AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Hei. Jeg har det ikke så bra for tiden. Jeg har ikke lyst til å holde kjærligheten vår skjult lenger. Dette har jeg snakket med han om, han sier han ikke vil ikke offentliggjøre kjærligheten vår. Men hvorfor snakker han om giftemål med meg da? Føler meg trist. Alle tror at jeg ikke har en mann i mitt liv. Anonymkode: 3634d...44b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Siden du skriver alderen i overskriften regner jeg med at det er relevant for hans ønsker. synes han aldersforskjellen er flaut? og hvorfor bry seg om hva andre tror? Neivel, så tror de ikke at du har en mann i ditt liv. Hva så? Anonymkode: d9857...98d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden du skriver alderen i overskriften regner jeg med at det er relevant for hans ønsker. synes han aldersforskjellen er flaut? og hvorfor bry seg om hva andre tror? Neivel, så tror de ikke at du har en mann i ditt liv. Hva så? Anonymkode: d9857...98d Han ønsker ikke andres meninger rundt alders forskjellen vår. For meg gjør det ingenting, men han bryr seg om det. Det er sant det du sier, men det er veninner av meg som lurer på hvordan det går med kjærligheten, får det spm veldig ofte og dette snakket om at jeg er "singel"... Ts Anonymkode: 3634d...44b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Men hvorfor snakker han om giftermål? Aldersforskjellen vil være den samme uansett når dere offentliggjør forholdet. Anonymkode: d9857...98d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: og hvorfor bry seg om hva andre tror? Anonymkode: d9857...98d Har du lest KG og hvordan folk reagerer hvis en mann skeiver at han synes 20 åringer kam være fine? Svarene er som regel «han må være pedo» eller «han manipulerer unge sårbare jenter» og lignende. Ikke rart han ønsker å holde det hemmelig. Anonymkode: 87d48...ed3 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 Han snakker om giftermål så du skal fortsette å ligge med ham. Han går ikke offentlig ut fordi han utnytter deg. Anonymkode: 97edb...ac4 7
Gjest Jente- Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Kanskje det ikke føles riktig for han. Det var jo stor aldersforskjell, men tenk litt på deg selv. Når du blir 29, ønsker du da å være sammen med en på 50? Når du blir like gammel som han er nå, så er jo han over 60. Når du er 65 så er han 3 år unna 90 🤔 Det kan jo hende at han hadde ønsket et forhold med deg hvis han var 20 år yngre og fantaserer/leker med tanken vedrørende at han snakker om giftermål. Men helt ærlig tror jeg den aldersforskjellen er så stor at du vil merke det. Du er jo egentlig tenåring, selv om du fyller rundt tall til året som kommer.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 Ikke vær sammen med noen som gjemmer deg. ALDRI vær sammen med noen som gjemmer deg. Ikke tro på hva han sier, se på hva han gjør. Først når du ser over tid at ord og handling korrelerer kan du høre på hva han sier, men i ditt tilfelle gjør det ikke det. Man gjemmer ikke forholdet til noen man vil gifte seg med. Anonymkode: 5a193...77a 3
Gjest Jente- Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han snakker om giftermål så du skal fortsette å ligge med ham. Han går ikke offentlig ut fordi han utnytter deg. Anonymkode: 97edb...ac4 Jeg er egentlig enig med det her. Det høres ikke bra ut at en middelaldrende mann faller for en tenåring / såpass ung jente. Endret 17. desember 2020 av Jente-
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 He he, fordi han vet VELDIG godt at det ikke blir dere to. Han bare nyter det så lenge det varer. Han snakker om giftemål fordi 19-20 år gamle jenter er noen virkelighetsfjerne romantikere, som tror at den første forelskelsen varer hele livet - og som dessuten tror at kjærlighet og kåtskap er det samme. Han vet at han utnytte deg og han er litt flau over det. Anonymkode: ce8a7...cf4 5
mannfolket Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Jeg har det ikke så bra for tiden. Jeg har ikke lyst til å holde kjærligheten vår skjult lenger. Dette har jeg snakket med han om, han sier han ikke vil ikke offentliggjøre kjærligheten vår. Men hvorfor snakker han om giftemål med meg da? Føler meg trist. Alle tror at jeg ikke har en mann i mitt liv. Anonymkode: 3634d...44b Beklageligvis har du nok ikke en mann i livet ditt, snarere en gubbe som utnytter din naivitet og forsyner seg av dine frukter. Finn en på egen alder som er stolt av deg, og gjerne forteller alle om «drømmedama». 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 Vil han virkelig være sammen med deg og er forelsket i dag, skjuler han deg ikke. Finn ut av intensjonene hans. Hvor lenge har dere vært sammen? 20 år er mye, men kan absolutt bli veldig bra. En venn av meg som nå er 78 giftet seg med en som var 30-år eldre. Hun sier hun hadde de beste årene av sitt liv og hadde valgt det samme en gang til mannen hennes døde for mange år siden og hun har valgt å være alene etter han, han var den ene for henne Anonymkode: 2d6e3...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): He he, fordi han vet VELDIG godt at det ikke blir dere to. Han bare nyter det så lenge det varer. Han snakker om giftemål fordi 19-20 år gamle jenter er noen virkelighetsfjerne romantikere, som tror at den første forelskelsen varer hele livet - og som dessuten tror at kjærlighet og kåtskap er det samme. Han vet at han utnytte deg og han er litt flau over det. Anonymkode: ce8a7...cf4 Han er da ikke flau, han vil bare ikke at han skal bli avslørt sånn at "forholdet" avsluttes Anonymkode: d1c4e...7e8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hei. Jeg har det ikke så bra for tiden. Jeg har ikke lyst til å holde kjærligheten vår skjult lenger. Dette har jeg snakket med han om, han sier han ikke vil ikke offentliggjøre kjærligheten vår. Men hvorfor snakker han om giftemål med meg da? Føler meg trist. Alle tror at jeg ikke har en mann i mitt liv. Anonymkode: 3634d...44b Kos deg med sex og nærhet Ikke ta forholdet så alvorlig, dette går over etter en stund. Du er veldig ung. Anonymkode: aaad7...e9a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #16 Skrevet 17. desember 2020 Mannen din er pedo Anonymkode: 408f6...2ed
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #17 Skrevet 17. desember 2020 TS, hva er dine ønsker for fremtiden? Barn, jobb, hus osv. Du veit at denne mannen ikke ønsker seg barn. Han er over 40. Barn utelukket. Du er 19 og han 41. Han skjuler seg nettopp fordi han syns det er flaut og skmafult. Han bruker deg som underholdning og lokker deg med giftemål for å ha deg rundt lillefingeren. Hadde denne mannen elsket deg ville han vist deg til hele verden. Han ville møtt sin familie og du ville møte hans. Han ville gjort alt for at du skal være en del av livet hans. Det gjør han ikke... Anonymkode: 801e8...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #18 Skrevet 17. desember 2020 Hvis han er flau over aldersforskjellen må du be han komme seg over det ellers går du. Anonymkode: c7817...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #19 Skrevet 17. desember 2020 Kjære ts. Ha litt mer respekt for deg selv. Vil du ha en kjæreste som er flau over deg? Hvor lenge skal han holde på denne hemmeligheten mener du? Savner du ikke å ha en som støtter deg i tykt og tynt, liker deg for den du er, en du kan gå på kino og restaurant med, en som vil bli kjent med familien og vennene dine, en som ikke er flau over deg, pga din alder? Han lurer deg trill rundt. Han har ingen intensjon om å gifte seg med deg, hadde han ment det, så hadde han fridd, og gått offentlig. Da hadde han ikke brydd seg med hva andre sier. Du blir utnyttet, og du kaster bort tiden din. Personlig hadde jeg blitt rasende på at min behandlet meg sånn, så jeg hadde gått. Men om du vil, så still et ultimatum. Enten går han offentlig ila kort tid (et par uker), eller så går du. Anonymkode: 0f6e8...48a 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #20 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS, hva er dine ønsker for fremtiden? Barn, jobb, hus osv. Du veit at denne mannen ikke ønsker seg barn. Han er over 40. Barn utelukket. Du er 19 og han 41. Han skjuler seg nettopp fordi han syns det er flaut og skmafult. Han bruker deg som underholdning og lokker deg med giftemål for å ha deg rundt lillefingeren. Hadde denne mannen elsket deg ville han vist deg til hele verden. Han ville møtt sin familie og du ville møte hans. Han ville gjort alt for at du skal være en del av livet hans. Det gjør han ikke... Anonymkode: 801e8...9f2 Hvorfor er barn automatisk utelukket når man er over 40? Anonymkode: efc82...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå