Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Jeg bestilte et produkt, og la inn alt av adresse og Mail osv uten at jeg hadde logget inn som bruker på blivakker.no. Jeg valgte faktura som betalingsmåte, men da jeg hadde bestilt ferdig fikk jeg ingen ordrebekreftelse. Jeg kom bare til forsiden eller noe... Jeg tror ikke jeg får varen da, men får jeg fortsatt faktura?? Hjelp, vet ikke hva jeg skal gjøre😭

Anonymkode: b47b9...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dem da vel.

Anonymkode: e1567...d2c

• Liker 3
Skrevet

Anbefaler boikott blivakker. Blush eller lyko er gode alternativer. 

"– Blivakker.no er en nettbutikk for sminke som eies av Einar Øgrey Brandsdal. Han har tjent seg pissrik på netthandel, i tillegg til at han er imot abort. Du kan sveipe opp for å lese mer om dette hos NRK, starter Ulrikke.
– Og så kan du selv avgjøre om du ønsker å kjøpe sminken din fra en fyr som ønsker å ta fra kvinner retten til å avgjørelser om sin egen kropp."

https://730.no/ulrikke-falch-oppfordrer-til-boikott-av-blivakker-no/

Anonymkode: e0576...e46

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Snakk om å være hjelpesløs.

Tror du Kvinneguiden driver kundeservicen deres?

Anonymkode: 9fbdf...cfe

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Snakk om å være hjelpesløs.

Tror du Kvinneguiden driver kundeservicen deres?

Anonymkode: 9fbdf...cfe

Har jo sendt Mail, men de s bare at de ikke kan se bestillingen min... Betyr det at jeg ikke får faktura eller må jeg betale selv om jeg ikke får produktet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anbefaler boikott blivakker. Blush eller lyko er gode alternativer. 

"– Blivakker.no er en nettbutikk for sminke som eies av Einar Øgrey Brandsdal. Han har tjent seg pissrik på netthandel, i tillegg til at han er imot abort. Du kan sveipe opp for å lese mer om dette hos NRK, starter Ulrikke.
– Og så kan du selv avgjøre om du ønsker å kjøpe sminken din fra en fyr som ønsker å ta fra kvinner retten til å avgjørelser om sin egen kropp."

https://730.no/ulrikke-falch-oppfordrer-til-boikott-av-blivakker-no/

Anonymkode: e0576...e46

Ulrikke Falch, er det hun feministen som skal lære unge jenter til å sette pris på seg selv, samtidig som hun velger å bli sammen med Ex on the beach kjendis Henrik Elvejord Borg? Den puppefikserte bad boyen, som beskriver lidenskapene i livet sitt som litteratur og analsex?

Jada... Ikke noe dobbeltmoral der i gården nei... 🙄

TS, prøv å ta kontakt med dem igjen. Du burde vel få en ordrebekreftelse på mail i det minste, siden du har gitt dem informasjonen din i bestillingen. Går det ikke an å ringe?

Anonymkode: 283ef...026

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ulrikke Falch, er det hun feministen som skal lære unge jenter til å sette pris på seg selv, samtidig som hun velger å bli sammen med Ex on the beach kjendis Henrik Elvejord Borg? Den puppefikserte bad boyen, som beskriver lidenskapene i livet sitt som litteratur og analsex?

Jada... Ikke noe dobbeltmoral der i gården nei... 🙄

TS, prøv å ta kontakt med dem igjen. Du burde vel få en ordrebekreftelse på mail i det minste, siden du har gitt dem informasjonen din i bestillingen. Går det ikke an å ringe?

Anonymkode: 283ef...026

Hva i huleste har hennes ekser og verdier med saken å gjøre??? Boikott Bli vakker! Jeg bestiller heller fra Blush. Lynrask levering på døra 🤗

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Malika skrev (På 17.12.2020 den 17.55):

Hva i huleste har hennes ekser og verdier med saken å gjøre??? Boikott Bli vakker! Jeg bestiller heller fra Blush. Lynrask levering på døra 🤗

Blush er bra? 

Anonymkode: 993f2...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som at noe gikk feil. Kan ikke kundeservice finne bestillingen din så vil de vel ikke sende faktura heller. Prøv på nytt 😊

Anonymkode: 3ce8c...8c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 14.47):

Har jo sendt Mail, men de s bare at de ikke kan se bestillingen min... Betyr det at jeg ikke får faktura eller må jeg betale selv om jeg ikke får produktet? 

Får du ikke varen skal du heller ikke få fakturaen. Om de gjør det er det svindel. 

Anonymkode: 9f149...71c

Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Blush er bra? 

Jeg er veldig fornøyd, bor riktignok i Oslo - men varene kommer superraskt!

Ellers bruker jeg Lyko endel og avogtil Bangerhead. 

Og Skincity. 

Boikotter BliVakker.

AnonymBruker
Skrevet
Malika skrev (På 17.12.2020 den 17.55):

Enig i boikott og gjør det selv, men Blush er noe av det treigeste jeg vet når det gjelder levering... lyko er mye mye kjappere.

Anonymkode: 84ef4...193

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over, boikott blivakker!

Lyko er kjempebra og supergod service

Anonymkode: ca37b...a97

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig i boikott og gjør det selv, men Blush er noe av det treigeste jeg vet når det gjelder levering... lyko er mye mye kjappere.

Anonymkode: 84ef4...193

Prøv Tights :P 

Anonymkode: 699af...df9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig med de over, boikott blivakker!

Lyko er kjempebra og supergod service

Anonymkode: ca37b...a97

Lyko har ekte varer? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...