Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"PCen kan ikke projisere til en annen skjerm. Prøv å installere driveren på nytt eller bruke et annet skjermkort" står det.

Mannen har ikke peil. Det har nok ikke han som kobla laptop til disse to skjermene heller.

Jeg vet heller ikke hva som bør gjøres nå. Jeg så ikke hvordan han kobla det til da de holdt på her.

Anonymkode: 170a0...79c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

"PCen kan ikke projisere til en annen skjerm. Prøv å installere driveren på nytt eller bruke et annet skjermkort" står det.

Mannen har ikke peil. Det har nok ikke han som kobla laptop til disse to skjermene heller.

Jeg vet heller ikke hva som bør gjøres nå. Jeg så ikke hvordan han kobla det til da de holdt på her.

Høyreklikk på bakgrunnsbilder, velg skjerminnstinninger og velg den som heter utvid (eller noe), ikke dupliser

Anonymkode: 2b888...65b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Høyreklikk på bakgrunnsbilder, velg skjerminnstinninger og velg den som heter utvid (eller noe), ikke dupliser

Bakgrunnsbilder?

Det er vel allerede duplisert, siden begge skjermer viser det samme?

Skal ta en titt igjen.

Skrevet

Har en rett frem og den ekstra på skrå på høyre side.

Anonymkode: 9aefd...a0b

Skrevet

Da jeg hadde to hadde jeg en "hovedskjerm" rett forran meg, og en sekundær en på siden. Nå har jeg gått over til 3 skjermer. Jeg trur det mest naturlige er å ha oddetall antall skjermer.

Anonymkode: a2904...f9e

Skrevet
Minya skrev (På 24.12.2020 den 8.08):

Jeg har hovedskjermen rett fram, og secondary på høyre siden. Har plass til en tredje skjerm på stativet jeg bruker, så da kommer tertiary på venstre side. HrMinya har allerede avansert til en tredje skjerm, og han har det motsatt, secondary på venstre side og tertiary på høyre.

Ikke quadrupliary også🤭?

Anonymkode: b8fbd...a44

Skrevet
On 10/11/2023 at 2:58 PM, AnonymBruker said:

Bakgrunnsbilder?

Det er vel allerede duplisert, siden begge skjermer viser det samme?

Skal ta en titt igjen.

Var ikke poenget at du ikke ville ha det duplisert?

Skrevet

Før hadde jeg en på venstre side og en rett fram, men så hadde vi en fra bedriftshelsetjenesten på besøk for å se over ergonomi. Hun sa at det skaper mye nakkeproblemer og anbefalte at jeg skulle ha de rett foran meg med kantene i midten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...