Pingvinsukker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Hei! har akkurat født mitt fjerde barn og har ikke blitt god i bekkenet igjen enda (en uke siden fødsel). Alle de andre gangene ble jeg god igjen umiddelbart etter fødselen. Er livredd for å få noe kronisk. Noen med erfaring rundt dette og tips til hva man kan/bør gjøre? Bør jeg dra rett til fysio eller er det ting man kan gjøre selv? Evt. hva? Håper jo det bare går seg til av seg selv😳
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 En uke er jo litt tidlig, ville gitt det litt tid altså. Jeg har slitt med bekkenet etter begge mine fødsler, men det gikk over igjen etter noen måneder. Hos noen vedvarer det. 4 graviditeter kan jo være en belastning for kroppen. Men som sagt, ville gitt det litt tid før jeg ble bekymret. Anonymkode: 323d7...81c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Hadde det helt likt og tvang meg til å gå men det ble bare verre. Dro til fysio 3 uker etter fødsel og rådet var å slappe av, ikke gå hvis det gjør vondt! Det tar 6 uker før kroppen har fått «satt seg på plass» igjen etter fødsel. Hvile hjalp og bekkenet ble bra etter det. Anonymkode: 1029e...dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå