Gå til innhold

Sex med pose på hodet under akten, er jeg stygg eller er det en fetish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ville at jeg skulle ha pose på hodet under sex. Aldri vært borti dette før. Jeg mistet lysten på sex etter han sa det. Kan det være en fetish? Hvis ja, hva heter den? Føler meg bare stygg nå. Pga dette og det som skjedde første gang vi hadde sex, da ville han ikke ha lyset på, lyset måtte være av. Jeg tror jeg har et stygt ansikt, husker exen min sa til meg i en krangel at jeg hadde perfekt kropp men et mindre pent ansikt.

Anonymkode: fa82f...e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Anonymkode: 46648...db4

Skrevet

Du tuller? Dump gubbesvinet!

Anonymkode: ce171...92c

Skrevet

Garantert en fetish 

Anonymkode: 94b0f...15e

Skrevet

dagens😝😂

Anonymkode: 72d36...12b

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg gir HI en 4/10 på Troll-O-Meteret.

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ville at jeg skulle ha pose på hodet under sex. Aldri vært borti dette før. Jeg mistet lysten på sex etter han sa det. Kan det være en fetish? Hvis ja, hva heter den? Føler meg bare stygg nå. Pga dette og det som skjedde første gang vi hadde sex, da ville han ikke ha lyset på, lyset måtte være av. Jeg tror jeg har et stygt ansikt, husker exen min sa til meg i en krangel at jeg hadde perfekt kropp men et mindre pent ansikt.

Anonymkode: fa82f...e8a

Det betyr at du ikke er den deiligste han noen gang har sett 

Skrevet

Det kan være begge deler.

Skrevet

Tror helst dette må være trolling, men er det sant- så hadde jeg ikke lurt en gang hva jeg ville gjort!- dumpa svinet! ( som noen før her skrev)  

Hadde du liksom vært så stygg, så hadde han vel- og burde vel ikke hatt sex med deg heller! Ikke sånn det skal være! ( selv om enkelte nok har den fetishen også..)

Anonymkode: 3e434...489

Skrevet

Uh - jeg tenkte mer i true crime retning og synes det høres skummelt ut. Har han tenkt å stramme den posen? Grøss. Trå varsomt.

Skrevet

Kan jo være at du er så pen at han ikke klarer å "fokusere" på jobben han skal gjøre..? 😄

Uansett så er ikke jeg noe fetish menneske selv så det hadde nok blitt takk og farvel for min del.

Skrevet

For en umoden drittsekk! 

Anonymkode: 1f641...78f

Skrevet

Kanskje han er redd for coronasmitte?

Anonymkode: 0b404...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...