Gå til innhold

Noen andre som sitter å tar seg ett glass vin som har lyst og prate?☺️(Kvinnfolk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som sitter å tar seg ett glass vin som har lyst og prate?☺️(Kvinnfolk)

Anonymkode: d9976...9e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og kåt

Anonymkode: 3a3d7...335

• Liker 1
Skrevet

Jeg er deprimert om dagen og ler om natten. Har gitt opp å sove, så kan vel like godt la det stå til her inne. Min neste kvalifikasjon er at jeg er kvinne. 

Anonymkode: d1481...206

Skrevet

Grunnen til at jeg skrev (kvinnfolk) er for at jeg har samboer og orker ikke sitte å prate med en mann mitt på natta😂 upassende. Men ensom, så hva gjør DU akkurat nå?!🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er deprimert om dagen og ler om natten. Har gitt opp å sove, så kan vel like godt la det stå til her inne. Min neste kvalifikasjon er at jeg er kvinne. 

Hvorfor er du deprimert da ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du deprimert da ?

Nei. Det er ikke godt å si. It's that time of the year, eller noe sånt. 

Fnis. Er det du som holder liv i alle trådene her inne nå i natt? Åssen går det med alkoholisme? Ref. Hjelp, jeg tror jheg Jan bli alkoholiker-tråden 😛

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Det er ikke godt å si. It's that time of the year, eller noe sånt. 

Fnis. Er det du som holder liv i alle trådene her inne nå i natt? Åssen går det med alkoholisme? Ref. Hjelp, jeg tror jheg Jan bli alkoholiker-tråden 😛

😂😂 så den tråden men nei det er ikke meg. Velfungerende voksen person

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂😂 så den tråden men nei det er ikke meg. Velfungerende voksen person

Ja. Super velfungerende å drikke vin klokken tre en torsdagsmorgen 😆 Jeg føler meg også særs bra i de tilfellene. Min kartong tømte jeg dessverre forrige onsdag 😳

Øhm. Sorry. Ikke meninga å være frekk. 💩 Føler meg bare veldig morsom. Kan jeg spørre om anledning for feiringen din? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja. Super velfungerende å drikke vin klokken tre en torsdagsmorgen 😆 Jeg føler meg også særs bra i de tilfellene. Min kartong tømte jeg dessverre forrige onsdag 😳

Øhm. Sorry. Ikke meninga å være frekk. 💩 Føler meg bare veldig morsom. Kan jeg spørre om anledning for feiringen din? 

Alltid noen som må være frekk. Snakk for deg selv. Var snakk om ett lite glass vin, og prøvde bare være litt sosial. Sikkert mange som sitter alene og ensome. 

• Liker 1
Skrevet

Jeez. Slapp av da. Var en spøk 🌹

Skrevet

Ugg ugg pølse med lugg! 

Anonymkode: 08e16...3a5

Skrevet

Slutt å trøst deg med rusen.

Anonymkode: d962c...0e6

Skrevet

Klokka er såvidt over 11 og jeg har allerede kjøpt øl. Det er visst heller ikke riktig i følge mange, å begynne så tidlig 😋

Anonymkode: 3f28d...b00

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klokka er såvidt over 11 og jeg har allerede kjøpt øl. Det er visst heller ikke riktig i følge mange, å begynne så tidlig 😋

Når rusen blir krykken i livet så er man ute å kjører, som du selv beskriver.

Kutt 100%. Få et nytt liv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når rusen blir krykken i livet så er man ute å kjører, som du selv beskriver.

Kutt 100%. Få et nytt liv.

Prøver og prøver, men det skjærer seg gang på gang. Akkurat nå denne tiden på året så orker jeg ikke tenke så mye på det. Prøver på nytt igjen over nyttår. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Prøver og prøver, men det skjærer seg gang på gang. Akkurat nå denne tiden på året så orker jeg ikke tenke så mye på det. Prøver på nytt igjen over nyttår. 

Søk hjelp, snakk med noen. Er nok av steder du kan få hjelp, de fleste klarer det aldri alene. Alkoholen er noe av det verste man kan bli avhengig av. Like ille som heroin, enda mer skadelig for kroppen faktisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er mann og kåt

Anonymkode: 3a3d7...335

Så da får du heller finne ei annen side da vet du!!!  Kan fint drikke vin og prate uten at det MÅ være kåte menn i bildet!!!!

Anonymkode: 59b27...26c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Søk hjelp, snakk med noen. Er nok av steder du kan få hjelp, de fleste klarer det aldri alene. Alkoholen er noe av det verste man kan bli avhengig av. Like ille som heroin, enda mer skadelig for kroppen faktisk.

Nå har hun vel ikke skrevet hun er alkoholiker heller da....  Ett glass vin i ny og ne er ikke skadelig! - så lenge en ikke overdriver! Se bare til andre land mer sør i europa- der er det mer vanlig, og det til og med uten bli kalt alkis!!!  Er forressten også stor forskjell på nyte ett glass og å helle nedpå flere flasker...  Men  typisk moralprekener her til lands... !!! 

Anonymkode: 59b27...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...