AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Kollegaen min er tidligere alkoholiker. Sjefen har et alkoholproblem og drikker på jobben iblant. Sjefen ble sur på kollegaen min da han ikke ville drikke alkohol på julebordet. Sjefen og noen venner har laget et eget vinmerke som han ville at kollegaen skulle svare på. I julegave fra sjefen fikk alle en flaske med vodka og jeg er redd for at kollegaen min skal sprekke i julen. Kollegaen min skal feire julen alene. Sjefen har fått beskjed om å ikke gi alkohol, men han bare ler det bort. Burde jeg spørre kollegaen om å kjøpe vodka flasken hans eller skal jeg ikke bry meg? Anonymkode: 06b38...8bb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kollegaen min er tidligere alkoholiker. Sjefen har et alkoholproblem og drikker på jobben iblant. Sjefen ble sur på kollegaen min da han ikke ville drikke alkohol på julebordet. Sjefen og noen venner har laget et eget vinmerke som han ville at kollegaen skulle svare på. I julegave fra sjefen fikk alle en flaske med vodka og jeg er redd for at kollegaen min skal sprekke i julen. Kollegaen min skal feire julen alene. Sjefen har fått beskjed om å ikke gi alkohol, men han bare ler det bort. Burde jeg spørre kollegaen om å kjøpe vodka flasken hans eller skal jeg ikke bry meg? Anonymkode: 06b38...8bb Tillitsvalgt. AMU. Klag på sjefen. Anonymkode: a51e5...2e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå