Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått ny jobb, og går rundt med verdens værste magefølelse. Dette er ikke riktig sted for meg. Jeg gråter mye, og føler meg helt tom. Angrer sånn på at jeg skiftet jobb. Jeg har muligheten til å gå tilbake til min gamle jobb, og denne muligheten vil stå seg frem til sommeren. Etter dette vil jeg ikke lenger ha den muligheten. I min nye jobb har jeg 5 mnd igjen av prøvetiden. Jeg er sånn sett heldig som har denne retrettmuligheten. Hva ville du gjort i min situasjon? Det føles uredelig å bli i den nye jobben frem til sommeren, for så å skifte tilbake dit jeg kom fra. Late som om jeg har tenkt å bli værende, for så plutselig slippe bomben om at jeg sier opp. Samtidig føles det også helt teit og si opp etter bare en mnd. Ting kan jo gå seg til, tenker man gjerne.

setter pris på innspill 

Anonymkode: 71fb7...19d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri bli i en jobb du hater.

Slutt på dagen! Gjort det selv 2 ganger, livet er så kort!!

Mange fler burde slutte.

Anonymkode: 0bd2e...7e0

• Liker 6
Skrevet

Det kommer veldig an på hvorfor du mistrives så fælt.

Anonymkode: acb86...115

• Liker 2
Skrevet

Vent til etter jul, pust litt ut og få sortert hva det er som er så vanskelig i den nye jobben. Er det arbeidsoppgavene, kollegaene, sjefen, arbeidstiden eller noe annet? Finn ut av dette før du gjør noe.

Lykke til!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fått ny jobb, og går rundt med verdens værste magefølelse. Dette er ikke riktig sted for meg. Jeg gråter mye, og føler meg helt tom. Angrer sånn på at jeg skiftet jobb. Jeg har muligheten til å gå tilbake til min gamle jobb, og denne muligheten vil stå seg frem til sommeren. Etter dette vil jeg ikke lenger ha den muligheten. I min nye jobb har jeg 5 mnd igjen av prøvetiden. Jeg er sånn sett heldig som har denne retrettmuligheten. Hva ville du gjort i min situasjon? Det føles uredelig å bli i den nye jobben frem til sommeren, for så å skifte tilbake dit jeg kom fra. Late som om jeg har tenkt å bli værende, for så plutselig slippe bomben om at jeg sier opp. Samtidig føles det også helt teit og si opp etter bare en mnd. Ting kan jo gå seg til, tenker man gjerne.

setter pris på innspill 

Anonymkode: 71fb7...19d

Ingen her kan gi deg et godt svar siden ingen kjenner situasjonen din.

Er du redd for å ikke lykkes i den nye jobben?

Hvorfor sluttet du i den gamle jobben?

Hvorfor liker du ikke den nye jobben, kollegaer eller selve jobben?

Det er ikke teit å si opp jobben.

Lykke til

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke gjensidig prøvetid du har da? Hva står det om det i kontrakten?

Jeg kan garantere at det var andre søkere til jobben din som også var på intervju, og som håpte på å komme til intervju som gjerne skulle hatt din jobb! Gjør alle en tjeneste, og la riktig person få overta!

Anonymkode: 09e4e...79b

Skrevet

Her bør du som andre påpeker vurdere hva som gjør at du ikke trives og sjekke om noe kan gjøres med det. Er det sjefen, oppgavene, kollegaene, lønn eller noe annet? Og så kan du sjekke om det er realistisk å få gjort noe med det. Husk også at den første tiden i ny jobb kan være vanskelig. 

Anonymkode: 5360a...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...