Møysa Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 (endret) For meg og mannen min er det veldig varierende. Når jeg har mensen, så skjer det sjeldent. Generelt har vi hatt sex 3-6 ganger i mnd og det når jeg har hatt eggløsning(ettersom jeg har hatt sexlyst). Nå som vi er prøvere har vi sex ca 9 ganger i mnd. Jeg har litt lyst til å prøve å ha sex annenhver dag eller noe oftere enn vi har, for å sprite opp det kjedelige/usexy/slitsomme hverdagslivet generelt og at kanskje sexlysten opprettholdes og ikke forsvinner som den ofte gjør for oss. Endret 16. desember 2020 av Møysa
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Jeg blir så imponert over hvor mye sex andre har 😅 Vi har sex ca. 3 ganger i det fertile vindu og da er vi tilfredse til neste prøveperiode. Vi har vært sammen veldig lenge og sex har aldri vært en stor del av forholdet - men hvis det er noe positivt som har kommet ut av prøvingen så langt, så er det at vi har blitt langt mer åpne rundt sex og blitt minnet på at vi har lyst 💃 Anonymkode: 1dc2e...add 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Generelt sjelden opp igjennom alle år, en gang hver 3-4 mnd i snitt. Anonymkode: cbfdf...c32 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 3-4 ganger i uka sånn gjennomsnittlig utenom de fertil periodene. Rundt eggløsningen så har vi hver dag. Som regel begynner vi 4 dager før positiv eggløsningstest, så mens den er positiv, og 3 dager etter positiv test. Sånn ca ser en mnd ut for oss. Anonymkode: e00a7...01d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 6-9 ganger mnd, mest rundt EL Anonymkode: 03817...525 1
Amatariel Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 Tanken er annenhver dag, men vi er jo ikke maskiner og kjører på når vi har lyst Noen ganger blir det to dager rad, andre ganger kan det gå to dager i mellom. I det fertile vinduet forsøker vi så mye vi klarer. Her er bilde av charten min denne syklusen, så den viser mengde sex denne måneden i alle fall. Det er de kryssene bortover (X) på linjen I som er sex. 1
bruker_navn Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 28 minutter siden, Amatariel said: Tanken er annenhver dag, men vi er jo ikke maskiner og kjører på når vi har lyst Noen ganger blir det to dager rad, andre ganger kan det gå to dager i mellom. I det fertile vinduet forsøker vi så mye vi klarer. Her er bilde av charten min denne syklusen, så den viser mengde sex denne måneden i alle fall. Det er de kryssene bortover (X) på linjen I som er sex. Veldig imponerende, @Amatariel. Dere har jo barn og alt. Vi har ikke barn og vi har mindre sex enn dere 🤣 1
Amatariel Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 bruker_navn skrev (5 minutter siden): Veldig imponerende, @Amatariel. Dere har jo barn og alt. Vi har ikke barn og vi har mindre sex enn dere 🤣 Haha, ja, men man er jo forskjellige. Og lysten går jo litt opp og ned i perioder i livet. Vi er nok på en topp nå Føler oss litt nyforelsket, og yngste barn er jo over 5 år så vi har gode rutiner og nettene for oss selv. 2
bruker_navn Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 Just now, Amatariel said: Haha, ja, men man er jo forskjellige. Og lysten går jo litt opp og ned i perioder i livet. Vi er nok på en topp nå Føler oss litt nyforelsket, og yngste barn er jo over 5 år så vi har gode rutiner og nettene for oss selv. Høres herlig ut. Kos dere, hehe
Møysa Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2020 Amatariel skrev (5 minutter siden): Haha, ja, men man er jo forskjellige. Og lysten går jo litt opp og ned i perioder i livet. Vi er nok på en topp nå Føler oss litt nyforelsket, og yngste barn er jo over 5 år så vi har gode rutiner og nettene for oss selv. Så kult! Ja, vi har også en sønn på snart 4, som endelig har flyttet på eget rom på kveldene😃 Så da er soverommet ledig på kvelden, og ellers så ser han på TV/telefon/pad, mens vi går inn på soverommet i 10 min🙈 Har dere bare sex på kvelden dere med barn? (Av og til må vi ta det på dagen før vi blir for trøtte😆)
Amatariel Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 Møysa skrev (2 minutter siden): Så kult! Ja, vi har også en sønn på snart 4, som endelig har flyttet på eget rom på kveldene😃 Så da er soverommet ledig på kvelden, og ellers så ser han på TV/telefon/pad, mens vi går inn på soverommet i 10 min🙈 Har dere bare sex på kvelden dere med barn? (Av og til må vi ta det på dagen før vi blir for trøtte😆) Det største problemet vårt for tiden er egentlig for stort barn 😅 Vi har en nesten 17-åring som aldri legger seg, særs sjeldent før oss. Så vi må være litt stille på rommet da... Men når hun er ute av huset så er det hyggelig å kose seg litt i stua etter de mindre barnas leggetid. Og barne-tv-sex er også et kjent begrep her Midt på dagen fungerer også - spesielt i hjemmekontormodus 😏
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 1 gang i uka... enda sjeldnere hadde det vært opp til samboer. Han har ganske lav sexlyst... frustrerende for meg nå som vi har sluttet på prevensjon. Prøver å time det så godt jeg kan, men vanskelig når jeg ikke har kontroll på syklusen min enda😅 Anonymkode: 3d195...ccd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #13 Skrevet 18. desember 2020 Sjeldent.. sånn 1 gang i mnd. Men har truffet perfekt på EL og blitt gravid 2 ganger 😀 Anonymkode: 7e39f...c01
MVN90 Skrevet 20. desember 2020 #14 Skrevet 20. desember 2020 Når vi prøvde hadde vi sex daglig, noen ganger to ganger om dagen hvis vi hadde lyst 😊 Vi har generelt mye sex, 4-7 dager i uka etter straks 14 år og barn. Gravid med nummer to nå, så nå er det ca annenhver dag pga såre slimhinner og mindre lyst.
Gjest 123 eller noe Skrevet 20. desember 2020 #15 Skrevet 20. desember 2020 Denne uken hver dag bortsett fra tirsdag (eller vi hadde, men det ble litt mye stress og press så det ble ikke fullført) EL i går kveld og da tok vi en siste runde, så dette blir noen spennende 2 uker å se om det ble noe 🙂 blir litt mindre nå sikkert, men har ikke mindre lyst på han for å si det mildt 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå