AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Hei jeg håper noen kan komme her med råd og hjelp til meg for dette trenger jeg virkelig! jeg har blitt sammen med en jeg har kjent hele livet og vi er ganske trygge på hverandre på tanke med at vi hat kjent hverandre i mange år. Men jeg sliter med å få orgasme og andre ganger er ikke sexen deilig. Han gjør meg kåt og er veldig seksuelt tiltrukket av han, men jeg klarer ikke å komme og det gjør han litt urolig. Og han har gått med på meg fingra meg, men det hjelper heller ikke så må noen ganger juge. Jeg elsker denne mannen og det er en jeg skal leve resten av livet mitt med. Er det noe galt med meg? Har noen tips ps han er den første jeg har hatt sex med Anonymkode: 3e4b0...374
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er du? Tar litt tid å få orgasme for kvinner.. Anonymkode: bbafa...5c9 24, men vi har holdt på dette i 3 måneder nå og har kanskje klart å få orgasme 3 ganger og da er jeg på topp Anonymkode: 3e4b0...374
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei jeg håper noen kan komme her med råd og hjelp til meg for dette trenger jeg virkelig! jeg har blitt sammen med en jeg har kjent hele livet og vi er ganske trygge på hverandre på tanke med at vi hat kjent hverandre i mange år. Men jeg sliter med å få orgasme og andre ganger er ikke sexen deilig. Han gjør meg kåt og er veldig seksuelt tiltrukket av han, men jeg klarer ikke å komme og det gjør han litt urolig. Og han har gått med på meg fingra meg, men det hjelper heller ikke så må noen ganger juge. Jeg elsker denne mannen og det er en jeg skal leve resten av livet mitt med. Er det noe galt med meg? Har noen tips ps han er den første jeg har hatt sex med Anonymkode: 3e4b0...374 Det første spørsmålet er om du har oppnådd orgasme alene med egne hender? Jeg spør for om du ikke har fått det til selv, kan det være enda vanskeligere å få det til med en partner. Det tar uansett tid å bli komfortabel med en annen person. Det som kan hjelpe er kanskje å la han bruke et vibrerende leketøy. Det er mange menn som ikke vil dette, da de føler seg truet av det for en eller annen grunn. Men ofte så kan det være at man trenger å få den der aller første orgasmen sammen med noen, for å bryte ned veggen som står i veien. Et vibrerende leketøy vil kunne gi det lille ekstra med stimulering som kan trengs for å hjelpe til med å skru av hjernen og slappe av helt 100%. Det jeg tror mange menn ikke helt forstår, er at det er skikkelig vanskelig å få en orgasme når det er noen andre som styrer. Det er faktisk veldig vanskelig. Man må prøve å slappe av, og slå av hodet. For mye tenking og det vil ødelegge hele greia. Et eneste sekund med for mye tanker i hodet kan ødelegge. Ikke minst så kan han være et problem. Et eneste sekund der han endrer på rytme og trykk kan ødelegge hele orgasmen. Som er en annen grunn til at et leketøy kan hjelpe, det vil gi konstant stimulering. Det jeg hater aller mest er når menn penetrerer med fin hastighet, og så stopper de midt i, for så å fortsette litt og stoppe igjen. Det ødelegger jo hele greia 🤪🤪 Håper dere finner ut av det. Det absolutt aller viktigste er god kommunikasjon. Ikke lyd om orgasmer, ikke fake noe som helst. Vær helt åpen og ærlig om hva du liker og ikke liker av hva han gjør. Og om han gjør noe feil, vis han hva du liker. Anonymkode: 3607a...700 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det første spørsmålet er om du har oppnådd orgasme alene med egne hender? Jeg spør for om du ikke har fått det til selv, kan det være enda vanskeligere å få det til med en partner. Det tar uansett tid å bli komfortabel med en annen person. Det som kan hjelpe er kanskje å la han bruke et vibrerende leketøy. Det er mange menn som ikke vil dette, da de føler seg truet av det for en eller annen grunn. Men ofte så kan det være at man trenger å få den der aller første orgasmen sammen med noen, for å bryte ned veggen som står i veien. Et vibrerende leketøy vil kunne gi det lille ekstra med stimulering som kan trengs for å hjelpe til med å skru av hjernen og slappe av helt 100%. Det jeg tror mange menn ikke helt forstår, er at det er skikkelig vanskelig å få en orgasme når det er noen andre som styrer. Det er faktisk veldig vanskelig. Man må prøve å slappe av, og slå av hodet. For mye tenking og det vil ødelegge hele greia. Et eneste sekund med for mye tanker i hodet kan ødelegge. Ikke minst så kan han være et problem. Et eneste sekund der han endrer på rytme og trykk kan ødelegge hele orgasmen. Som er en annen grunn til at et leketøy kan hjelpe, det vil gi konstant stimulering. Det jeg hater aller mest er når menn penetrerer med fin hastighet, og så stopper de midt i, for så å fortsette litt og stoppe igjen. Det ødelegger jo hele greia 🤪🤪 Håper dere finner ut av det. Det absolutt aller viktigste er god kommunikasjon. Ikke lyd om orgasmer, ikke fake noe som helst. Vær helt åpen og ærlig om hva du liker og ikke liker av hva han gjør. Og om han gjør noe feil, vis han hva du liker. Anonymkode: 3607a...700 Helt enig med deg, men litt vanskelig å vite helt hva jeg liker å ikke liker for har ikke vært så seksuelt aktiv før nå😅 Anonymkode: 3e4b0...374
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Jeg har vært seksuelt aktiv i mange år og vet hva jeg liker og ikke. Likevel er det vanskelig å komme med ny partner. Med han jeg er med nå tok det ett år før alt falt på plass. Sånn er noen, det tar tid å lære seg alle knappene å trykke på, for det skal veldig lite til å «miste» orgasmen. Det går seg nok til med tid og øving. Men ikke fake noe! Han lytter jo til deg og hvis han tror du nyter noe, vil han fortsette å gjøre det.. Anonymkode: ccdcc...e6c 1
Fioljenta Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Tviler sterkt på at det er noe galt med deg! Jeg har laget en liste over hindringer. En av de vanligste hindringene er faktisk ønsket om å komme. Prøv å senke skuldrene og si til dere selv at målet ikke er at du skal komme, men at dere skal ha det superfint sammen. Prøv å fokusere mer på nytelsen enn prestasjonen. Og etterhvert finner dere ut hva du liker. Slapp av og nyt. 💜 1
artigmedsex Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Kan hende du en slags demiseksuell. Da trenger du i såfall bare litt ekstra tid.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #8 Skrevet 18. desember 2020 On 12/16/2020 at 7:57 PM, AnonymBruker said: 24, men vi har holdt på dette i 3 måneder nå og har kanskje klart å få orgasme 3 ganger og da er jeg på topp Anonymkode: 3e4b0...374 Ikke stress med det, er mitt råd. Det er neppe noe galt med deg, men mange bruker tid på å finne ut av orgasme sammen med en partner. Jeg har vært sammen med mannen min omtrent halvannet år, og har fortsatt ikke oppnådd orgasme under sex, selv om jeg fint får det til på egen hånd. Samtidig blir sexen bare bedre og bedre, og jeg nyter hver eneste gang. Bli kjent med hverandres kropper, kommuniser med hverandre om hva som føles godt, nyt uten å jage etter orgasme, og la det ta den tiden det tar. Anonymkode: 1c0b4...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå