AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 De siste årene har jeg hatt litt omgang med menn mest fordi jeg trodde at de var kule nok å slappe av med (ikke for mye kakling) men menn blir jo helt gale, de skjønner ikke at du vil ha fred og ro. De er som kvinner som sikler på en Chanel-veske. for å si det slik, jeg hadde foretrukket å være venn med Chanel-dama ... er det en misforstått myte at menn er mer sindige og rolige jevnt over? Kan jo være tidligere tiders oppdragelse har tvunget menn til å ikke være så ‘plukkete’ slik menn er i dag. Kanskje det hadde en jævla (ikke ubetydelig) funksjon å ha hendene over dyna. Er så lei av folks fikseringer på seg selv. De mikrofikseringene hvor de skjuler angst, da er det jo bedre å lære seg å kontrollere armene sine når man er liten. Prøv å legge merke til det. Folk fikler masse. Uuuusj. MEN DET ER BARE MEG Anonymkode: 78648...6d2
000VF000 Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Du vet at det finnes innadvendte og utadvendte menn ikke sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå