Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med de to første kjente jeg spark fra 3 mnd og så sparkene utenpå magen fra 3,5 mnd. Har en slank midje nå også. Men merket og så du det tidligere med nr 3? 

Er 11 uker nå og gleder meg så til den dagen det merkes.

Anonymkode: 8007c...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er 14 uker er fostret 9cm, og da inne i livmoren med masse væske. Mener du oppriktig at du så bevegelse på utsiden av magen? 

Helt okei at du kjente det, men så det? Meh, det tror jeg ikke. 

Anonymkode: 58236...c5b

• Liker 2
Skrevet

Hadde morkaka foran, så i uke 23 eller 24 med nr3.

Skrevet

Men min andre hadde jeg morkaka foran, men kjente tydelig spark og kunne se det utenpå magen i uke 16. Men dette var en stor og sterk gutt. 

Nå I tredje svangerskap så kunne jeg så vidt kjenne det I uke 17, har blitt litt og litt sterkere i ukene som kom, men tror fortsatt ikke sparkene er så sterke at de kan syntes utenpå magen, er også en del mindre denne gang enn sist. Er nå i uke 21..

Anonymkode: 5eaee...bac

Skrevet

Er 17+0 i dag og er fortsatt usikker på om jeg har kjent spark. Kjente det tidligere med nr to. 

Anonymkode: 3a5f6...a2c

Skrevet

Kjente det rundt uke 16-17 med nr. 3.

Skrevet

Er gravid med tredje nå, i uke 19 var jeg 100% sikker og omtrent samtidig så kunne man kjenne det på utsiden :) Fikk filmet det også faktisk. 

Har morkaken på Høyre fremside :) 

Anonymkode: 79c47...9bb

Skrevet

15  pluss noe med nummer 3, både inni og (synlig og følbart) utenpå. Omtrent samtidig som med nummer 2. Er slank til vanlig og skrapa nå pga hyperemesis, så det fint lite polstring inn til babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...