AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Hei. Hvor mye sov/sover din baby på 3 mnd? Hvordan gjorde du det i forhold til legging, søvn på dagtid etc? Her har vi absolutt ingen faste rutiner på dagtid. Syntes baby sover veldig lite. Sover maks 30 min sammenhengde på dagtid, kanskje litt lenger om vi går tur med bæresele. Vogn og vugge nekter hun. Pleier som regel å sovne mellom 22-00 en gang. Da sover hun godt i 5 timer. Våkner for mat og sover to-tre timer til. merker hun blir trett på kvelden rundt 19-20. Da sover hun på puppen og ammer innimellom. Har lurt litt på å prøve å legge henne da (hadde vært deilig å få litt tid for seg selv før leggetid). Men så er jeg nok litt egoistisk for er redd hun tar de 5 timene søvn da og sover dårlig på natten. Nå får jeg iallefall sove godt på natten. Noen med erfaringer? Anonymkode: 9930b...3d3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Det er akkurat det samme med min jente, hun har fire lurer på ca 30 min. Hvorav en kanskje er litt lenger (i bæresele). Og det er bare sånn hun fungerer. Totalt sover hun ca 14 timer, som er innenfor anbefalingen. Søvn avler søvn, så jeg ville prøvd å legge i 19-tiden hvis baby er trøtt. Min jente legger seg mellom 18 og 19, og sover til halv 6-6 tiden (med oppvåkninger for å spise såklart). Anonymkode: b89e2...436 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå