AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Kjæresten har kjøpt julegave, og han har veldig dårlig råd. Han er ikke norsk, og han sier at han er heldig som bor i Norge og kan faktisk handle gave, mens de i hjemlandet sulter. Jeg er så redd for å ikke like gaven og er dårlig på å juge. Hva i alle dager skal jeg si? Mest sannsynlig har han kjøpt noe ræl til 50,-, men i hans øyne er dette gull, og jeg vil ikke skuffe ham. Anonymkode: 06adc...4ed
Sunshineyellow Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Da sier du takk og smiler. Om du ikke liker gaven, så liker du ihvertfall at han bryr seg og har prioritert deg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Du sier takk og smiler. Du oppfører deg som en voksen og ikke en drittunge. Jeg er 35 år og har aldri byttet en gave. Kun hvis klærne hadde feil størrelse. Jeg er lært opp til å vise glede og takknemlighet. Jeg fikk grytevotter som 12 åring av bestemor og de beholdt jeg til jeg flyttet ut. Du burde lære av kjæresten din. Han er et godt eksempel på et bra mennesker som setter pris på så lite som å kjøpe en gave til deg. Anonymkode: 63030...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå