JDT Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Hei Jeg drikker litt kaffe. Flere ggr om dagen. Har kaffemaskin med sånne kapsler. Fyller på morgenen, og drikker halvparten. Drikker å halvparten rundt lunsjtid. Og fyller ny kopp middag, drikker halvparten av denne, og resten på kvelden. Problemet er at det blir kaldt. Er det skadelig eller normalt å varme opp den gamle kaffen i micro? Det er type cappuccino osv, med melk. Derfor jeg lurer..
solmåneogstjerner Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Det gjør jeg ofte. Hvis du er skikkelig kaffesnobb så kan det være at du merker at ikke det er helt det samme. Men for meg fungerer det helt fint. 3
Jytte Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Synes smaken blir mer bitter. Bruker sette kaffekoppen i kjøleskapet, drikker den kald enten samme dag eller neste morgen.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Jeg gjør det ofte, både med svart, kapsel- og kafékaffe! Funker fett det Anonymkode: 4f145...92e
Brunhilde Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg gjør det ofte, både med svart, kapsel- og kafékaffe! Funker fett det Anonymkode: 4f145...92e Samme her. Blir ikke helt det samme som nylaget, men funker helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå