Rofl1995 Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Hei. Jeg trenger sårt litt tips til hva jeg kan kjøpe i julegave til min far som jeg hverken møter eller snakker så ofte med. Vi har et veldig anstrengt forhold, men vil gjerne gi han noe fint til jul. Har prøvd å google meg fram til en gave, men uten hell dessverre. Har du et julegavetips som kan passe fint? Faren min er 50+. Ønsker ikke at det skal koste skjorta, og en kopp som sier "world's best dad" blir litt for ironisk. Setter utrolig stor pris på alle forslag
dragonfly91 Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Kan du ikke gi han en flaske rødvin? En kul skål med en pose julegodt? Basic tskjorte og sokker? 🤔
Nymerïa Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Hva slags interesser har han? Jeg har slutta å kjøpe ting til foreldrene mine. Den generasjonen der har alt. Jeg har kjøpt restaurantbesøk, vin, blomsteroppsatser tidligere.
Rofl1995 Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2020 dragonfly91 skrev (37 minutter siden): Kan du ikke gi han en flaske rødvin? En kul skål med en pose julegodt? Basic tskjorte og sokker? 🤔 Vet ikke hva han liker av alkohol, så styrer nok unna det. Men en kul skål med julegodt var ikke et dumt tips! NymeriaRhoynar skrev (39 minutter siden): Hva slags interesser har han? Jeg har slutta å kjøpe ting til foreldrene mine. Den generasjonen der har alt. Jeg har kjøpt restaurantbesøk, vin, blomsteroppsatser tidligere. Han er veldig glad i bil og musikk. Du har kanskje rett i at de har alt, men det er litt forventet at han får julegave ellers hadde jeg ikke kjøpt. Å kjøpe gavekort på restaurant var en flott idé
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Ser faren min sjeldent, og gir ikke så dyre gaver, Men han blir glad for mat (han liker sennep og lakris, hehe), og turutstyr. I år får han en hodelykt. I fjor var det en kikkert. Anonymkode: 977b6...b13
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Jeg pleier å gi spesialkaffe, sjokolade/konfekt, kakao, kapsler til kapselmaskinen, øl og slike ting til min pappa. Han setter utrolig stor pris på det ☺️ Han sier jo selv: Han har mer enn nok "dill dall", og klær ønsker han å kjøpe selv. Spiselige/drikkelige gaver slår sjeldent feil ☺️ Anonymkode: 07ccb...d90
Eneri Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Rofl1995 skrev (På 16.12.2020 den 20.50): Vet ikke hva han liker av alkohol, så styrer nok unna det. Men en kul skål med julegodt var ikke et dumt tips! Han er veldig glad i bil og musikk. Du har kanskje rett i at de har alt, men det er litt forventet at han får julegave ellers hadde jeg ikke kjøpt. Å kjøpe gavekort på restaurant var en flott idé Hva med et abonnement på et blad med hovedtema bil eller musikk? Prisen vil jo variere alt etter om du kjøper abon for tre, seks eller tolv måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå