Gå til innhold

nett-butikken floryday - er det seriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med noen som bestilte klær fra floryday, en nettside der man selger klær som jeg skrev. Det var de verste klærne de hadde sett og fått. Eksempel: en genser var bare sydd sammen av fire gardiner, helt uten strech, fasong eller passform. Og sånn var de andre klærne derfra også. Er det mulig? :klaske: 
Jeg så klærne og det så ut som det er sydd sammen av et barn i thailand eller noe lignende. Noen der ute som kjøper klær derfra? 

Anonymkode: 58446...803

Skrevet

Ja.

Anonymkode: fb85a...b0f

Skrevet

De er ekstemt useriøse. De har annonsert her, og jeg meldte det inn til KG og sa de er useriøse. Har ikke sett reklamen her etterpå. 

Google "Floryday reviews".

Anonymkode: 7c9ee...881

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De er ekstemt useriøse. De har annonsert her, og jeg meldte det inn til KG og sa de er useriøse. Har ikke sett reklamen her etterpå. 

Google "Floryday reviews".

Anonymkode: 7c9ee...881

Hva mener du er useriøst?

Jeg har en helt normal kjole fra dem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva mener du er useriøst?

Jeg har en helt normal kjole fra dem. 

Da har du hatt flaks 😄  Jeg syntes de hadde så mye tilsynelatende fine klær at jeg tok sjansen på en kjole derfra selv om jeg bare hadde lest dritt om dem.  Heldigvis var det en billig kjole jeg kjøpte....  Det var ikke samme kjole som den jeg bestilte, men lignet kanskje litt... I tillegg var den i et helt annet stoff, og hadde helt latterlig slurvete sømmer.  Ettersom jeg hadde lest mye negativt om dem på forhånd så gadd jeg ikke å returnere den, tror ikke jeg hadde fått igjen noe som helst.

Anonymkode: ec1f5...087

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Har kjøpt et par gensere og t-skjorter der, ræva kvalitet. Men superbillig! 

Skrevet

De stjeler bilder av håndstrikkede gensere på nett og utgir dem for noe de selv selger. Useriøse er mildt sagt. Det er vel ulovlig.

Anonymkode: cf698...a8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...