Gjest Gjest_evita_* Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 hei, vet det er masse tråder ang ansiktskremer men nå er det jo kommet masse nytt.................. trenger en god fuktighetskrem m masse fukt, ikke tynt flytende konsistens men skikkeli krem, noen forslag, og ja jeg er kjempe tørr i huden og 27 år
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Dermalogica Intensive Moisture Balance Eller hvis du har lyst på noe enda rikere: Shiseido Bio-Performance Advanced Super Revitalizer. Denne er nydelig, men dyr (over 500 for 50ml)
Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Jeg har også TØRR hud og er kjempefan av: Dermalogica Skin Smooting Cream(og den Elphaba skrev over) Bruker vanligvis bare den førstnevnte om sommerne siden den gir MYE fukt uten å gjøre den fet. Intensiv Moisture har jeg bare prøvd en gang,men var veldig fornøyd. Oligodermie Cream Q10-bruker jeg i vinterhalvåret Clarins Multi Intensive Night Wear-bruker om natten Alle kremene gir absolutt nok fuktighet. Om man er "litt eldre" vil kremen fra Clarins og Oligodermie passe kjempe fint! Alle er nokså dyre synes jeg,men de er absolutt verdt pengene. Siden de er så "rike" trenger man ikke mye før huden er mettet heller,så de er nokså drøye... Håper jeg gav deg noen gode tips!
Mistyen Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Jeg har forsøkt mange kremer i mitt liv, men ingen er i nærheten av å matche Biotherm sin "Age Fitness" for tørr hud.
Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 Glemte forresten å nevne en annen krem jeg har prøvd en gang og som jeg likte kjempe godt,men siden den var DYR og UDRØY har jeg ikke kjøpt den igjen,men om du tar deg rå,så kjøp Helena Rubinstein Hydra Genius. Den virker også i dyper ved å øke produksjonen av nye hudceller. Kremen gir utolig mye fuktighet og smelter godt inn i huden. Ellers er min absolutte favoritt Dermalogica Skin Smoothing Cream som jeg kjøper på nytt og på nytt...Kjøp den billigere på nettet-for eks på www.strawberrynet.com
Gjest synseren Skrevet 13. august 2005 #6 Skrevet 13. august 2005 Jeg bruker: daily soothing moisture cream, den er for sensitiv/tørr hud. Den finner du hos Body Shop. Den er drøy og gir god fuktighet til huden. Den kan jeg anbefale. Body shop har nattkrem i samme serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå