Gå til innhold

Julegavetips til ham, skrevet av en kvinne???

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Årskort på fotballstadion?😂 min mann hadde blitt SÅ skuffet. 

Anonymkode: 6598b...1f0

Min også 😂

Har tidligere år gitt gubben en bok som moren hans leste høyt til han når han var liten (hun gikk dessverre bort når han var liten, så når han fikk den gråt han noe innmari), en eske med animefilmer / ørten typer te / godteri, nintendo switch med det nye Zelda spillet, kokosboller (😂) og i år får han go pro kamera. Altså - dette kan jo minne om ønskelista til en 17 år gammel gutt 😂, men gubben har aldri vært flink til å kjøpe seg ting han virkelig ønsker seg, mer ting han "må ha" som verktøy, klær o.l. 

Anonymkode: 7cd8f...535

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

De fleste bruker slike klokkee kun når de trener og klarer likevel å finne butikken uten. 

Anonymkode: acf32...3b6

Mulig det, men det er utelukkende slike menn som ber om hjelp til å finne frem. Har hjulpet mange nok, til å sky GPS som pesten. 

Anonymkode: cc3cd...86d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mulig det, men det er utelukkende slike menn som ber om hjelp til å finne frem. Har hjulpet mange nok, til å sky GPS som pesten. 

Jeg bruker GPS-klokke til trening, men kan både navigere etter stjerner, klokka, kart og kompass (åpenbart) og ting i naturen rundt meg. 

Anonymkode: 77536...32f

• Liker 1
Skrevet
Morpheus skrev (4 timer siden):

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24900095/julegaver-2020-julens-fineste-gaver-til-han

Dette mistenker jeg er skrevet av en kvinne...

Jålete kopper og såpe liksom...??? 🤣

Menn ønsker seg mer:

*Spekepølser

*Diverse ølsorter

*Jaktkniv, eller slipesett om han allerede har en

*Gavekort på blowjob og handjob

*Gavekort på biltema

*Ny fiskestang og lov til å ta noen helger for å bruke den uten at hun blir sur. 

*Opplevelser som rafting, fallskjerm og kurs i fluebinding. 

*Oppgradering av eksisterende telt, sovepose, liggeunderlag eller primus. 

*Årskort på en fotballstadion

*Tur til Dublin med ølsmaking på Guinessfabrikken

*Fleshlight, prostatavibrator, penis vibrator eller annet sexleketøy for menn

*Flaske med Jack Daniels

*Våpenpussesett om han jakter

*Leatherman som er hakket råere enn det han allerede har

*Noe å jåle til motorsykkelen som minner om deg

*GPS-klokke

Denne ønskelista er forøvrig gratis å bruke om du enda ikke har funnet gave til din mann. Andre menn kan gjerne legge til ting under som de faktisk ønsker deg. 

Dette høres ut som en litt harry jaktype av en mann. Dette er ikke en ønskeliste som passer min mann. Kanskje et par ting, men det er alt. Bliwjob og handjob?? Er det noe å ønske seg til jul?? Det får mannen nok av hele året, trenger ikke å ønske seg det i julegave. 

Anonymkode: 6b0b4...f43

• Liker 6
Skrevet
Morpheus skrev (4 timer siden):

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24900095/julegaver-2020-julens-fineste-gaver-til-han

Menn ønsker seg mer:

*Spekepølser

*Diverse ølsorter

*Gavekort på biltema

*Ny fiskestang og lov til å ta noen helger for å bruke den uten at hun blir sur. 

*Flaske med Jack Daniels

*GPS-klokke

Denne ønskelista er forøvrig gratis å bruke om du enda ikke har funnet gave til din mann. Andre menn kan gjerne legge til ting under som de faktisk ønsker deg. 

Det begynte bra, ts! For mannen min elsker spekepølser. Men resten? Ikke i det hele tatt! 

Anonymkode: 0b7fb...e7b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bruker GPS-klokke til trening, men kan både navigere etter stjerner, klokka, kart og kompass (åpenbart) og ting i naturen rundt meg. 

Anonymkode: 77536...32f

Jada, men jeg gidder ikke krangle mer. Jeg har mine meninger, så får du ha dine. 

Skrevet

Noe man uansett ville brukt penger på, det er gode gaver. Hva det er kommer an på personen.

Anonymkode: 1ec70...70b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, selvfølgelig, hva ellers?

GPS klokke brukes når man er i marka på jakt eller fiske og skal navigere. Med mindre man har en ordentlig GPS

Anonymkode: 89e45...649

Skrevet

Æsj, jeg hater jålete menn som bruker kopper og såpe.

De skal helle den glovarme kaffen rett fra trakteren og ned i halsgapet, hvis ikke er de ikke Mann nok for meg! 

Og å vaske seg med såpe er for kvinnfolk, gubben her knuser glass og småstein og skrubber seg med det når det er for tjukt lag med drit på han. 

Han ønsker seg øl, fitte og fotball til jul :)

• Liker 6
Skrevet
Morpheus skrev (13 timer siden):

Menn ønsker seg mer:

*Spekepølser

*Diverse ølsorter

*Gavekort på biltema

*Flaske med Jack Daniels

*GPS-klokke

Er du mann, ts?

Jeg hadde matchet veldig dårlig med en mann med denne ønskelista! 😂

Gjerne en mann som ønsket tur til Irland, men ikke med Guinness-bryggeriet (det er et bryggeri, ikke en fabrikk!) som hovedattraksjon. Kanskje en mann som ønsker seg interessante bøker om historie, politikk og samfunn, vin og hund! Hehe.

Og gjerne turutstyr og fiskestang, men kanskje jeg kunne være med på tur også.... Eller skal jeg gå på tur i naboskogen/fjellet for ikke å plage ham, kanskje? 

Anonymkode: 39738...97a

• Liker 3
Skrevet
Morpheus skrev (14 timer siden):

Menn ønsker seg mer:

*Spekepølser

*Diverse ølsorter

*Gavekort på biltema

*Flaske med Jack Daniels

*GPS-klokke

Menn er forskjellige, det eneste på denne lista kjæresten kanskje ville hatt, er gavekort på Biltema og GPS-klokke 😄 Han er en reiseglad datanerd som verken jakter eller fisker eller bedriver andre former for friluftsaktiviteter. Ikke drikker han whisky, ikke har han motorsykkel og han er (heldigvis) ikke interessert i fotball. Men jeg kan legge til noen ting som jeg vet han ville blitt glad for: 

- god rom (brennevinet, altså)

- spesialkaffe

- reisegavekort, helst en langweekend i London

- nerdete t-skjorter

- utstyr til dronen sin

- klær og sko (han er ikke så glad i å handle slikt selv)

- en elektronisk sketchpad (tegnebrett)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

GPS klokke brukes når man er i marka på jakt eller fiske og skal navigere. Med mindre man har en ordentlig GPS

Anonymkode: 89e45...649

Ja? Hvor mange av dere skal krangle om dette? Dere kommer jo ikke med argumenter heller. 

Skrevet
Morpheus skrev (På 16.12.2020 den 18.53):

Menn ønsker seg mer:

*Spekepølser

*Diverse ølsorter

*Gavekort på biltema

*Flaske med Jack Daniels

*GPS-klokke

Likte egentlig denne. 

Skrevet

Min mote er vel ikke akkurat stedet jeg ville gått for å få julegavetips til en heterofil mann. 

Anonymkode: 338b8...77f

Skrevet

Jeg er mann og mistenker at denne gavelisten er skrevet av en dame som tror hun vet hva mannen ønsker seg basert på preferansene til hennes metrofile mannevenner. Jaktkniven er sikkert tiltenkt som stash for hardangerbunaden og fiskestanga til bruk i Akerselva eller lille lundgårdsvann i Bergen.

De menn som driver med jakt og fiske vet nøyaktig hva de vil ha av utstyr, så her trengs det veldig god research om du skal ha noen forhåpning om å treffe. Faktisk påfører du mannen store traumer med å kjøpe sånt utstyr, han liker tankegangen din, men strever med å skjule skuffelsen for at du ikke forstår helt konseptet. Akkurat på samme måten som mannen din vet at du liker sko og støvletter, men du vet følelsen når du åpner pakken og støvlettene åpenbarer seg i sin fulle prakt. Han sitter der med sitt stolte smil og sier, jepp dette er sånt som damene liker (det var ei i jaktlaget som tipset, så dette kunne ikke slå feil, dame er dame)

Selv så liker jeg verktøy, men det er dyrt og jeg forventer ikke at dama skal kjøpe det. Men om hun hadde tatt en titt i garasjen og skrevet opp alt verktøyet jeg hadde og gått til en butikk som hadde betjening som forsto seg på slikt, så kunne ekspeditøren funnet ut følgende:

• Hvilket merke mannen foretrekker (Husk Makita, DeWalt, Milwaukee og Blå Bosch har de ikke på Jula og Biltema)
  • Utfra merkene som mannen din allerede har så kan ekspeditøren danne seg et bilde på hva du foretrekker
  • Hvilke verktøy mannen har forteller hvilken type handymann hann er
  • Hvilke verktøy mannen ikke har forteller ekspeditøren hva han kanskje kunne hatt nytte av.

Verktøy vil du som dame også dra stor nytte av, tenk alt han kan fikse og pusse opp når du har din egen sinnasnekker i hus.

Av andre gaver så ville jeg likt at hun bare viste omtanke med å lage noe selv, det kan være alt fra en deilig middag til å skrive noen fine ord på et kort. For all del ikke gå og kjøp noe som du vet han er genuint interessert i, for det blir det samme som med støvlettene som du eventuelt får, mottakeren må skjule skuffelsen og det er alltid like kjedelig når giveren ser så stolt ut.

Av andre ting så liker jeg fiskeutstyr for havfiske, men vær så snill og ikke prøv å kjøp fiskeutstyr til meg i julegave med mindre du har vunnet på flaxlodd og kjøper meg en snelle med spesifikasjonene nedenfor:

- Maskinfrest aluminiumsramme (6061-T6 aluminium)
- Drev og gir av rustfritt stål.
- Korrosjonsbestandig coating
- Pattentert spolesystem for festing av senen, både mono- og multifilament.
- 4 kulelager av typen Class-5 ABEC
- Stillegående antirevers
- Pattentert T-håndtak med grafitt for minst mulig rullemotstand.
- 2-gir
- Utveksling: 3,8:1 & 1,7:1
- Senekapasitet: 800m./0,48mm.

PS: Ikke finn på og kjøp en snelle med disse spesifikasjonene visst han fisker i ferskvann, elv eller driver med isfiske, heller ikke kjøp denne snellen om han ikke har båt egnet for havfiske. Det fins en snelle for enhver anledning.

God jul alle damer 🙂

Anonymkode: af4a0...8ca

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Ikke én ting på din liste min mann ville likt. Ikke er han 18 år (leatherman og gps-klokke...), ikke er han harry, ikke driver han med jakt-eller fiske, eller ser på fotball(!) , og ikke er han en gubbe på 68 (gavekort på Biltema, en butikk jeg tror ingen av oss har satt våre ben i). 
«Få lov til å dra på fisketur,»ærlig talt. Spekepølse er da fryktelig kjedelig? 

Anonymkode: 1bd5b...971

• Liker 2
Skrevet

Siden du deler av din mannlige visdom, kan jeg dele av min kvinnelige;

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det fins en snelle for enhver anledning.

Dette er IKKE noe kvinner vil høre! 

• Liker 2
Skrevet

Var kun ein ting mannen min hadde satt pris på av lista di, TS, og det var gavekort på biltema 🙄 Veldig generaliserande liste forresten. Ikkje alle menn likar jakt, fiske, og tenk kor pinleg å opne flashlight framfor familien på julafta 😂

• Liker 3
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (8 timer siden):

Siden du deler av din mannlige visdom, kan jeg dele av min kvinnelige;

Dette er IKKE noe kvinner vil høre! 

Haha, du er sånn snelle som jeg liker, leser hele innlegget og tar til deg informasjonen og repliserer med en humoristisk kommentar.

God jul til alle snellene der ute :tre: 

Anonymkode: af4a0...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...