AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Heii! i sommer ble jeg gravid, en etterlengtet graviditet.... jeg dro på TUL i (det jeg trodde var uke 9), og gynekologen ser ingenting annet enn to fostersekker og antydninger til noe, noen dager etter har ingenting skjedd og jeg blir sendt på sykehuset og får cytotec for å starte hele prosessen.... tiden gikk og det var et mareritt.... jeg har to friske barn fra før, for å ha sagt det! Siste mens 2 november, og jeg fikk positiv test 2 desember.... gleden var igjen stor og jeg kjente også på frykten... holdt meg i «strikken» og bestilte TUL til i dag, etter min beregning skulle jeg vært 6+2.... gynekologen ser fostersekk, og «antydning til noe» og thats it.... Finnes det håp her? Eller det bare å forberede seg på enda en SA? 😭🥺 Anonymkode: 29759...a76
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Det kan hende du er kortere på vei enn du trodde og at det er for tidlig å se noe, men det kan også hende det er en ny missed abortion. Jeg ville forberedt meg på det verste og håpt på det beste. ❤️ Jeg oppdaget MA, ingen hjerteslag, i uke 8 så måtte også gjennom medisinsk abort. Det var jævlig og jeg føler med deg, utrolig kjipt å oppleve det når man tror at alt er bra. Jeg ble gravid igjen tre måneder etterpå - og da satt det heldigvis. Håper det går rett veien med deg også ❤️ Anonymkode: c90c6...dc6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 6+2 er akkurat på grensen til å kunne se noe. Vi så såvidt et bankende hjerte da jeg var 7+2, så hadde garantert ikke sett noe en uke tidligere. Er vel ikke så lett å få ny ultralyd midt i romjula, men du kan jo evt måle HCG-stigning om legekontoret er åpent mandag til uka (mål da fredag og mandag) Anonymkode: fd4cf...238
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Da jeg var på tul i uke 7 målte fosteret 1 cm. Så stor sjanse for at dette er dårlige nyheter, dessverre. Men jeg regner med at du skal på en tul til for å bekrefte det? Anonymkode: 02b84...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå