Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Har slitt med angst store deler av livet. Har liksom bare godtatt at jeg skulle ha angst. Helt til jeg fikk et kraftig anfall. Da forso jeg at jeg måtte gjøre noe. For det første sa jeg til meg at livet består av mye mer enn angst. Jeg begynte å jobbe med å få frem alt det positive som finnes i livet. Begynte å slå meg til ro med tanken på at hvis jeg blir syk eller annen katastrofe intreffer, så skjer det likevel. Fant ut at livet er for kort til å engste seg over alt mulig, får ta det som eventuelt skjer når det skjer, ikke engste bort livet. Jeg er langt ifra angstfri enda, men tror jeg har startet en positiv prosess inni meg. Samme hvor skremmende tanker som måtte komme så skal jeg stå imot angsten. Jeg skal styre angsten ikke omvendt. Til alle andre som sliter med angst, jeg vet hva dere går igjennom. Likevel tror jeg at vi kan overvinne angsten slik at livet føles fantastisk igjen. For det er ingen tvil, livet er fantastisk!! :blunke:
Gjest synseren Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 All frykt kommer av at du elsker noe....
reddelinnea Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 Så bra du synes at livet er fantastisk. Flott Jeg finner selv ikke noe fantastisk med dette livet jeg da. Men flott at du gjør det. Klem
sixx Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Jeg finner selv ikke noe fantastisk med dette livet jeg da. Hei reddelinea. Har du brukket beinet nå og har senebetennelse i venstre albue?
reddelinnea Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Hei reddelinea. Har du brukket beinet nå og har senebetennelse i venstre albue? ← Ehhh?
Kafka Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 All frykt kommer av at du elsker noe.... ← Jøsses! Godt sagt! Og det høres ut som om dette kommer til å gå bra, Silja
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 reddelinnea jeg tror sixx har (eller noen andre har) det, og prøver å få frem et poeng at ting kunne vært verre! De to ukene som har vært nå har hat den ene "ulykke" etter den andre for meg, mer eller mindre alvorlige, men likevel vet jeg at triste ting skjer og en må bare komme seg videre i livet.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Også glemte jeg å si til trådstarter VELDIG bra angst virker ikke morsomt en plass!
sixx Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 reddelinnea jeg tror sixx har (eller noen andre har) det, og prøver å få frem et poeng at ting kunne vært verre!Det jeg mener...er at hvis hun ikke har brukket beinet og har senebetennelse i venstre arm....så har hun iallefall to ting å være glad for....så får hun ta det derfra. Kanskje hun ikke har forstuet høyre lilletå heller. (Begynne i det små...og fokusere på det som er positivt.....det går an....samme hvor langt nede man er).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå