AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Fikk dere automatisk innkalling til 2 kontroll av lege eller jordmor, eller måtte dere følge med selv og bestille? Anonymkode: cf143...f08
supernaturalfan Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Jeg avtalte alltid ny time når jeg var der.. Mener jeg 🤔
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Ja, den andre svangerskapskontrollen som er ultralyd i uke 18 så skal man få innkalling fra fødeavdelingen på sykehuset man skal føde på. Enten i posten eller på helsenorge.no Hos jordmor på helsestasjonen satt hun opp alle kontrollene jeg skulle ta der fremover på første time. Jeg fikk et sånt timekort med alle datoer og klokkeslett på. Ekstra kontroller ble avtalt fortløpende. Dette var første svangerskap. Nå i nytt svangerskap går jeg hos lege for kontroller og han setter opp ny tid for hver gang. Jeg har aldri hørt om at noen blir innkalt til vanlig kontroll, kun den på sykehuset :). Anonymkode: a2116...959 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, den andre svangerskapskontrollen som er ultralyd i uke 18 så skal man få innkalling fra fødeavdelingen på sykehuset man skal føde på. Enten i posten eller på helsenorge.no Hos jordmor på helsestasjonen satt hun opp alle kontrollene jeg skulle ta der fremover på første time. Jeg fikk et sånt timekort med alle datoer og klokkeslett på. Ekstra kontroller ble avtalt fortløpende. Dette var første svangerskap. Nå i nytt svangerskap går jeg hos lege for kontroller og han setter opp ny tid for hver gang. Jeg har aldri hørt om at noen blir innkalt til vanlig kontroll, kun den på sykehuset :). Anonymkode: a2116...959 Takk for svar. 😃 Anonymkode: cf143...f08
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 supernaturalfan skrev (26 minutter siden): Jeg avtalte alltid ny time når jeg var der.. Mener jeg 🤔 Takk 😃 Anonymkode: cf143...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå