Gå til innhold

Hvordan blir man et swingerpar, hvilke regler gjelder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har lenge hatt lyst til å prøve ut swingerlivet, men vi vet ikke hvordan det kan fungere.

Hvilke regler kan være lurt å tenke på? Hvordan går en frem og hvor finner par seg partnere?

Har man sex foran hverandre? Hver for seg? Alle samtidig?

Anonymkode: 47641...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være greit å være tilstede hver gang i starten i alle fall. Husk å teste kjønnssykdommer med tredjeperson. Kan bli rart når dere ikke bruker kondom med hverandre men at det må brukes med den andre, bedre å teste først og ha seg uten. Blir nok og en ekstra tenning for deg å få se mannen din komme i en annen kvinne.

Anonymkode: b7b06...d5c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan være greit å være tilstede hver gang i starten i alle fall. Husk å teste kjønnssykdommer med tredjeperson. Kan bli rart når dere ikke bruker kondom med hverandre men at det må brukes med den andre, bedre å teste først og ha seg uten. Blir nok og en ekstra tenning for deg å få se mannen din komme i en annen kvinne.

Det høres ikke ut som at du har prøvd swingerslivet, og hvis du ikke har det, så er det enda rarere å gi råd til andre. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg og mannen har lenge hatt lyst til å prøve ut swingerlivet, men vi vet ikke hvordan det kan fungere.

Hvilke regler kan være lurt å tenke på? Hvordan går en frem og hvor finner par seg partnere?

Har man sex foran hverandre? Hver for seg? Alle samtidig?

Anonymkode: 47641...d56

Swingers er en like uensartet gruppe som populasjonen ellers i samfunnet. Det er derfor vanskelig å gi råd, selv om jeg har lang fartstid i «bransjen». Jeg kunne selvsagt si at god kommunikasjon er viktig, men god kommunikasjon  er viktig på alle områder i parlivet, og jeg tror ikke swingers nødvendigvis er bedre å kommunisere enn folk flest.

Et felles trekk synes jeg dog jeg kan se - de fleste parene har vært en stund sammen. Det tror jeg kan være et lurt utgangspunkt. Jeg tror også det er lurt å swinge med folk man i utgangspunktet ikke er venner med. Hold swingerslivet atskilt vennelivet. Det tror jeg er et godt råd.

Et annet råd er å faktisk starte på swingersklubb. Det høres veldig skummelt ut for noen som ikke har vært der, men det er faktisk mindre skummelt enn å treffe et fremmed par man kun har møtt på nettet først. På swingersklubben kan man prøve seg forsiktig fram, gjerne bare med konseptet «se og bli sett» først. Uten at andre trenger å involveres i parsexen. Det er helt og fullt akseptert, og det kan være en «myk start» for å se om dette er noe for dere. Lag avtaler om hvor langt dere vil gå før dere går inn i klubben, og hold dere til disse avtalene første gangen! Man går inn sammen og man går ut sammen - hånd i hånd. Sett dere inn i klubbens regler før dere drar.

Det er mange måter å swinge på. Den desidert vanligste, vil jeg påstå, er sammen som par. Der man bytter partner på kryss og tvers i sammen seng. De fleste liker jo også å se at partneren koser seg. :) Det er også vanlig med trekanter. De færreste går hvert til sitt med ny partner, er min erfaring. Hotwife er også et konsept innenfor swingersverden. Man velger det man tenner på og liker best. Det er det viktigste. 

Sjalusi er et annet tema å tenke over. Man kan bli sjalu - også hvis man er erfaren swingers. Det viktigste er å kunne snakke om sjalusien og ikke la den overmanne følelsene. Sjalusi må ikke sees på som veldig skummelt, tror jeg. 

Send meg gjerne en pm hvis du vil ha flere tips. 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
Topper og daler skrev (1 time siden):

Swingers er en like uensartet gruppe som populasjonen ellers i samfunnet. Det er derfor vanskelig å gi råd, selv om jeg har lang fartstid i «bransjen». Jeg kunne selvsagt si at god kommunikasjon er viktig, men god kommunikasjon  er viktig på alle områder i parlivet, og jeg tror ikke swingers nødvendigvis er bedre å kommunisere enn folk flest.

Hele innlegget ditt består av kloke råd. 
partner og jeg kikket på swingersklubber i København rett før hele verden gikk i lockdown. Vi har venner som gjerne vil introdusere oss, men vi ønsker å treffe fremmede inntil vi har nok erfaring til å vite at vi begge liker livsstilen. Først da vil vi eventuelt inkludere bekjente.

Skrevet
Topper og daler skrev (1 time siden):

Det høres ikke ut som at du har prøvd swingerslivet, og hvis du ikke har det, så er det enda rarere å gi råd til andre. 

Vi har hatt en del trekanter og også prøvd firkant med et annet par en gang.

Skrevet
Alterego666 skrev (19 minutter siden):

Hele innlegget ditt består av kloke råd. 
partner og jeg kikket på swingersklubber i København rett før hele verden gikk i lockdown. Vi har venner som gjerne vil introdusere oss, men vi ønsker å treffe fremmede inntil vi har nok erfaring til å vite at vi begge liker livsstilen. Først da vil vi eventuelt inkludere bekjente.

Takk! Klubbene i København anbefales på det varmeste. Det beste stedet å begynne. Send gjerne pm hvis du vil ha mer tips. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...