AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Må en julekjole nødvendigvis være rød? Synes mange uttaler seg om hva de ikke liker men lite om hva de liker. Anonymkode: 8dd3f...9af
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har kjøpt den grønne av disse 🙂 valgte grønn fremfor rød ettersom den er mer anvendelig til andre anledninger. Veldig fin passform for ei med mye former 😬 har vokst opp med at mamma alltid hadde rød eller grønn julekjole, så da blir det sånn for meg også 😂 sort, sølv eller gull til nyttår ✨ Anonymkode: c5660...6e7 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Må absolutt ikke være rød. Jeg går omtrent aldri i kjole, kommer nok ikke til å gjøre det til jul i år. Jeg kommer nok til å holde meg til svart/hvitt/gull. Anonymkode: ad042...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Dessuten så har egentlig stilen mer å si enn fargen. Jeg synes det skal være litt formelt og ikke tacky. Det er en høytidelig dag. Anonymkode: ad042...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Har selv en fin svart kjole med lange ermer. Synes alt med rød/grønn/gull/sølv/svart passer som julekjole. Altså ikke feks en rosa kjole med blomster / typisk sommerkjole. Anonymkode: 2f9f8...7b8 3
Sokkar Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 Har aldri brukt verken rød eller grønn kjole på julaften 😊 har aldri hatt en typisk "julekjole", har alltid valt en klassisk og fin kjole, skjørt eller noe annet fint.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Tenker en rød kjole blir bare brukt til jul. Anonymkode: 8dd3f...9af
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Har for første gang funnet en rød julekjole. Alltid ønsket meg det, men nærmest umulig å finne en som er passet pyntet, passe delikat, godt stoff og sitter pent. Til et familieselskap vil jeg gjerne ha lange ermer, og ikke polyester eller andre dårlige stoffer som du bare blir svett i. Synes mange farger går til jul, men om man finner en i rødt eller grønt, er det jo ekstra fint. Sort går jeg mye i året rundt, blått og beige også. Anonymkode: d254a...888 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 Synes svart er litt jul det også. Går ikke mye med sort lenger på vår/sommer tid. Veldig mange kjoler i dårlig stoff i butikker og på nett for tiden som feks polyester. Anonymkode: 8dd3f...9af
SoWhat? Skrevet 22. desember 2020 #10 Skrevet 22. desember 2020 Kjolen må ikke være rød, men det er veldig fint. Grønn også. Det er flere farger som går, men svart syns jeg personlig er nitrist i juleselskap.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #11 Skrevet 22. desember 2020 SoWhat? skrev (6 minutter siden): Kjolen må ikke være rød, men det er veldig fint. Grønn også. Det er flere farger som går, men svart syns jeg personlig er nitrist i juleselskap. Klassisk med svart. Ikke alltid lett å finne alternativ når blomster har preget høsten mange alternativ for kjoler. Anonymkode: 8dd3f...9af
SoWhat? Skrevet 22. desember 2020 #12 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Klassisk med svart. Ikke alltid lett å finne alternativ når blomster har preget høsten mange alternativ for kjoler. Anonymkode: 8dd3f...9af Jeg syns det er nitrist når det er jul og glitter og gull liksom. Det passer bare ikke inn syns jeg. Men det er nå min mening da.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Jeg syns det er nitrist når det er jul og glitter og gull liksom. Det passer bare ikke inn syns jeg. Men det er nå min mening da. Det som er nitrist er jo de som ikke feirer med noen og det ikke er selvvalgt. Hvem bryr seg om fargen på en kjole? Anonymkode: 000b9...a68 3
SoWhat? Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som er nitrist er jo de som ikke feirer med noen og det ikke er selvvalgt. Hvem bryr seg om fargen på en kjole? Anonymkode: 000b9...a68 Den var jo saklig i en tråd om julekjoler...
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #15 Skrevet 23. desember 2020 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Den var jo saklig i en tråd om julekjoler... Samme med bruken av ordet "nitrist". Anonymkode: 000b9...a68 1
SoWhat? Skrevet 23. desember 2020 #16 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme med bruken av ordet "nitrist". Anonymkode: 000b9...a68 Svart kjole er nitrist i jula. En ser ut som en skygge som smyger rundt glitrende lys og blanke kuler. Nei, det er ikke mye passende altså 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #17 Skrevet 23. desember 2020 SoWhat? skrev (8 minutter siden): Svart kjole er nitrist i jula. En ser ut som en skygge som smyger rundt glitrende lys og blanke kuler. Nei, det er ikke mye passende altså 🙂 Kan jo ha litt «glitter og glam» som tilbehør? Anonymkode: 8dd3f...9af
SoWhat? Skrevet 23. desember 2020 #18 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jo ha litt «glitter og glam» som tilbehør? Anonymkode: 8dd3f...9af Ja, det vil iallefall hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #19 Skrevet 23. desember 2020 Jeg synes du skal heller fokusere på å kjøpe deg en kjole som passer din form, som du liker og som du kan ha på lenge uten å være ukomfortabel. Det tristeste som finner er folk som ser ukomfortabel med hva de har på seg. Enten bein eller bryst i familie og jobbsituasjon, ikke begge deler er en grei huskeregel. Folk liker og misliker my rart, men de alle fleste ser fort om antrekket framhever personen. Det gjør du ved å gå for snitt og farger som du liker og som passer kropp og hudtone. Anonymkode: ca1b8...26f 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #20 Skrevet 23. desember 2020 SoWhat? skrev (58 minutter siden): Svart kjole er nitrist i jula. En ser ut som en skygge som smyger rundt glitrende lys og blanke kuler. Nei, det er ikke mye passende altså 🙂 Ikke om man bærer kjolen riktig. Har man god nok utstråling og har en fin kjole vil man ikke se ut som en skygge. Ærlig talt. Hva er det for noe å snakke om andre? Snakk om å spre juleglede... Anonymkode: 000b9...a68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå