Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #1 Del Skrevet 8. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106575 Kanskje en måte å finansiere neste års ferietur på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjåfør Skrevet 9. august 2005 #2 Del Skrevet 9. august 2005 det var da en mulighet til å få betalt. Ike alltid sjåfører sier nei takk til et slikt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. august 2005 #3 Del Skrevet 9. august 2005 Kvinner kommer da stadig vekk med sånne tilbud. På tide med likestilling . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. august 2005 #4 Del Skrevet 9. august 2005 Men hva er taksten, da? Sånt må spesifiseres. Ikke det at det spiller noen rolle for min del, jeg ville uansett ikke ha kapasitet til lengre turer enn fra Aker Brygge til Oslo rådhus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 9. august 2005 #5 Del Skrevet 9. august 2005 Men hva er taksten, da? Sånt må spesifiseres. Ikke det at det spiller noen rolle for min del, jeg ville uansett ikke ha kapasitet til lengre turer enn fra Aker Brygge til Oslo rådhus. ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nique_* Skrevet 9. august 2005 #6 Del Skrevet 9. august 2005 hmmm, arg, jeg har hatt sex i baksete på en lengre taxitur hjem, men måtte likevel betale for turen....han fikk jo litt av et peep show...grrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #7 Del Skrevet 10. august 2005 Men hva er taksten, da? Sånt må spesifiseres. Ikke det at det spiller noen rolle for min del, jeg ville uansett ikke ha kapasitet til lengre turer enn fra Aker Brygge til Oslo rådhus. ← :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. august 2005 #8 Del Skrevet 12. august 2005 psss, slik gjør jeg alltid når jeg tar taxi hjem etter en fuktig kveld på byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå