AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 En jeg dater hadde en eks, der de hadde svært mye kontakt og han brukte mye tid sammen med hun i begynnelsen av datingen vår, snakket sammen i telefonen, fylla sammen. Jeg sa ifra at jeg syns dette var ubehagelig og merkelig, og han sendte da melding til hun at de ikke kunne være sammen like ofte. Hun skrev da at hun ville møte meg o.l, men når han sa nei ble hun meget sint og sa at jeg var sykelig sjalu og at hun ikke ville ha noe mer med han å gjøre. Jeg forstod ingenting av det, da jeg aldri har bedd han kutte henne ut. Likevel fikk jeg en ekkel følelse av at han ikke var ferdig med hun. Nå ser jeg at han liker absolutt alle bildene hun legger ut etter dette skjedde? Er det ett dårlig tegn, eller er det jeg som overtenker? Anonymkode: b7ec3...bf2
TinaChristina Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Magefølelsen har som oftest rett. Og dersom de krangler osv, er det ofte et tegn på at det er noe der. 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 CaramelDevil skrev (Akkurat nå): Magefølelsen har som oftest rett. Og dersom de krangler osv, er det ofte et tegn på at det er noe der. Han krangler ikke, det er hun som klikket. Han sa at han var glad for nå slapp han dramaet hennes mer, men da syns jeg det er rart at han liker bildene rett etterpå - dette gir hun jo oppmerksomhet Anonymkode: b7ec3...bf2 2
TinaChristina Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han krangler ikke, det er hun som klikket. Han sa at han var glad for nå slapp han dramaet hennes mer, men da syns jeg det er rart at han liker bildene rett etterpå - dette gir hun jo oppmerksomhet Anonymkode: b7ec3...bf2 Ja, men man kan jo lure på hvorfor hun klikka hvis det ikke er noe følelser der.. Synes ikke du skal gå all in hvertfall, før du finner ut mer. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 CaramelDevil skrev (Akkurat nå): Ja, men man kan jo lure på hvorfor hun klikka hvis det ikke er noe følelser der.. Synes ikke du skal gå all in hvertfall, før du finner ut mer. Ja jeg forstår heller ikke. Jeg bryr meg egentlig ikke om hun har følelser, men heller om han har det. Hun virket meget ustabil på meldingen Anonymkode: b7ec3...bf2
Rosatoast Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Virker som at de begge har følelser for hverandre, spør du meg. 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Rosatoast skrev (1 minutt siden): Virker som at de begge har følelser for hverandre, spør du meg. Ja.. jeg har spurt han om det, men han sa han kunne kutte henne ut når som helst og han gjorde jo egentlig dette da han sa de ikke kunne være sammen lengre så mye Anonymkode: b7ec3...bf2
Rosatoast Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja.. jeg har spurt han om det, men han sa han kunne kutte henne ut når som helst og han gjorde jo egentlig dette da han sa de ikke kunne være sammen lengre så mye Anonymkode: b7ec3...bf2 Det sier dem alle, men handling sier mer enn ord - han liker alt hun legger ut. For meg betyr det at han ikke er villig til å kutte hun ut, hun betyr fortsatt mye for han. Bare det at han tekstet hun instant og sa "vi kan ikke ha så mye kontakt" - sier også veldig mye. Hadde det ikke "betydd" noe, så kunne han jo ventet med å skrive den meldingen? For utafra det du skrev, så var dem vel egentlig midt i en annen samtale også? Ikke rart hun klikker, når han sier at hun ikke får lov å møte deg o.l - da fremstår du jo sjalu. Hadde blitt irritert selv av en slik melding, tror jeg. Endret 16. desember 2020 av Rosatoast 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Rosatoast skrev (2 minutter siden): Det sier dem alle, men handling sier mer enn ord - han liker alt hun legger ut. For meg betyr det at han ikke er villig til å kutte hun ut, hun betyr fortsatt mye for han. Bare det at han tekstet hun instant og sa "vi kan ikke ha så mye kontakt" - sier også veldig mye. Ja tenker det samme. Er så lei nå. Han sier også at han forstår hun er sint for de har jo bare vært gode venner siste årene. Når jeg sier at hun virker drama tar han hennes forsvar og sier at hun ikke er drama. Men føler det blir for teit å avslutte over bilder han liker. Samtidig er jeg veldig varsom når det kommer til slikt, og lite tålmodighet for dette generelt. Syns det er dårlig gjort av han å dra med seg eksen sin som bagasje, jeg tåler mye annet Anonymkode: b7ec3...bf2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Liker han bildene og i det hele tatt følger med på hennes sosiale medier så er de ikke ferdig med hverandre, det er helt sikkert. Du blir i beste fall en god nr 2. Det er hun han tenker på når dere har sex osv osv.. Tar tid å komme over en ex! Anonymkode: b0cf3...93c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker han bildene og i det hele tatt følger med på hennes sosiale medier så er de ikke ferdig med hverandre, det er helt sikkert. Du blir i beste fall en god nr 2. Det er hun han tenker på når dere har sex osv osv.. Tar tid å komme over en ex! Anonymkode: b0cf3...93c Han sier det har vært slutt i tre år og at de aldri har gjort noe etter dette. Hun ville også ha han tilbake etter vi begynte å date, noe han sa nei til. Han har fortalt foreldre og venner om meg, derfor syns jeg det er helt merkelig om han skal føle noe for hun. Samtidig er det spesiell oppførsel fra han. Jeg er så lei av å høre navnet hennes, og at hun er ett tema HELE tiden for det alltid er noe Anonymkode: b7ec3...bf2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker han bildene og i det hele tatt følger med på hennes sosiale medier så er de ikke ferdig med hverandre, det er helt sikkert. Du blir i beste fall en god nr 2. Det er hun han tenker på når dere har sex osv osv.. Tar tid å komme over en ex! Anonymkode: b0cf3...93c Har forresten lagt merke til at han aldri har øynene oppe under sex og har faktisk tenkt tanken om at han gjør dette for å forestille seg noe annet Anonymkode: b7ec3...bf2
Gjest shash90 Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 Tror du vet godt hvor du har han. Ikke invester altfor mye i det forholdet, så du ikke blir for skuffa og såret.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 shash90 skrev (1 minutt siden): Tror du vet godt hvor du har han. Ikke invester altfor mye i det forholdet, så du ikke blir for skuffa og såret. Nei men han virker så seriøs utenom dette. Jeg ble skikkelig sjokkert når jeg så det. Hvorfor fortelle om meg til foreldre og venner eksempel? Han har også spurt om jeg vil dra på hyttetur med han og vennene hans Anonymkode: b7ec3...bf2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 Det som OGSÅ var merkelig, er at etter hun ble så sint på han ble han skikkelig søt og kosete mot meg og sendte masse hjerter og diverse, ønsket å være med meg hele tiden Anonymkode: b7ec3...bf2
Gjest shash90 Skrevet 16. desember 2020 #16 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei men han virker så seriøs utenom dette. Jeg ble skikkelig sjokkert når jeg så det. Hvorfor fortelle om meg til foreldre og venner eksempel? Han har også spurt om jeg vil dra på hyttetur med han og vennene hans Anonymkode: b7ec3...bf2 De er villig til å gå langt, så viser det seg at det bare er et spill. Slutt å tenke at han er seriøs med deg når du åpenbart vet at noe ikke stemmer. Du skriver jo om det på kg. Hadde du hatt tillit hadde du aldri brukt tiden her inne for å forklare deg for oss. Tiden vil vise, men jeg anbefaler deg å ta noe steg tilbake, handlingene hans samsvarer ikke med det han sier til deg. Når han sier at det er slutt mellom dem og at han ikke har noe følelser, så burde han ikke svare henne eller like hennes bilder. Hadde han ikke likt henne og likt deg mer så hadde hun aldri vært et tema i deres forhold. Det virker som om han bruker deg for å få henne til å bli sjalu. Du har blitt blandet opp i deres forhold... han bør bli ferdig med henne så du slipper å delta i den krangelen de har imellom seg.
Gjest shash90 Skrevet 16. desember 2020 #17 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som OGSÅ var merkelig, er at etter hun ble så sint på han ble han skikkelig søt og kosete mot meg og sendte masse hjerter og diverse, ønsket å være med meg hele tiden Anonymkode: b7ec3...bf2 Ahh, dette blir bare verre. Du observerer bra 😉 lytt til magefølelsen din!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #18 Skrevet 16. desember 2020 Kan godt være de bare er venner og at han fikk dårlig samvittighet av å kutte henne ut og derfor nå liker bildene for å rette opp i det. Men uansett er han uryddig og derfor shady, og uansett gidder ingen å være i et forhold der eksen tar så mye plass, klikker osv. Han virker umoden. Og- man skal ikke følge med på bilder av ekser i det omfanget når man er i nytt forhold. Han er ikke grei med deg slik han holder på. Anonymkode: b3d3c...19f 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #19 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan godt være de bare er venner og at han fikk dårlig samvittighet av å kutte henne ut og derfor nå liker bildene for å rette opp i det. Men uansett er han uryddig og derfor shady, og uansett gidder ingen å være i et forhold der eksen tar så mye plass, klikker osv. Han virker umoden. Og- man skal ikke følge med på bilder av ekser i det omfanget når man er i nytt forhold. Han er ikke grei med deg slik han holder på. Anonymkode: b3d3c...19f Ja men kan ikke forstå at han får dårlig samvittighet for han skrev ikke at han kuttet hun ut, men at de kom til å være mindre sammen nå siden han har meg og at de fortsatt kan snakke osv. Hun sendte en frekk og sur melding tilbake om at han driter seg ut og at jeg var sykelig sjalu. Ja men hva skal jeg si når jeg avslutter dette nå da? Jeg kan jo ikke si det er pga han liker bildene hennes? Er enig i at han ikke er grei nå, jeg skal ikke måtte forholde meg til dette i det hele. Anonymkode: b7ec3...bf2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #20 Skrevet 16. desember 2020 shash90 skrev (11 minutter siden): Ahh, dette blir bare verre. Du observerer bra 😉 lytt til magefølelsen din! Ja, virket nesten som han trengte trøst Anonymkode: b7ec3...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå