Gå til innhold

Rart spm, men lurer på underlivet etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fødte for ca 2 år siden. Er gravid i uke 30 med nr 2 nå. Når jeg speiler meg nedentil er det så «åpent». Leppene åpner seg og man ser på en måte inn i skjeden: ser en slags kul og annet vev som presser seg ut i den åpne skjeden. Har ikke tenkt noe særlig over underlivet mitt etter forrige fødsel, men lurer på om dette er normalt. Føler meg ikke vid ellers ifb med sex feks. Men var bare veldig merkelig å se det så åpent. Har heller ingen smerter forøvrig! 
Grunnen til at jeg speilet meg er fordi jeg vurderte å ta brasiliansk voks for å føle meg litt freshere, men etter å ha sett meg selv nedentil blir nok ikke det noe av🙄🤯😂

Anonymkode: 24a13...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan man ha uten å noensinne ha født barn også. Ikke la noe så naturlig holde deg tilbake fra å gjøre noe du ønsker som brasiliansk voks - de bryr seg null om hva underlivet ditt ser ut.

• Liker 2
Skrevet

For det første er det helt normalt å se sånn ut, både mer åpen når man sprer beina og det som kan bule litt på innsiden 🙈 siden du har født før, og mest trolig har litt slappere muskulatur nå som du er gravid 😊

Har det sånn selv, gravid nå, og barnet jeg har fra før er en del mindre enn ditt.  Kommer sikkert til å gå seg til etterhvert etter fødsel, men det vil nok ta tid..  Hadde dratt å voksa likevell 😂

Anonymkode: e7a44...2b1

Skrevet

Jeg er også sånn! Sitter jeg på huk og skrever ser det åpent ut, leppene er et stykke fra hverandre. Kan ikke huske det var sånn før?? Fikk så komplekser, men mannen min skjønner meg ikke på det, for han tenner på det og syntes det er deilig. Men, jeg er usikker..

Anonymkode: d5343...5b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er også sånn! Sitter jeg på huk og skrever ser det åpent ut, leppene er et stykke fra hverandre. Kan ikke huske det var sånn før?? Fikk så komplekser, men mannen min skjønner meg ikke på det, for han tenner på det og syntes det er deilig. Men, jeg er usikker..

Jeg er ikke gravid, født to barn, siste for åtte år siden, så det endrer seg ikke etter hvert. Er dette normalt?

Skrevet

Kan gravide ta brasiliansk voks? 

Anonymkode: b1a40...032

Skrevet

Syns det samme da jeg ser meg nedentil. 15 mnd siden fødsel nå. Men kan egentlig ikke huske å ha sett meg så mye der nede før fødsel, så kanskje det alltid har vært sånn. Tror det er normalt :)

Anonymkode: d0d62...6be

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke gravid, født to barn, siste for åtte år siden, så det endrer seg ikke etter hvert. Er dette normalt?

Hos meg endra det seg. 

7 mnd siden fødsel av nr to, og nå har det "lukket" seg igjen. 

Men det er vel like normalt begge deler. Og det spiller da ingen trille. 

Anonymkode: b82f3...423

Skrevet

Jeg ble også mye mer åpen. Jeg fikk helt sjokk da jeg sjekka en mnd etter fødsel (tok så lang tid før jeg turte å se - jeg fikk helt sjokk da jeg kjente «kjøttkaka» der nede etter fødsel, så jeg var forberedt på at det kom til å se mye verre ut. Lukka seg en del før neste graviditet, men hadde noen rifter som grodde «åpent» - så vil aldri bli det samme utseendemessig. Nå etter nr to har jeg ikke sjekka - bryr meg ikke lenger. Det blir som det blir og det funker liksom. 

Anonymkode: e6166...25d

Skrevet

Underlivet mitt såg heilt ommøblert ut i eit år før det vart normalt igjen. 

Skrevet

Høres ut som slik jeg ser ut nedentil nå - og jeg fikk helt sjokk første gangen jeg sjekket meg nedentil etter fødsel og trodde jeg hadde fått underlivsprolaps 😂 Fikk vite hos gynekologen at det var fordi jeg hadde revnet litt under fødsel, og derfor var det ikke like mye hud som dekket for/det ble mer åpent. 

Anonymkode: 7cd1d...4c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Høres ut som slik jeg ser ut nedentil nå - og jeg fikk helt sjokk første gangen jeg sjekket meg nedentil etter fødsel og trodde jeg hadde fått underlivsprolaps 😂 Fikk vite hos gynekologen at det var fordi jeg hadde revnet litt under fødsel, og derfor var det ikke like mye hud som dekket for/det ble mer åpent. 

Anonymkode: 7cd1d...4c8

Det forklarer nok. Mange år siden mine fødsler. Førstemann ble tatt med tang, klippet meg også og sydde etter fødsel. Nestemann måtte de også klippe og sy. Sikkert derfor det er åpent. Før fødsler var jeg trang. Nå er det åpent og henger og slenger mer der nede. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...