AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Jeg bor slik til at det passerer masse folk som lufter hundene sine. Hundene tisser på inngangsdøra mi, har gitt beskjed til eierne at de skal passe på det er nemlig ikke noe kjekt å ha Hundetiss oppover utgangsdøra. Det hjelper ikke, så nå trenger jeg tips til hva jeg kan smøre på døra for å få hundene til å slutte. Anonymkode: 5c557...07e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Hunden min spiser alt, men sitrusfrukter hater hun. Prøv å gni sitron eller appelsin på døren. Kanskje det er slik at flere hunder ikke kan fordra sitruslukt. (men når jeg tenker etter har jeg lest her på KG tror jeg, at en hund eller to spiste klementiner?) Anonymkode: afa4b...a8f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bor slik til at det passerer masse folk som lufter hundene sine. Hundene tisser på inngangsdøra mi, har gitt beskjed til eierne at de skal passe på det er nemlig ikke noe kjekt å ha Hundetiss oppover utgangsdøra. Det hjelper ikke, så nå trenger jeg tips til hva jeg kan smøre på døra for å få hundene til å slutte. Anonymkode: 5c557...07e Sensor. Som utløser pepperspray. Anonymkode: edde3...84b 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 En fuktalarm med høy lyd og en plakat som informerte om at lyden kom pga av en udugelig hundeeier. Anonymkode: db17e...fb9
Leo Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hunden min spiser alt, men sitrusfrukter hater hun. Prøv å gni sitron eller appelsin på døren. Kanskje det er slik at flere hunder ikke kan fordra sitruslukt. (men når jeg tenker etter har jeg lest her på KG tror jeg, at en hund eller to spiste klementiner?) Anonymkode: afa4b...a8f Ja, det er noen som spiser klementiner, men bare de aller minst syrlige. Men alle hater sitron/lime! Ellers har jeg en nabo som har sett seg lei på hundeiere som lar bæsjen ligge igjen i innkjøringen deres og nå har de montert flomlys som skrur seg på hvis man passerer litt for nærme. Med andre ord står man der til spott og spe hvis hunden gjør fra seg og man ikke plukker opp og vi som uansett plukker opp får godt lys mens vi gjør det. Genialt! Du kan jo bruke samme metode for da vil du jo oppdage synderen når det skjer og kan ta de det gjelder direkte. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 Se om du kan få tak i noe maling som reflekterer pisset tilbake på bikkja og den udugelige eieren. Anonymkode: 0bd98...9bd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Mal døra med denne malingen! 😈 https://www.tv2.no/a/7191432/ Anonymkode: 0bd98...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå