Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg er en mann på 21 og lurer egentlig bare på om det finnes jenter over 20 (eller 18 for den slags skyld) som er jomfruer. Jeg er ikke særlig interessert i dem som ikke er det. Er jomfru selv så dette er en preferanse jeg forbeholder. 

Fra det jeg leser her og andre steder ser det ikke sånn ut for å si det mildt 

Anonymkode: 6c12c...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bli medlem i jehovas vitner eller noe, da er det flere å velge i 😄 

Anonymkode: c8816...e17

• Liker 5
Skrevet

Hmm. De fleste norske jenter har pult ganske mye når de har passert 20. Få verdsetter å holde på kyskheten sin. 

Anonymkode: dab11...dbf

Skrevet

Det finnes selvsagt noen, men blant kvinner er det så vidt jeg vet ganske uvanlig. Blant menn er det relativt normalt at det drøyer ut i 20-åra.

Anonymkode: d17e8...06c

Skrevet

Selvfølgelig finnes det jomfruer som er over 20 år. Men hva er årsaken til at du vil ha deg en jomfru?

Anonymkode: 974e8...247

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så jeg er en mann på 21 og lurer egentlig bare på om det finnes jenter over 20 (eller 18 for den slags skyld) som er jomfruer. Jeg er ikke særlig interessert i dem som ikke er det. Er jomfru selv så dette er en preferanse jeg forbeholder. 

Gjør det sikkert, men hvorfor skal du vite det?

Skrevet

Hvordan skal jeg vite det!- kjenner ikke alle! 

En ting er sikkert-fins de som ikke har ligget med så mange, og de som har ligget med fler...  Samme gjelder vel gutter på den alderen! Noen har ikke ligget med noen..  

Ikke sammenligne deg med noen, men finn ei du kan stole på- går resten av seg selv;)  

Og... slutt se på alle de teite realityseriene!!!   Livet handler om mer enn å ligge med flest, skryte mest, og oppføre seg helt annerledes på tv enn utenfor... 

Anonymkode: 31fd7...688

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal jeg vite det!- kjenner ikke alle! 

Det hadde holdt hvis du var en selv, da kunne du svart ja. 

Anonymkode: 6e49d...c4e

Skrevet

Jeg var det - nå er jeg blitt en del eldre, gift og enke, men hadde da ikke vært interessert i å bli sammen med deg om det var et "krav" fra din side.  Akkurat det samme nå om jeg skulle treffe en mann som var veldig interessert i hvor mange (les få) jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 6e9a8...5a6

• Liker 3
Skrevet

Finnes massevis, men det er stort sett menn

Anonymkode: 617bf...bd4

• Liker 1
Skrevet

Jeg var jomfru da jeg var 20 og hadde sex for første gang da jeg var 21. Sex var uinteressant før jeg fant min første kjæreste, men sant skal sies, om han hadde en jomfrupreferanse så ville han vært uaktuell for meg for jeg har generelt lite til overs for fetisjering av jomfrudommen. 

Anonymkode: 53388...b65

• Liker 9
Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 22. Da traff jeg kjæresten min, og han er jeg fortsatt sammen med (er 26 nå). Så ja; det finnes jenter som er jomfru til de er over 20. 

Anonymkode: 47a35...4af

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var jomfru da jeg var 20 og hadde sex for første gang da jeg var 21. Sex var uinteressant før jeg fant min første kjæreste, men sant skal sies, om han hadde en jomfrupreferanse så ville han vært uaktuell for meg for jeg har generelt lite til overs for fetisjering av jomfrudommen. 

Anonymkode: 53388...b65

Samme her, var også godt over 20 første gangen. Men hadde fått avsmak for én som krevde at jeg var det.

Anonymkode: 10638...9f9

Skrevet

Finnes mange som er jomfru til de er over 20, men dårlig valg av en jente å rote seg oppi en jumfru gutt, like uerfarne. Ikke noe gøy det. Må heller finne seg en som har masse erfaring og om kan gi en skikkelig opplevelse. 

Anonymkode: ed33c...7e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det samme som flere over her. Jeg var jomfru til jeg var godt over 20, men jeg ville ikke hatt en mann som var opptatt av det, verken da eller nå. 

Anonymkode: 6e49d...c4e

• Liker 3
Skrevet

Kjenner haugevis av menn på over 20 (og 30) som er jomfru, men ekstremt få kvinner. Kommer bare på én sånn i farta.

Anonymkode: 07112...e09

Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 21, da fikk jeg meg type. Han visste ikke at jeg var jomfru før vi skulle ha sex for første gang. Det kom som en hyggelig overaskelse på ham. 

Anonymkode: 44620...2e9

Skrevet

Det finnes såklart det. Spesielt i kristne miljø. 

Anonymkode: 78df5...9f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke nå lengre (k29 år), men var jomfru frem til jeg var nesten 23 år gammel. Jeg takler ikke ONS, jeg er demiseksuell, og jeg trenger at det er følelser og noe mer involvert for å ha sex med noen. Og da ble det til at jeg ventet og ventet og ventet til jeg fant noe som var noe :) 

Anonymkode: b4647...a2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hmm. De fleste norske jenter har pult ganske mye når de har passert 20. Få verdsetter å holde på kyskheten sin. 

Anonymkode: dab11...dbf

Du høres ut som en som faktisk tror at kvinner har en jomfruhinne. 😅

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...