det nå at alle bestillings ordere som blir gjort før 19.12.2020 er garantert og komme I posten før 24.12.2020.  Da jeg bestillte varer derifra den 13.12.2020 husker jeg godt at jeg huket av på at jeg ønsket posten som levering også hente pakken i post i butikk. likevel får jeg en mail fra "helt hjem" noe jeg ikke hadde bedt om, hvor det står at pakken forventes I min postkasse kl 07:00 15.12.2020 pakken kom aldri, og jeg ringte kundeservice de sa at pakken er på vei og kommer I løp av dagen eller morgendagen, morgendagen kommer og fortsatt ingen pakke og se. I dag altså 4 dager siden jeg bestillte fra h&m, prøver jeg og ringe helt hjem 4 ganger ventetiden var 20 til 40 min og de la på. Uten og få tak I dem sender jeg mail til H&M og klager på leveringen og spør dem om hvordan en så stor bransje Kan ha en så usseriøs leverings partner. Jeg ringte til H&M kundeservice også og fortalte den om den dårlige servicen jeg har fått av "helt hjem", de sa at jeg skulle vente og at de skulle komme tilbake.  Da de kom tilbake sa de at de hadde ringt til "helt hjem", og "helt hjem" hadde gitt en helt annen informasjon til meg, men ifølge H&M sa de at de ikke kunne levere min pakke alikevel paga tekniske problemer, og at de hadde for mange pakker og levere og at de hadde bedt postnord om og ta over oppdraget, så da kunne de ikke garantere at pakken kom før 24.12.2020 alikevel. så det H&M kunne tilby var at jeg slettet orderen min og da kunne få tilbake pengene, og Heller velge Express levering jeg må selv betale for det men når jeg har betalt for det Kan jeg komme tilbake til H&M og få refundert det tilbake. Har også lagt til linker hvor det er flere som ikke er fornøyde med "helt hjem sin service" og jeg råder de fleste og ikke velge 'helt hjem".

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/slaktes-for-pakkerot---logn/73178265

Anonymkode: 0064a...69e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bokiottet Helt hjem for lenge siden. Bor inn i en privat vei. Postkassene må henge ved kommunalvei, så etcatykke fra huset. Ute av syne. Rett ved gangvei, så pakker gorsvinner. Har gitt beskjed om at jeg ikke vil ha dem der, men heller hente i butikk. Det klarer de ikke. Så handler ikke hos noen som bruker Helt hjem...

Anonymkode: 37e98...916

• Liker 8
Skrevet

Det høres vel egentlig ut som at man burde boikotte H og M også.

• Liker 13
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med de. Jeg har derimot hatt masse problemer med PostNord, Bring og ikke minst DHL

Anonymkode: 374f4...d44

• Liker 9
Skrevet

Jeg har brukt Helt Hjem mye nå i høst og aldri hatt problemer. Pakkene har stått utenfor døra om morgenen når det er varslet at den skulle leveres. Kan selv velge når jeg får melding om levering av pakken om jeg vil ha den i postkassen eller på dørmatta.

Så jeg er i hvert fall fornøyd.

• Liker 11
Skrevet

Her virker det vel strengt tatt som det er HM som har har laga kaos for deg i forhold til leveringa, ikke Helthjem. Jeg bruker Helthjem så ofte jeg kan, og det fungerer utmerket for meg. Men nå har jeg også postkassen rett utenfor inngangsdøra og bor i en lite trafikkert vei. De leverer kl. 05.00 om morgenen, så jeg stikker hånda ut av døra og hekter ned pakken med en gang jeg har stått opp.

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har bokiottet Helt hjem for lenge siden. Bor inn i en privat vei. Postkassene må henge ved kommunalvei, så etcatykke fra huset. Ute av syne. Rett ved gangvei, så pakker gorsvinner. Har gitt beskjed om at jeg ikke vil ha dem der, men heller hente i butikk. Det klarer de ikke. Så handler ikke hos noen som bruker Helt hjem...

Anonymkode: 37e98...916

Godt og høre jeg kommer aldri til og benytte meg av de,  jeg ba ikke engang om service fra dem. men posten men siden pakken jeg bestillte var under 5 kg var det I følge H&M helt hjem som skulle komme med pakken. Om jeg trenger noe fra H&M herretter så kommer jeg til og handle det I butikken, og ikke på nett helt hjem er er dritt selskap. trist at H&M har en så usseriøs samarbeidspartner.  posten er mye bedre!

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk pakke av dem  i dag. Fikk melding om at sending var underveis på sms for par dager siden, melding om "levert på dørmatten" i dag. Den var levert i fellesgang, så vær, vind og tyver ikke hadde sjans til å ødelegge julaften for meg. Veldig fornøyd jeg. Det har vært andre som dumper pakker utenfor felleinngang der vær, vind og tyver er ett problem. 

Anonymkode: e53dc...d66

• Liker 4
Skrevet

Jeg har brukt de mye, og har aldri hatt problemer.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Mrs.Under said:

Her virker det vel strengt tatt som det er HM som har har laga kaos for deg i forhold til leveringa, ikke Helthjem. Jeg bruker Helthjem så ofte jeg kan, og det fungerer utmerket for meg. Men nå har jeg også postkassen rett utenfor inngangsdøra og bor i en lite trafikkert vei. De leverer kl. 05.00 om morgenen, så jeg stikker hånda ut av døra og hekter ned pakken med en gang jeg har stått opp.

Det var helt hjem som lage problemer ikke h&m les HI pånytt

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Lagde**

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har lest på nytt, selv om jeg mener jeg leste godt nok første gang; og det jeg leser er: Du haker av for post i butikk fordi du vil hente pakken selv- HM (hvem andre?) endrer dette til levering med Helt hjem, og etter dette starter trøblet ditt. (som jeg skjønner at du blir irritert for)

• Liker 14
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Helthjem, aldri opplevd problemer og får alltid pakkene utrolig fort. Mange ganger har jeg fått pakken dagen etter bestilling. 

Anonymkode: 7a45e...dff

• Liker 5
Skrevet

Misliker folk som er problemorienterte uten å komme med konkrete forslag til løsning. De klager på at verden ikke funker sånn den burde men er ikke selv villig til å bidra til en bedre verden. Og da får du ikke mye sympati. Mener du noe er galt, ts?

1. vær høflig og saklig

2. Innse at du er helt uviktig og at saken din er en bagatell

3. Foreslå en konkret, praktisk mulig løsning

4. Gjør en faktisk innsats for å løse problemet

5. Ikke klag og syt og bær deg

Anonymkode: 2834c...77a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Handlet klær fra H&M, og på siden til H&M står det nå at alle bestillings ordere som blir gjort før 19.12.2020 er garantert og komme I posten før 24.12.2020.  Da jeg bestillte varer derifra den 13.12.2020 husker jeg godt at jeg huket av på at jeg ønsket posten som levering også hente pakken i post i butikk. likevel får jeg en mail fra "helt hjem" noe jeg ikke hadde bedt om, hvor det står at pakken forventes I min postkasse kl 07:00 15.12.2020 pakken kom aldri, og jeg ringte kundeservice de sa at pakken er på vei og kommer I løp av dagen eller morgendagen, morgendagen kommer og fortsatt ingen pakke og se. I dag altså 4 dager siden jeg bestillte fra h&m, prøver jeg og ringe helt hjem 4 ganger ventetiden var 20 til 40 min og de la på. Uten og få tak I dem sender jeg mail til H&M og klager på leveringen og spør dem om hvordan en så stor bransje Kan ha en så usseriøs leverings partner. Jeg ringte til H&M kundeservice også og fortalte den om den dårlige servicen jeg har fått av "helt hjem", de sa at jeg skulle vente og at de skulle komme tilbake.  Da de kom tilbake sa de at de hadde ringt til "helt hjem", og "helt hjem" hadde gitt en helt annen informasjon til meg, men ifølge H&M sa de at de ikke kunne levere min pakke alikevel paga tekniske problemer, og at de hadde for mange pakker og levere og at de hadde bedt postnord om og ta over oppdraget, så da kunne de ikke garantere at pakken kom før 24.12.2020 alikevel. så det H&M kunne tilby var at jeg slettet orderen min og da kunne få tilbake pengene, og Heller velge Express levering jeg må selv betale for det men når jeg har betalt for det Kan jeg komme tilbake til H&M og få refundert det tilbake. Har også lagt til linker hvor det er flere som ikke er fornøyde med "helt hjem sin service" og jeg råder de fleste og ikke velge 'helt hjem".

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/slaktes-for-pakkerot---logn/73178265

Så JEG skal boikotte Helthjem fordi DU hadde en dårlig opplevelse 🤔

• Liker 15
Skrevet

Har aldri hatt problemer med helthjem. Posten, og postnord derimot, der er det helt krise. Har hatt tre pakker i desember bli levert til feil post i butikk. Det er vanvittig. 

Anonymkode: f5ecb...a65

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt problemer 2 ganger, hvor pakkene har blitt borte underveis. De har beklaget seg og sagt sånn kan skje. Det verste er at de betaler ut erstatningsbeløpet til den som sender pakken. Og når du da handler privat av noen type Finn feks så betaler du gjerne før pakken blir sendt. Og når erstatningsbeløpet blir utbetalt til AVSENDER så bare nekter avsender å betale mottaker det... som da har tapt penger.. og avsender har plutselig fått det dobbelte... SPESIELT

HATER HELTHJEM

Anonymkode: 8058d...7cd

• Liker 3
Skrevet

Det værste er jo at selv om man velger hente pakke selv på postkontoret (post i butikk) så blir pakkene sendt med helt hjem. Har sluttet å handle på sider som har helt hjem som levrandør, makan til useriøst firma. De roter vekk pakker stadig vekk. 

Bestillte en vognpose som de rotet vekk. Et par uker senere fant de den igjen... 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Boikotter ikke noe som helst.

Jeg har bare hatt positive erfaringer med firmaet.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
Gjest 123 eller noe
Skrevet
Kokeshi skrev (1 time siden):

Jeg har brukt de mye, og har aldri hatt problemer.

Skulle skrive det samme. Nå sendte vi for noen dager siden en pakke som nesten ikke gikk oppi postkassa og stakk litt opp, så blir litt nervøs for den når jeg leser alt dette. Får se om den kommer fram til jul, eller kommer fram i det hele tatt:O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...