Gå til innhold

Jeg nøys og det kom snørr ut fra nesen min, da klikket han på meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i litt over en mnd. Han er en velidig bra mann, men i går så jeg en side av han som skremte meg. Jeg tørket jeg støv, plutselig nøys jeg, da kom det snørr ut fra nesa mi som jeg fikk på min egen hånd. Han ble ganske sur på meg og kaldte meg for ei ekkel kjerring. Jeg rakk ikke å hente papir før det skjedde. Jeg gikk for å vaske meg, så snakket han ikke til meg på noen timer. Etter noen timer var han normal igjen, men snakket ikke noe mer om dette. Jeg føler at han ser på meg anderledes. Jeg føler meg ekkel. Jeg er redd for at det samme skal skje igjen. Noen her som har opplevd det samme eller lignende? Hva skal jeg gjøre for å glemme det å ikke føle meg ekkel? Takk for svar.

Anonymkode: dc11f...ce1

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vet du hva, her er det han som er en dust. Du var bare uheldig, det der kunne skjedd hvem som helst. 

Skrevet

Han er ikke en veldig bra mann. Ikke egentlig. 

• Liker 37
Skrevet

Cool story bro 

Anonymkode: 6cb1e...8f8

Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

• Liker 21
Skrevet

Jøss. Han er ikke en bra mann han. Kalte deg ekkel kjerring. For noe som kan skje hvem som helst. Mulig han har noen psykiske issues ang snørr, vi mennesker har mye rart for oss. Men det er ingen unnskyldning her. Han er jo ikke god.

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har vært sammen i litt over en mnd. Han er en velidig bra mann, men i går så jeg en side av han som skremte meg. Jeg tørket jeg støv, plutselig nøys jeg, da kom det snørr ut fra nesa mi som jeg fikk på min egen hånd. Han ble ganske sur på meg og kaldte meg for ei ekkel kjerring. Jeg rakk ikke å hente papir før det skjedde. Jeg gikk for å vaske meg, så snakket han ikke til meg på noen timer. Etter noen timer var han normal igjen, men snakket ikke noe mer om dette. Jeg føler at han ser på meg anderledes. Jeg føler meg ekkel. Jeg er redd for at det samme skal skje igjen. Noen her som har opplevd det samme eller lignende? Hva skal jeg gjøre for å glemme det å ikke føle meg ekkel? Takk for svar.

Bra mann? Høres ut som en pingle...

Anonymkode: 5cc8d...d0a

• Liker 4
Skrevet

Der ser du hva du kan vente deg framover. Og det vil du vel ikke?

Anonymkode: 83d55...64c

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre for å glemme det å ikke føle meg ekkel?

Les det du har skrevet minst fem ganger. Så later du som at det er en person du er veldig glad i som har skrevet det. Kjenn godt etter om du synes dette beskriver en veldig bra mann og om du tenker at denne personen du er så glad i bør fortsette dette forholdet. 

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Der ser du hva du kan vente deg framover. Og det vil du vel ikke?

Anonymkode: 83d55...64c

Tenkte jeg også. 

• Liker 4
Skrevet

Dette blir ikke bedre, tro meg.

Han er et barn! 

Be han skjerpe seg og vokse opp.. Og du må sette deg mer i respekt, på den måten slipper du å føle deg ekkel av noe så normalt og han begynner forhåpentligvis å ta seg sammen og føle seg tåpelig som sier slike ting.. 

Anonymkode: 76fd5...df5

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Høres ut som en situasjon jeg opplevde, jeg sto i kø på en kiosk, da kom en jente bak meg og hosta på meg. OMG. :hakeslepp:

Endret av te_groupies
Skrevet

Om dere får barn sammen, kommer både du og barnet til å produsere mye eklere kroppsvæsker enn snørr. Hvis du vil beholde ham bør han forberede seg mentalt på det.

Anonymkode: db8a3...575

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Lykke til med han der på en fødsel sier jeg bare. ..

• Liker 4
Skrevet

Herregud. Om så jeg dreit på meg hadde ikke samboeren min blitt sur. 

Anonymkode: e0824...279

• Liker 8
Skrevet

Han er ikke en bra mann! 

Anonymkode: eae9c...4ab

• Liker 3
Skrevet

Det er typen din som får deg til å føle deg ekkel. Løsningen er å kvitte deg med han, for du er faktisk ikke ekkel. Dette kunne skjedd selv kongelige!! Godt han viste denne siden av seg selv så tidlig!

Anonymkode: 92e04...f89

• Liker 9
Skrevet

Vel, han hørtes jo ikke helt god ut 🙄 Slå opp med ham nå, så slipper du verre ting i fremtiden. Den siden hans vil komme ut mer og mer jo lengre dere er sammen. 

Anonymkode: d97bf...52a

• Liker 3
Skrevet

Oj du har funnet deg en liten primadonna 

Anonymkode: 0cab2...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...