Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

I dag er jeg fem dager over forventet menstruasjon, men graviditetstestene viser negativt. Jeg pleier ha ganske regelmessig mens, men måler ikke eggløsning, så det er mulig den har vært senere enn den pleier. Det som er rart denne gangen, er jeg fikk menssmerter og litt blod på papiret da jeg tørket meg dagen jeg ventet mens, men etter det har det ikke kommet mer blod. Er det noen som har noen erfaringer med dette? 
Tusen takk for svar😊😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde meg to ganger det året jeg sluttet på p-piller. Mensen var en uke forsinket og negative tester. Har ingen forklaring på det. Jeg pleier å ha veldig regelmessige sykluser også. Du får bare vente og se. 

Anonymkode: 95436...929

Skrevet

Takk for svar, ser det er flere som har opplevd at mens plutselig blir forsinket, var bare så rart at mensen meldte sin ankomst da den skulle, men trakk seg igjen. Den er sikkert rett rundt hjørnet. Er i pp 8.

Skrevet

Opplevde akkurat det samme denne måneden. Begynte så vidt, for så å trekke seg. Så er spent på om den begynner igjen eller om den ikke kommer før neste mnd. Var i utgangspunktet noen dager forsinket, så tok en test, men den var kritthvit, så ikke gravid heller... 

Anonymkode: e0f4a...80e

Skrevet

Det er så frustrerende. Min mens har ennå ikke kommet. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid nå (jeg har tatt utallige prøver), så nå håper jeg mensen kommer snart slik at jeg drikke litt vin med god samvittighet. 

Skrevet

Så irriterende! Satser på at en av de kommer snart

Anonymkode: 95436...929

Skrevet

«Endelig» kom den, med sterke smerter. Kroppen er et mysterium. Krysser fingrene for pp 9!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...