Gå til innhold

Hvem følge på instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det dere følger på instagram når det gjelder både mote og skjønnhet? Gjerne norske eller nordiske, mtp klima og sånn. Jeg er 30 år gammel, så nevn gjerne alder også :)

Anonymkode: e57b5...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma Hill, Signe Hansen (Use less), Mademoisellejaime, Audrey Coyne og Julia Lundin er blant mine favoritter. Jeg har brukt litt tid på å komme fram til akkurat disse influenserne. Jeg liker å følge noen som har en kroppsform som ligner min, og jeg søker inspirasjon til nye antrekk og kombinasjoner med utgangspunkt i det jeg har fra før.

Jeg er 45. De jeg følger er i trettiårene, men har en tidløs stil som passer til mange aldre.

Anonymkode: e3f2e...cbf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Emma Hill, Signe Hansen (Use less), Mademoisellejaime, Audrey Coyne og Julia Lundin er blant mine favoritter. Jeg har brukt litt tid på å komme fram til akkurat disse influenserne. Jeg liker å følge noen som har en kroppsform som ligner min, og jeg søker inspirasjon til nye antrekk og kombinasjoner med utgangspunkt i det jeg har fra før.

Jeg er 45. De jeg følger er i trettiårene, men har en tidløs stil som passer til mange aldre.

Anonymkode: e3f2e...cbf

Tusen takk for tips, har lagt de til :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 21.35):

Gjerne norske eller nordiske, mtp klima og sånn.

Hvordan henger dette sammen?

Anonymkode: 7bbc7...654

Skrevet

Daisy Bell :)

Anonymkode: c234f...22e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan henger dette sammen?

Anonymkode: 7bbc7...654

Henger vel sammen med at jeg nevnte alderen min også. Er ikke så veldig inspirerende for en 30 årig kvinne i kalde Norge å følge influencere på 15 fra LA liksom.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...