AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Hei Er forferdelig lei meg, og usikker for tiden. Jeg traff en god, snill og fantastisk mann for ett år siden. Vi har det kjempebra, og har snakket om fremtiden sammen. Jeg er så forelska som jeg aldri har vært før, og det samme er han. Alt er perfekt, sett bort i fra en ting... Han har en eks det ble slutt med for litt under 2 år siden. De har ett barn, som de har halvparten av tiden hver, og det har fungert greit mtp samarbeid. Det er nettopp pga dette barnet at vi har tatt ting sakte og ikke annonsert til hele verden at vi er sammen. Men nå som vi er trygge, og kjenner hverandre, har han snakket med barnemor at han lyst å introdusere meg for barnet.🥰. Han ville informere mor om det siden han ikke ønsket at hun fikk vite det av barnet, eller andre. Men desverre så gikk ikke det som planlagt. Hun er tydeligvis langt ifra over han, men det har gått greit siden han ikke har vært sammen med andre. Nå som hun fikk vite om det, truer hun han med barnet, hun vil flytte med barnet, og er ekstremt vanskelig. Ene dagen meldte hun å sa at han kunne ha barnet i juleferien hvis han kunne bevise at vi ikke var venner på sosiale medier. Altså - han måtte slette meg slik at hun ikke så navnet mitt noen steder. Når det var gjort, var alt i orden. Dette er bare litt av galskapen. Men det som plager meg mest, er at dette vil jo ikke stoppe siden han føyer seg etter, i frykt for at hun faktisk skal flytte med barnet. Nå gjorde han dette for at jula var berga, men hva kommer hun med når jeg skal møte ungen? Det ender jo med at hun ber han velge, meg eller ungen, og da går jeg jo uansett for det er jo ikke et valg han skal trenge å ta. Jeg er rådløs og fortvilet, livredd for å miste det vi har på grunn av eksens oppførsel, og hans reaksjon til den😢 Har noen opplevd noe lignede, ble det bedre? Anonymkode: 58c4e...36f 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Hun kan ikke bare flytte. Han burde få seg juridisk bistand. Du burde tenke deg om. Mange ganger. Anonymkode: 41884...3dd 49
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Gi det tid. Julen er en vanskelig tid. Anonymkode: 37bb4...463 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei Er forferdelig lei meg, og usikker for tiden. Jeg traff en god, snill og fantastisk mann for ett år siden. Vi har det kjempebra, og har snakket om fremtiden sammen. Jeg er så forelska som jeg aldri har vært før, og det samme er han. Alt er perfekt, sett bort i fra en ting... Han har en eks det ble slutt med for litt under 2 år siden. De har ett barn, som de har halvparten av tiden hver, og det har fungert greit mtp samarbeid. Det er nettopp pga dette barnet at vi har tatt ting sakte og ikke annonsert til hele verden at vi er sammen. Men nå som vi er trygge, og kjenner hverandre, har han snakket med barnemor at han lyst å introdusere meg for barnet.🥰. Han ville informere mor om det siden han ikke ønsket at hun fikk vite det av barnet, eller andre. Men desverre så gikk ikke det som planlagt. Hun er tydeligvis langt ifra over han, men det har gått greit siden han ikke har vært sammen med andre. Nå som hun fikk vite om det, truer hun han med barnet, hun vil flytte med barnet, og er ekstremt vanskelig. Ene dagen meldte hun å sa at han kunne ha barnet i juleferien hvis han kunne bevise at vi ikke var venner på sosiale medier. Altså - han måtte slette meg slik at hun ikke så navnet mitt noen steder. Når det var gjort, var alt i orden. Dette er bare litt av galskapen. Men det som plager meg mest, er at dette vil jo ikke stoppe siden han føyer seg etter, i frykt for at hun faktisk skal flytte med barnet. Nå gjorde han dette for at jula var berga, men hva kommer hun med når jeg skal møte ungen? Det ender jo med at hun ber han velge, meg eller ungen, og da går jeg jo uansett for det er jo ikke et valg han skal trenge å ta. Jeg er rådløs og fortvilet, livredd for å miste det vi har på grunn av eksens oppførsel, og hans reaksjon til den😢 Har noen opplevd noe lignede, ble det bedre? Anonymkode: 58c4e...36f Jeg er i samme situasjonen som eksen hans. Bortsett fra at eksen min heldigvis ikke har truffet en ny jente. Jeg har tenkt inni hodet mitt at hvis det skjer så skal jeg lage trøbbel for dem nye jenta, for jeg vil virkelig ikke at han jeg egentlig vil ha skal stikke pikken inni andre jenter. Dette er sikkert rart å lese, hadde omformulert det 10 ganger bedre om jeg skulle sagt dette ansikt til ansikt til en venninne. Anonymkode: cbba4...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Jeg synes han burde konsentrere seg om barnet sitt, og burde ikke innledet forhold med deg. Klart det er tøft for eksen, de har jo det mest verdifulle i livet sammen. En stor overgang for henne. Vis forståelse for dette, det tar tid å komme over noen selv om det kanskje var riktig. Hun er nok i en krise nå. Råder deg til å ligge lavt. Helt ærlig tror jeg dette blir utmattende og sårt for deg også. Du fortjener også bedre enn å bli dradd inn i en slik vond konflikt som faktisk fort kan ramme barnet hardest.. Husk, barnets beste er alltid viktigst og det er svært skadelig å være sentrum i en krigssone. For å være mellom foreldre i en slik konflikt er som å være i en krigssone. Barn er lojale i stor grad til begge foreldrene. Anonymkode: 291ca...584 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Leste «Vurderer å gjøre det slutt på eksen hans» 😂 Jaiks Anonymkode: 72fcb...f6e 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i samme situasjonen som eksen hans. Bortsett fra at eksen min heldigvis ikke har truffet en ny jente. Jeg har tenkt inni hodet mitt at hvis det skjer så skal jeg lage trøbbel for dem nye jenta, for jeg vil virkelig ikke at han jeg egentlig vil ha skal stikke pikken inni andre jenter. Dette er sikkert rart å lese, hadde omformulert det 10 ganger bedre om jeg skulle sagt dette ansikt til ansikt til en venninne. Anonymkode: cbba4...ae0 Voks opp. Anonymkode: acfbc...a96 62
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Her har eksen hans, barnets mor, blitt et mareritt som stikker kjepper i hjulenene ved enhver anledning. Hadde jeg visst det jeg vet nå før jeg gikk inn i dette, hadde jeg nok skygget banen. Anonymkode: a2d2e...b78 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er i samme situasjonen som eksen hans. Bortsett fra at eksen min heldigvis ikke har truffet en ny jente. Jeg har tenkt inni hodet mitt at hvis det skjer så skal jeg lage trøbbel for dem nye jenta, for jeg vil virkelig ikke at han jeg egentlig vil ha skal stikke pikken inni andre jenter. Dette er sikkert rart å lese, hadde omformulert det 10 ganger bedre om jeg skulle sagt dette ansikt til ansikt til en venninne. Anonymkode: cbba4...ae0 Synd du bruker barnet ditt til egen vinning... Anonymkode: b574f...73f 38
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Voks opp. Anonymkode: acfbc...a96 Du kan vokse opp selv😒Det er faktisk drit ekkelt at den du elsker og har barn med skal finne en ny! Jeg vil ikke det!!! Anonymkode: cbba4...ae0 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 Har de en skriftlig samværssvtale? Hvor gammelt er barnet? Har barnet delt bosted? Anonymkode: 072ab...676 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun kan ikke bare flytte. Han burde få seg juridisk bistand. Du burde tenke deg om. Mange ganger. Anonymkode: 41884...3dd Hva som skal til før hun kan flytte? Ettersom jeg har skjønt har hun foreldrerett til barnet🤔 eller noe sånt. Ja, jeg tenker og grubler... alt var så fantastisk, før hun begynte med dette. Anonymkode: 58c4e...36f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i samme situasjonen som eksen hans. Bortsett fra at eksen min heldigvis ikke har truffet en ny jente. Jeg har tenkt inni hodet mitt at hvis det skjer så skal jeg lage trøbbel for dem nye jenta, for jeg vil virkelig ikke at han jeg egentlig vil ha skal stikke pikken inni andre jenter. Dette er sikkert rart å lese, hadde omformulert det 10 ganger bedre om jeg skulle sagt dette ansikt til ansikt til en venninne. Anonymkode: cbba4...ae0 Hvorfor har du noe med hva eksen gjør med pikken sin? Du oppfører deg som en hvengjerrig fjortiss. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes han burde konsentrere seg om barnet sitt, og burde ikke innledet forhold med deg. Klart det er tøft for eksen, de har jo det mest verdifulle i livet sammen. En stor overgang for henne. Vis forståelse for dette, det tar tid å komme over noen selv om det kanskje var riktig. Hun er nok i en krise nå. Råder deg til å ligge lavt. Helt ærlig tror jeg dette blir utmattende og sårt for deg også. Du fortjener også bedre enn å bli dradd inn i en slik vond konflikt som faktisk fort kan ramme barnet hardest.. Husk, barnets beste er alltid viktigst og det er svært skadelig å være sentrum i en krigssone. For å være mellom foreldre i en slik konflikt er som å være i en krigssone. Barn er lojale i stor grad til begge foreldrene. Anonymkode: 291ca...584 Så, om man har barn skal man forbli singel fordi man kan ikke konsentrere seg om barnet sitt om man er i et forhold? Hvorfor er det tøft at en eks finner noen å være glad i? Anonymkode: a2d2e...b78 21
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan vokse opp selv😒Det er faktisk drit ekkelt at den du elsker og har barn med skal finne en ny! Jeg vil ikke det!!! Anonymkode: cbba4...ae0 Den eneste du straffer er deg selv. Anonymkode: 072ab...676 16
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #16 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er i samme situasjonen som eksen hans. Bortsett fra at eksen min heldigvis ikke har truffet en ny jente. Jeg har tenkt inni hodet mitt at hvis det skjer så skal jeg lage trøbbel for dem nye jenta, for jeg vil virkelig ikke at han jeg egentlig vil ha skal stikke pikken inni andre jenter. Dette er sikkert rart å lese, hadde omformulert det 10 ganger bedre om jeg skulle sagt dette ansikt til ansikt til en venninne. Anonymkode: cbba4...ae0 Men hvorfor? Jeg er bare en som har forelsket meg. Og det vil gå utover barnet å oppføre seg sånn... det er jo det som vil skje i denne situasjonen også, om ikke ting bedrer seg. Anonymkode: 58c4e...36f 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #18 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er i samme situasjonen som eksen hans. Bortsett fra at eksen min heldigvis ikke har truffet en ny jente. Jeg har tenkt inni hodet mitt at hvis det skjer så skal jeg lage trøbbel for dem nye jenta, for jeg vil virkelig ikke at han jeg egentlig vil ha skal stikke pikken inni andre jenter. Dette er sikkert rart å lese, hadde omformulert det 10 ganger bedre om jeg skulle sagt dette ansikt til ansikt til en venninne. Anonymkode: cbba4...ae0 Synes du er tøff som vil kjempe for din store kjærlighet, Anonymkode: 531f3...14a
Lønnesirup01 Skrevet 16. desember 2020 #19 Skrevet 16. desember 2020 Visste hun ikke at han datet før nå? Dette er noe man tar gradvis. Første samtale; " vil bare si ifra at jeg dater igjen". Sinne, sorg, hun jobber seg gjennom det. Hun forstår at han har truffet noen han liker, hun forstår at dere fortsatt er sammen, hun forbereder seg mentalt på at du en dag vil møte barnet. Og så videre. Mange synes dette er vanskelig, men det går seg til. Alle voksne vet dette. Mest sannsynlig er han veik og frykter samtalen, og har bare utsatt den til det siste. Og dessverre - mange menn blir livredde av kvinners trusler, og løper og gjemmer seg. Da trenger de at noen røsker tak i dem, forteller dem hva slags rettigheter de faktisk har, og at det er grenser for hva deres ekser kan gjøre av rent raseri. Så det er det eneste du kan gjøre: si "Hør her, det er ikke slik det fungerer. Hun er dønn urimelig, og hun har ikke rett på sin side. Hun trenger å få høre det av deg, hvis ikke blir det aldri bedre. Så den samtalen tar du". Har han ikke baller til det, så er han ærlig talt ikke verdt å være sammen med. Det blir et langt og strevsomt liv med en mann uten ryggrad. 10
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #20 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan vokse opp selv😒Det er faktisk drit ekkelt at den du elsker og har barn med skal finne en ny! Jeg vil ikke det!!! Anonymkode: cbba4...ae0 Noen gang reflektert litt over HVORFOR han dumpet deg? Anonymkode: 72b17...7b5 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå