AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Hei! hvor lenge hadde du positiv eggløsningstest etter Ovitrelle? Jeg tok Ovitrelle fredag kveld. Normalt sier man at EL kommer Ila 24-36 timer- muligens 48. Det vil si at jeg innen senest søndag burde hatt el og at en el test burde gitt negativt utslag nå. Men jeg fikk en positiv EL test igår (onsdag). har noen andre opplevd å fremdeles få positiv EL test så lenge etter den er satt? Sist fikk jeg negativ test etter 4-5 dager. Anonymkode: fcece...a84
Niny Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Husk at EL test slår ut på HCG. Så kort siden du har satt Ovitrelle, så vil også en graviditetstest slå ut svakt positiv 😉 1
Amatariel Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 EL-test er vel temmelig irrelevant etter ovitrelle, det er ingen vits å ta( fordi EL-test slår ut på hvg) Det viktige spørsmålet er hvor lenge en g-test slår ut falskt. Jeg har testet ut ovitrelle to ganger, og begge gangene ble g-testen negativ fra 8 dpo.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Amatariel skrev (På 17.12.2020 den 9.13): EL-test er vel temmelig irrelevant etter ovitrelle, det er ingen vits å ta( fordi EL-test slår ut på hvg) Det viktige spørsmålet er hvor lenge en g-test slår ut falskt. Jeg har testet ut ovitrelle to ganger, og begge gangene ble g-testen negativ fra 8 dpo. Er du sikker? For det var ikke det som skjedde sist. Da var det ute på dag 4. jeg testet også ut otrivelle sist og den var ute her fra 9 dpo, så jeg er kjent med å teste ut etc. jaja har vel ikke så mye å si i det store og det hele. Enten er man gravid eller ikke til slutt. tenkte bare om el tok lenger tid enn forrige gang ettersom el testen var positiv. 😊 Anonymkode: fcece...a84
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 17.10): Amatariel skrev (På 17.12.2020 den 9.13): Er du sikker? For det var ikke det som skjedde sist. Da var det ute på dag 4. jeg testet også ut otrivelle sist og den var ute her fra 9 dpo, så jeg er kjent med å teste ut etc. Varierer men G-test kan være positiv i opptil 10 dager etter sprøyten er tatt. el test har ingen betydning Anonymkode: 59339...706
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 22.51): Varierer men G-test kan være positiv i opptil 10 dager etter sprøyten er tatt. el test har ingen betydning Anonymkode: 59339...706 Fullstendig klar over det:) Anonymkode: fcece...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå